شبکه های اجتماعیمطالب آموزشی

بهترین شبکه های اجتماعی برای جذب بیماران

بازاریابی رسانه های اجتماعی ابزاری موثر برای ایجاد آگاهی و ایجاد تعامل با مخاطبان هدف شماست. با به کارگیری بهترین شبکه های اجتماعی می توانید از قابلیت های دسترسی و هدف گذاری پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای ارتباط با بیماران و سایر متخصصان پزشکی استفاده کنید. با ایجاد محتوای آموزشی و آموزنده، می توانید خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و ارزشمند در جامعه بهداشت و درمان معرفی کنید.

الزام حضور پزشک در اینستاگرام

به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال می دانیم که پلتفرم های رسانه های اجتماعی فرصت های زیادی را ارائه می دهند. خواه هدف شما افزایش آگاهی، هدایت ترافیک یا تبدیل سرنخ ها باشد، رسانه های اجتماعی می توانند به شما در رسیدن به آن کمک کنند. با ایجاد جامعه خود یا از طریق کمپین‌های پرداختی هدفمند، می‌توانید تعامل را افزایش دهید و بین بیماران و پزشکان به طور یکسان اعتماد ایجاد کنید.

مزایای حضور قوی در بهترین شبکه های اجتماعی بسیار است:
1. دیده شدن و دسترسی بیشتر به برند و محتوای شما.
2. افزایش تعامل با بیماران و پزشکان.
3. بهبود نرخ تبدیل.
4. روابط و اعتماد قوی تر با مخاطبان خود.
5. پتانسیل بیشتر برای تولید سرنخ.

روی حضور خود در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید و بهتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید سایر خدمات بازاریابی ما را برای حمایت از کسب و کار خود در رسیدن به اهداف بازاریابی خود کاوش کنید.

انتخاب کانال برای تبلیغات رسانه های اجتماعی در مراقبت های بهداشتی

تبلیغات رسانه های اجتماعی در مراقبت های بهداشتی نیازمند یک رویکرد مناسب برای انتخاب کانال است. در نظر گرفتن جمعیت شناسی مخاطب هدف، امکان تبلیغ انواع محتوایی که با مخاطبان طنین انداز می شود، گزینه های هدف، قالب های تبلیغاتی (تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی و غیره) و سطح تعامل در پلتفرم ضروری است. به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال مراقبت های بهداشتی، توصیه می کنیم قبل از انتخاب یک پلتفرم اجتماعی برای تبلیغات، این عناصر را درک کنید.
ما چند تفاوت حیاتی را برای سهولت در انتخاب کانال اجتماعی توضیح داده ایم.

فیس بوک

فیس بوک گزینه ای ارجح برای دسترسی به بیماران، ایجاد مخاطب و ترویج کمپین های آگاهی در سراسر جهان است. این به شما امکان می دهد محتوا را در قالب های مختلف مانند تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات نمایش اسلاید، تبلیغات داستانی، تبلیغات چرخ و فلک و تبلیغات مجموعه تبلیغ کنید. بنابراین، اگر مخاطبان هدف شما بیماران هستند و اهداف شما افزایش آگاهی است، فیسبوک یک پلتفرم عالی برای دستیابی به اهداف شما خواهد بود.

کمپین تبلیغاتی پزشکی به چه معناست؟

اینستاگرام

اینستاگرام از دیگر شبکه های اجتماعی عالی برای تبلیغ برند مراقبت های بهداشتی و ارتباط با بیماران است و به شما امکان می دهد برند و خدمات خود را از طریق محتوای بصری دلپذیر و جذاب به نمایش بگذارید.  اینستاگرام یک پلتفرم بصری عالی است که به شما امکان می دهد با ارسال تصاویر توجه خود را جلب کنید.

اگر می خواهید جنبه زیبای مطب دندانپزشکی خود را تبلیغ کنید، عالی است. از آن برای به اشتراک گذاری تصاویر بیمارانی که از نتایج خود راضی هستند، عکس های قبل/بعد و عکس های زیبا از مطب/اطراف خود استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های بزرگ اینستاگرام، امکان تگ کردن افراد در پست ها است. شما می توانید از این استراتژی برای ارتباط با افراد و برندهای تاثیرگذار استفاده کنید.

لینکدین

با توجه به ماهیت حرفه ای محتوا و فرصتی برای هدف قرار دادن مخاطبان بر اساس حرفه آنها، یکی از بهترین شبکه های اجتماعی و یک بستر عالی برای هدف قرار دادن HCP ها است. لینکدین پلتفرم ترجیحی برای ایجاد یک جامعه حرفه ای، افزایش آگاهی از برند و ایجاد سرنخ است.

توییتر

توییتر می تواند ابزار موثری برای دسترسی به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و بیماران باشد. با تکنیک های پیشرفته تقسیم بندی بیش از حد، ما می توانیم به طور خاص مخاطب مورد نظر را هدف قرار دهیم. در حال حاضر، توییتر برای به اشتراک گذاری اخبار، رویدادها، نظرات، حقایق و دانش استفاده می شود که پایگاه کاربران متنوعی را به خود جذب می کند. این به ما امکان می دهد تا آنها را به طور مؤثر بر اساس ویژگی های فارسی آنها هدف قرار دهیم.

چگونه با استفاده از بهترین شبکه های اجتماعی بیماران جدید بیشتری دریافت کنیم؟

بهترین راه برای جذب بیماران بیشتر چیست؟ این سوالی است که بسیاری از دندانپزشکان، ارتودنتیست ها و ارائه دهندگان پزشکی تخصصی هر روز از خود می پرسند. یکی از محبوب ترین روش ها برای جذب بیماران جدید، بازاریابی شبکه های اجتماعی است.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با کمک بهترین شبکه های اجتماعی می‌تواند برای تبلیغ خدمات فعالیت شما از طریق حساب‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی استفاده شود. استفاده از این پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها در مورد مطب یا کلینیک خود پست بگذارید، بلکه با مشتریان بالقوه در طول زمان مرور آنها نیز تعامل داشته باشید که به نوبه خود نرخ تبدیل سرنخ را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

با ایجاد محتوای جذاب رسانه های اجتماعی در بهترین شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود، می توانید به مردم کمک کنید تا شما را بهتر بشناسند. استراتژی رسانه های اجتماعی شما باید بر ایجاد محتوای جذاب تمرکز کند. این محتوایی است که پسندیده یا به اشتراک گذاشته شده است. یک بیمار آینده نگر که با محتوای شما درگیر می شود، بلافاصله آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. از هشتگ ها به عنوان راهی برای افزایش دیده شدن پست های خود استفاده کنید. هدف رسانه های اجتماعی کمک به کلینیک برای افزایش آگاهی از برند و ارتباط با مشتریان و مشتریان جدید است.

با این حال، اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از تلاش‌های خود ببرید، بسیار مهم است که یک استراتژی دقیق رسانه‌های اجتماعی که شامل عکس‌های بیمار (قبل و بعد) و بررسی آنلاین باشد، ایجاد کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا