تبلیغاتمطالب آموزشی

نکاتی برای بهبود تبلیغات در حوزه پزشکی

مهم نیست که کلینیک یا مطب پزشکی شما در چه زمینه‌ای فعال است، سئو و تبلیغات پزشکی می‌توانند برای دستیابی به بیماران جدید حیاتی باشند. صعود به کوه بازاریابی دیجیتال سخت است. به خصوص در فضای پزشکی، یافتن استراتژی بازاریابی پزشکی مناسب کار آسانی نیست. وقتی نوبت به درک بازاریابی دیجیتال می‌رسد، ابتدا باید بسیاری از جنبه‌های سئو و تبلیغات کلیکی را درک کنید. در این مقاله آنچه را که باید برای بهبود تبلیغات در حوزه پزشکی بدانید، مورد بحث قرار خواهیم داد.

نقش سئو در تبلیغات در حوزه پزشکی چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو پزشکی شامل بهینه سازی یک وب سایت برای بهبود رتبه بندی در گوگل، یاهو، بینگ و سایر موتورهای جستجو است. هر زمان که چیزی را از طریق یک موتور جستجو جستجو می‌کنیم، به طور کلی روی یکی از بهترین نتایجی که می بینیم کلیک می‌کنیم.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو استراتژی است که باعث می‌شود وب سایت شما در رتبه اول جستجو قرار گیرد. با توجه به اینکه کاربران بر روی پیوندهایی که در بالای لیست قرار دارند کلیک می کنند، بسیار مهم است که تلاش کنید تا در یکی از آن نتایج برتر ظاهر شوید.

بسیاری از عوامل فنی و غیرفنی به افزایش رتبه یک وب سایت کمک می کنند، اما چند چیز وجود دارد که از نظر اهمیت بالاتر از بقیه قرار می‌گیرند: کلمات کلیدی پزشکی با سرچ بالا، محتوای با کیفیت و برچسب های عنوان مفید و توضیحات متا.

لزوم داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوای فعال

اولین گام در توسعه یک استراتژی بازاریابی محتوای پزشکی باید تکمیل تحقیقات کلمات کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی باشد که کاربران بیشتر به دنبال آن هستند. ضروری است که از کلمات کلیدی مختلفی استفاده کنید که بر خدمات و مراقبت هایی که ارائه می دهید متمرکز هستند. بعد از اینکه کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیدا کردید، وقت آن است که این کلمات را به محتوای با کیفیت بالا اضافه کنید. گوگل در حال باهوش تر شدن است زیرا در صورت داشتن محتوای مرتبط تر و باکیفیت در صفحات خود، وب سایت ها را در رتبه بالاتری قرار می دهد. با این حال، هرگز نمی خواهید محتوای خود را با کلمات کلیدی پر کنید زیرا ممکن است در رتبه بندی افت کنید.

به خاطر داشته باشید که طول یک فاکتور حیاتی در رتبه بندی خوب برای محتوای خاصی است که ایجاد می کنید. برای انجام این کار، ایجاد یک پست وبلاگی 2000 کلمه ای ایده خوبی خواهد بود. مطمئن شوید که محتوای شما عمیق است، حاوی کلمات کلیدی است و شامل برچسب های H یا تیتر مناسب است.

نقش پروفایل Google My Business در سئو محلی

یک استراتژی عالی SEO محلی فقط شامل تمرکز بر روی وب سایت شما نمی‌شود. شما باید مطمئن شوید که توجه خود را به سایت های مهم شخص ثالث معطوف کرده اید و بر رتبه بندی جستجو تاثیر می گذارید.

مکان شماره 1 برای شروع ادعا، تایید و تکمیل در کل حساب گوگل برای کسب و کار یا Google My Business است. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات NAP (نام، آدرس، تلفن و غیره) همه دقیقاً با اطلاعات صفحه تماس شما در وب سایت مطابقت دارند.

تبلیغ پزشکی کلیکی چیست

سئو شامل رسیدن به بالای نتایج جستجوی “رگانیک است که جستجوهای بدون حمایت مالی هستند. برای حرکت به سمت اسلات های برتر، باید وارد دنیای تبلیغات ppc پزشکی یا PPC شوید. 2-3 نتیجه برتر که حاوی کلمه تبلیغ هستند از طریق پلتفرم Google Ads پرداخت می‌شوند.

نقش گوگل ادز در تبلیغات پزشکی

در حالی که رسیدن به رتبه اول در نتایج جستجوی گوگل امکان پذیر است، رسیدن به آن نقطه با تلاش های سئوی ارگانیک مدتی طول ‌بکشد.

بنابراین یک راه حل سریعتر و مستقیم تر، تبلیغات کلیکی پزشکی است. یک استراتژی است که در آن شرکت ها با هر بار کلیک روی پیوند آنها، هزینه ای دریافت می‌کنند. اینها لینک های حمایت شده هستند که در بالای نتایج جستجوی گوگل قرار می‌گیرند و می‌توانند تعداد زیادی کلیک ایجاد کنند.

سخن پایانی: ترکیب سئو و تبلیغ کلیکی برای تبلیغات در حوزه پزشکی

آیا باید روی SEO یا PPC تمرکز کنیم؟ پاسخ ساده و ترکیبی از هر دو می‌تواند ایده آل باشد. در حالی که یک سئو موثر برای کمپین مراقبت های بهداشتی در طول زمان مقرون به صرفه ترین مواجهه را برای شما به ارمغان می آورد، یک استراتژی موثر PPC می‌تواند نتایج بسیار هدفمندی را در کوتاه مدت برای شما به ارمغان بیاورد.

با افزایش محبوبیت PPC، تبلیغات در گوگل و بینگ به طور فزاینده ای گران می‌شود. این بدان معناست که در حالی که PPC یک جزء حیاتی از یک استراتژی موفق است، شما نمی‌خواهید در بلندمدت برای افزایش درآمد به آن تکیه کنید.

با این حال، بسته به منطقه جغرافیایی و تمرکز کسب و کار شما، ممکن است 3، 6 یا حتی 12 ماه طول بکشد تا سئوی شما به طور ارگانیک رشد کند و این زمانی است که نمی توانید منتظر بمانید تا سرنخ ها را به سمت کسب و کار هدایت کنید.

بنابراین، استفاده از تبلیغات گوگل یک راه حل عالی برای کسب و کارها است زیرا آنها یک استراتژی سئوی ارگانیک بلندمدت را برای کسب و کار خود پیاده می کنند. همانطور که شما شروع به تولید ثمره کار سئوی خود می کنید، می توانید مقدار بیشتری از بودجه را در آن جهت تغییر دهید و هزینه تبلیغات ماهانه را کاهش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

78 + = 88

دکمه بازگشت به بالا