اخبار

مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت با حضور رئیسی افتتاح شد

با انتخاب های سالم می‌توانید خطر ابتلا به بسیاری از انواع رایج سرطان را کاهش دهید. آزمایش‌های غربالگری می‌توانند برخی از سرطان‌ها را زودهنگام، زمانی که درمان بهترین تاثیر را دارد، پیدا کند. اگرچه انواع مختلفی از سرطان وجود دارد که علل و عوامل خطر متفاوتی دارند، اما پزشکان تخمین می‌زنند که حدود 40 درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری هستند. خوشبختانه در همین استا، مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه مرکز جامع سرطان برکت را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری  و درمان سرطان در منطقه افتتاح کرد.

مشاوره راه اندازی کلینیک

این مرکز که با سرمایه‌گذاری هزار و 200 میلیارد تومانی احداث شده، از پیشرفته‌ترین و مجهزترین  مراکز  پیشگیری و درمان سرطان تیپ 3 در سطح منطقه است. مرکز جامع سرطان برکت کلیه خدمات مربوط به غربالگری، تشخیص و درمان انواع سرطان‌ها را به مراجعه کنندگان ارائه خواهد کرد.

تربیت نیروی متخصص و آموزش کار با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های درمانی موجود در دنیا یکی دیگر از خدمات ستاد در این مرکز می‌باشد.

هم‌چنین برای نخستین‌بار در غرب آسیا برخی از دستگاه‌های فوق مدرن مانند شتاب دهنده خطی، سایبرنایف، توموتراپی و دستگاه سی‌تی سیمولاتور در این مرکز درمانی سرطان به کار گرفته شده است.

منبع: tasnimnews.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × = 3

دکمه بازگشت به بالا