کوچینگمطالب آموزشی

چگونه سفر بیمار خود را از ابتدا بهینه کنید؟

سفر بیمار به عنوان توالی مداوم از رویدادها تعریف می شود که بیمار از نقطه دسترسی به پزشک تا تشخیص و مراقبت دنبال می کند. مشارکت بیمار نباید تنها به یک برخورد محدود شود. کلینیک شما باید روی هر برخوردی که با بیمار انجام می‌دهد تمرکز کند تا تعامل برقرار کند.

لزوم بهبود سفر بیمار

به طور خلاصه، تفاوت بین سفر بیمار و تجربه بیمار در مورد مسیر در مقابل ادراک است. سفر بیمار مسیری است که بیماران برای تعامل با یک پزشک طی می کنند، در حالی که تجربه بیمار درک بیمار از آن سفر است. به بیان ساده:

  • تجارب بهبود یافته بیمار به معنای افزایش رضایت بیمار است.
  • رضایت بیشتر بیمار به معنای وفاداری بیشتر بیمار است.

در طول سفر بیمار، بیمار و خانواده‌اش در نقاط تماس مختلف با پزشک خود تعامل دارند، که شامل یافتن پزشک، برنامه‌ریزی قرار ملاقات، دریافت مراقبت و پرداخت هزینه به پزشک می‌شود.

تمرکز بر ارائه سفر بهینه برای بیمار مهم است زیرا:

  • جذب بیماران جدید
  • بهبود مراقبت از بیمار
  • برآوردن نیازهای منحصر به فرد هر بیمار، سفر و وفاداری هر بیمار را بهبود می بخشد.
  • نتایج موفقیت آمیزتر بیمار را ثبت کنید

اطلاعات خود را در دسترس بیمار قرار دهید

مردم برای یافتن پاسخ سوالات خود در اینترنت جستجو می کنند و این کار را از طریق موتورهای جستجو انجام می دهند. داده‌های شما باید در جایی که افراد در جستجوی آن هستند، قرار داشته باشند. اکثر مردم در اولین جستجوی خود وب سایت شما را پیدا نمی کنند. با این حال، زمانی که داده‌های خود را به سایت ها و بلاگ های زیادی در اینترنت که افراد در جستجوی آن هستند، انتقال می‌دهید، شانس بیشتری برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری دارید.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت پزشکی

داده های تجزیه و تحلیل را مرور کنید تا متوجه شوید که بیماران در مورد چه چیزی می پرسند

آیا یک بیمار در جستجوی چیزی است که مربوط به مطب شما باشد، اما شما هیچ پاسخی مرتبط با آن موضوعات در وب سایت خود ندارید؟ در این صورت ممکن است برای دستیابی به مخاطبان بیشتر با مشکل مواجه شوید. داده های تجزیه و تحلیل را برای تعیین موضوعات کلی که در ارتباط با مطب شما هستند، مرور کنید تا سفر بیماران را بهبود بخشید. هنگامی که این داده ها را بررسی کردید، مشخص می شود که چگونه می توانید استراتژی سفر بیمار را بسازید که بر ارائه اطلاعاتی که مخاطبان شما می خواهند بدانند تمرکز دارد.

تجربه ای مبتنی بر پاسخ را در وب سایت خود ایجاد کنید

تجربه وب سایت شما برای سفر بیمار بسیار مهم است. بیماران برای یافتن پاسخ ها از وب سایت شما بازدید می کنند، بنابراین ایجاد یک موتور پاسخ در وب سایت شما می تواند اطمینان ایجاد کند که وقتی شخصی وارد سایت شما می شود، در آن باقی خواهد ماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

64 + = 73

دکمه بازگشت به بالا