بازاریابیمطالب آموزشی

چرا باید از ریلز اینستاگرام در بازاریابی پزشکی خود استفاده کنید

استفاده از  ریلز اینستاگرام در بازاریابی پزشکی فرصتی پویا برای تعامل با مخاطبان به شیوه ای مختصر و بصری جذاب است. پزشکان می توانند از این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی، نشان دادن روش های درمان و ارائه نکات پزشکی سریع استفاده کنند و به طور موثر اطلاعات پیچیده پزشکی را در قطعه های قابل هضم منتقل کنند.

با استفاده از ریلز اینستاگرام در بازاریابی پزشکی برای کارهایی مانند نمایش اجمالی از پشت صحنه، توصیفات بیمار و جلسات پرسش و پاسخ تعاملی، متخصصان می توانند اعتماد و اعتبار را تقویت کنند. با برنامه ریزی استراتژیک و اجرای خلاقانه، ریلز های اینستاگرام می توانند به عنوان ابزاری قدرتمند برای مراقبت های بهداشتی برای ارتباط با مخاطبان، ارتقای خدمات و ایجاد رهبری فکری در چشم انداز همیشه در حال تحول بازاریابی پزشکی عمل کند.

مارکتینگ پزشکی چیست؟

چرا باید از  ریلز اینستاگرام در بازاریابی پزشکی استفاده کرد؟

حتی با وجود اینکه Reels به تازگی ظاهر شده است، آنها در حال حاضر امواج عظیمی را در دنیای بازاریابی ایجاد کرده اند؛ زیلز ها ثابت کرده اند که یک ابزار عالی برای مشاغل هستند و آنها را قادر می سازند تا خدمات خود را بهتر به نمایش بگذارند و مخاطبان خود را درگیر کنند. دلایل زیادی برای استفاده از ریلز اینستاگرام در بازاریابی پزشکی وجود دارد:

دلیل شماره 1: ویدیوهای کوتاه تبلیغات عالی ایجاد می کنند

دلیلی وجود دارد که تبلیغات تلویزیونی و ویدیویی آنلاین به طور کلاسیک 30 تا 60 ثانیه در هر بلوک است – بازه های زمانی کوتاه باعث جلب توجه مردم می شود و در عین حال کنجکاوی آنها را برای اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول یا خدمات تحریک می کند.

به همین دلیل است که ریل اینستاگرام راه بسیار خوبی برای نمایش محتوای پزشکی هستند. با غیر رسمی و پر انرژی نگه داشتن ضبط های خود، می توانید شخصیت برند مراقبت های بهداشتی خود را به اشتراک بگذارید و به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید.

دلیل شماره 2: حلقه ریلز اینستاگرام در صفحه کاوش برجسته می شوند

یکی از بهترین چیزهای اینستاگرام این است که کاربرانی که شما را فالو نمی‌کنند همچنان می‌توانند محتوای شما را ببینند. بسته به هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید، می‌توانید از مجموعه‌ای از جمعیت‌شناسی مختلف مشارکت داشته باشید. اگر هشتگ های خود را می شناسید و می توانید به خوبی از آنها استفاده کنید، آسمان محدودیت دارد!

دلیل شماره 3: ریل ها به شخصیت دادن به برند شما کمک می کنند

مردم عاشق تماشای محتوای اصلی و جذاب هستند. ریلز اینستاگرام در بازاریابی پزشکی ابزاری عالی برای نمایش محصولات جدید، برجسته کردن داستان‌های موفقیت بیماران یا به سادگی معرفی اعضای جدید تیم مراقبت‌های بهداشتی شما هستند. پروفایلی بسازید که شخصی و مرتبط باشد.

چگونه از  ریلز اینستاگرام در بازاریابی پزشکی استفاده می کنید؟

برخی از استراتژی های موثر استفاده از ریلز اینستاگرام در بازاریابی عبارت است از:

  • استفاده مجدد از محتوای وب سایت یا سایر حساب های رسانه های اجتماعی
  • به اشتراک گذاشتن داستان برند خود – چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟
  • به اشتراک گذاشتن پشت صحنه نگاهی به کسب و کار یا دفتر خود.
  • آموزش مخاطبان خود؛ محصولات مورد استفاده خود را به آنها نشان دهید.
  • به اشتراک گذاشتن برخی بررسی ها یا برگزاری جلسات پرسش و پاسخ کوتاه.

با ظهور و تکامل پلتفرم‌ها و ابزارهای جدید، بسیار مهم است که ما، به عنوان کسب‌وکارهای مراقبت‌های بهداشتی، به گسترش استراتژی‌های بازاریابی خود به کارآمدترین روش ممکن ادامه دهیم.

تبلیغات ریل های خود را فراموش نکنید

اگرچه Reels یک راه عالی برای ایجاد محتوای جذاب در اینستاگرام است، این پلتفرم به طور خودکار آن محتوا را به فید اصلی شما منتقل نمی کند. آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید. هر بازدیدی که از اینجا دریافت می‌کنید نیز به تعداد کلی بازدید ریلز شما اضافه می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 30 = 36

دکمه بازگشت به بالا