مطالب آموزشی

چقدر بیماران نسل هزاره را درک می‌کنید؟

با کمی دانش هر پزشک می‌تواند بیماران نسل هزاره و جوان را جذب و حفظ کند. در اینجا بینش های مبتنی بر داده وجود دارد تا به شما در درک نحوه رویکرد بومیان دیجیتال به مراقبت های بهداشتی کمک کند.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

بیماران نسل هزاره انتظار دارند اولین تجربه را دیجیتالی داشته باشند

طبق گزارش Pew در سال 2018 ، تقریباً همه هزاره ها (97 درصد) از اینترنت استفاده می‌کردند. علاوه بر این، 28 درصد از آنها کاربران اینترنت فقط گوشی های هوشمند هستند. چه با خرید کفش های جدید یا پرداخت بخشی از کرایه، افراد هزاره به مراتب بیشتر از نسل X یا Baby Boomers به ​​سراغ گوشی های خود می روند. آنها انتظارات مشابهی در مورد رزرو نوبت دکتر و گرفتن نتایج آزمایشگاهی دارند و اینکه آنها باید بتوانند همه کارها را از طریق تلفن خود انجام دهند.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

یک نظرسنجی نشان داد که 71 درصد از بیماران نسل هزاره می‌خواهند که ارائه‌دهندگان آنها از برنامه‌ها برای تقریباً تمام مشارکت بیماران، از جمله برنامه‌ریزی قرار ملاقات، اشتراک‌گذاری اطلاعات سلامت و به طور کلی مدیریت مراقبت‌ها استفاده کنند. حتی فرم‌های دریافتی که به‌طور سنتی قبل از مراجعه به پزشک با دست پر می‌شوند، برای بزرگسالان جوان‌تر که به فرم‌های الکترونیکی و امضای الکترونیکی عادت دارند، اتلاف وقت قدیمی به نظر می‌رسد.

برای خدمات دهی به بیماران نسل هزاره مطمئن شوید که مطب شما دارای برنامه‌ریزی آنلاین و پورتال‌های بیمار با فرم‌های جدید بیمار است که به‌طور ایده‌آل برای تلفن همراه بهینه شده‌اند.

بیماران نسل هزاره برای اطلاعات بهداشتی به اینترنت متکی هستند

بر اساس گزارشی که در سال 2016 توسط Vision Critical ، یک شرکت نرم‌افزار هوش مشتری مبتنی بر ابر ، بیش از نیمی از هزاره‌ها (58 درصد) درباره اطلاعات سلامت و تغذیه در گوگل تحقیق می‌کنند . تصادفاً، این همان درصدی از هزاره‌هاست که در مطالعه‌ای که توسط Greyhealth Group و Kantar Health انجام شد، به پزشکان اعتماد داشتند. در مقایسه، 73 درصد از پاسخ دهندگان مسن تر اعتماد خود را به جامعه پزشکی تایید کردند.

با دقت و بدون قضاوت به نظرات بیماران جوان در مورد سلامتی خود گوش دهید. با این کار شما اعتماد ایجاد خواهید کرد و تأیید خواهید کرد که بهترین منافع آنها را در ذهن دارید.

هزاره ها از مرخصی گرفتن از کار بیزارند

علیرغم کلیشه هایی که نشان می‌دهد جوانان به شغل خود وفادار یا متعهد نیستند، آنها کمتر از اعضای نسل های قدیمی تر وقت شخصی خود را کنار می‌گذارند. هزاره‌ها، که سطوح بالاتری از ناامنی شغلی را نسبت به کارگران مسن‌تر گزارش می‌دهند، حداقل دو برابر بیشتر احتمال دارد که مرخصی را دشوار بدانند زیرا می‌ترسند که با افزایش حقوق یا ترفیع از دست بدهند، نمی‌خواهند قابل تعویض به نظر برسند و می‌خواهند نشان دهند که تعهد کامل به کارشان دارند. بنابراین برای حل این مشکل بیماران نسل هزاره قرار ملاقات هایی را خارج از نوبت های معمول 9 تا 5، از شنبه تا 5 شنبه در نظر بگیرید.

تولید محتوای پزشکی

هزاره ها از طریق پیام رسانی ارتباط برقرار می‌کنند

در راستای ترجیح آنها برای همه چیزهای دیجیتال، بیشتر هزاره ها ترجیح می‌دهند پیامک ارسال کنند تا صحبت با تلفن. در یک نظرسنجی در سال 2016 از 500 هزاره، 75 درصد گفتند که ترجیح می‌دهند از عملکرد تماس تلفنی خود صرف نظر کنند تا اینکه پیامک را قربانی کنند. برای توضیح، 76 درصد گفتند که طرفدار ارسال پیامک هستند زیرا راحت‌تر و راحت‌تر می‌توان آن‌ها را در یک برنامه فشرده قرار داد. پس از پیام های امن برای ارتباط با بیماران خود استفاده کنید.

هزاره ها اول مصرف کننده مراقبت های بهداشتی هستند و در مرحله بعد بیماران

هزاره ها در مورد نحوه خرج کردن پول خود آگاه هستند، و این ذهنیت آگاهانه از بودجه زمانی که آنها قرار ملاقات مراقبت های بهداشتی را رزرو می‌کنند ظاهر می‌شود. کلینیک ها از جمع آوری نظرات آنلاین مثبت سود می برند. این صداهای مصرف‌کننده می‌توانند تجربیات بیمار محور، از جمله سهولت رزرو، زمان انتظار کوتاه، قیمت‌گذاری شفاف، و پاسخگویی قبل و بعد از قرار ملاقات را ارتقا دهند. بررسی های آنلاین اعتبار دارند، بنابراین بیماران را تشویق کنید که خدمات شما را رتبه بندی کنند.

کمپین تبلیغاتی پزشکی

بیماران نسل هزاره به طور کل نگر به سلامت فکر می‌کنند

نسل هزاره‌ها به طور قابل توجهی بیشتر از نسل‌های قدیمی‌تر، «سلامت» را از نظر رژیم غذایی و ورزش تعریف می‌کنند، در حالی که Gen-Xers و Baby Boomers بیشتر احتمال دارد که سلامتی را با بیمار نبودن و همچنین انجام غربالگری‌های توصیه شده یکی بدانند. به یاد داشته باشید که ارتقای سلامتی ممکن است به اندازه اجتناب از بیماری برای بیماران نسل هزاره مهم باشد. با بیماران هزاره بیشتر از نتایج آزمایشگاهی و داروها صحبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 5 = 7

دکمه بازگشت به بالا