متخصص زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان کیست؟

متخصص زنان و زایمان کیست ؟

متخصص زنان و زایمان (Obstetricians) پزشک یاست که در زمینه بارداری، سیستم تولید مثل زنان، زایمان و بیماری‌هایی که با آن مرتبط است تخصص دارد. اگرچه که بسیاری از پزشکان دیگر هم می‌توانند نوزادان را به دنیا بیاورند و مراقبت‌های بعد از بارداری را هم به پزشکان بگویند. امروزه به دلیل مشکلات بسیاری زیادی که که خانم‌ها دارند و به بیماری‌های متنوعی دچار می‌شوند باید به Obstetricians مراجعه کنند. این پزشک می‌تواند با استفاده از روش‌های متنوع بیماری شما را درمان نماید و هر یک از مشکل و بیماری که شما دارید را بازگو کند.

جهت انجام عمل‌های جراحی زنان از طریق لینک مقاله “سفید کردن واژن” اقدام کنند.

وظایف متخصص زنان و زایمان (Obstetricians) چیست؟

متخصص زنان و زایمان (Obstetricians) وظایف متنوعی بر عهده دارد که آن‌ها عبارت است از:

  1. در طول زایمان شما اتفاقات زیادی رخ می‌دهد که پزشک می‌تواند تمامی این اتفاقات را برای شما بیان کند تا از آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید.
  2. برخی از خانم‌هایی که در دوران پریودی خود دچار مشکل می‌شوند، پزشک می‌تواند با ارائه مصرف دوره‌ای دارو بیماری آن‌ها را درمان نماید. در واقع باید بدانید زمان دیر انداخت پریودی و یا زود افتادن آن از جمله خطراتی است که باید آن را جدی بگیرید.
  3. در دوره بارداری امکان دارد مادر با مشکلاتی مواجه شود که Obstetricians می‌تواند آن مشکلات را به طور کلی درمان نماید. عفونت‌ها و اختلالاتی که مادر امکان دارد در این دوران به آن دچار شود را پزشک مورد بررسی قرار می‌دهد و آن‌ها را درمان می‌کند.
  4. هر پرسشی که شما در مورد دوران بارداری خود و اقدامات لازم در این دوره داشته باشید را پزشک می‌تواند به بهترین نحو ممکن مدیریت و کنترل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

23 + = 27

دکمه بازگشت به بالا