بازاریابیمطالب آموزشی

8 ایده برتر بازاریابی برای دندانپزشکان

اضطراب عمومی پیرامون ویزیت های دندانپزشکی و بازار اشباع آن می‌تواند جذب بیماران دندانپزشکی مناسب را دشوار کند. برای جذب بیماران جدید، سعی کنید برخی از بهترین ایده های بازاریابی برای دندانپزشکان را پیاده سازی کنید. در کنار ایجاد آگاهی در مورد برند و خدماتی که ارائه می‌دهید، رویکرد بازاریابی مناسب می‌تواند به شما در ایجاد روابط با بیماران و سایر مشاغلی که ممکن است آنها را به شما ارجاع دهند کمک کند.

پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ پزشکی

یک رویکرد چند وجهی برای بازاریابی کسب و کار شما بهترین راه برای دستیابی به آن است. در زیر، برخی از موثرترین ایده های بازاریابی برای دندانپزشکان را برای رشد طولانی مدت پیدا کنید.

بهترین ایده های بازاریابی برای دندانپزشکان

خرید تبلیغات در گوگل

جستجوی دندانپزشک می‌تواند یک فرآیند استرس زا و زمان بر باشد. با سرمایه گذاری در گوگل ادز، یافتن شما را برای بیماران بالقوه آسان می‌شود، که می‌تواند زمانی که فردی به دنبال دندانپزشک در منطقه خود است، شما را در بالای نتایج جستجو قرار دهد.

یک وب سایت با ظاهر زیبا ایجاد کنید

یافتن مطب خود از جمله بسیاری از ایده های بازاریابی عالی برای دندانپزشکان است. یک وب سایت آموزنده را هدف قرار دهید که به افراد کمک می‌کند خود را در دفتر شما تصور کنند.

ارسال ایمیل مستقیم

پست مستقیم ممکن است نسبت به بازاریابی الکترونیکی برای به دست آوردن نتایج بیشتر طول بکشد، اما هنوز مفید است. همچنین می توانید تبلیغات چاپی را برای بیمارانی که در نزدیکی مطب شما زندگی می‌کنند ارسال کنید. یکی از ایده های بازاریابی برای دندانپزشکان نشان دادن کلینیک خود در شبکه های اجتماعی است.

بازاریابی برای دندانپزشکان با تبلیغات اینستاگرام

افراد بیست و سی ساله زمان بیشتری را در اینستاگرام می‌گذرانند. مانند فیس‌بوک، می‌توانید آگهی‌هایی را خریداری کنید که این برنامه به افراد خاصی نشان می‌دهد – به عنوان مثال، زنان محلی در سی سالگی که به سلامتی علاقه دارند. سپس، می توانید تبلیغات خود را طوری تنظیم کنید که برای این افراد جذاب باشد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به جای اینکه مستقیماً فعالیت خود را تبلیغ کند، شما را به عنوان یک متخصص معرفی می‌کند. اینستاگرام در بازاریابی برای دندانپزشکان یکی از موثرترین اما نسبتا کم هزینه ترین ایده های بازاریابی است.

کمپین های ایمیل شخصی

وقتی صحبت از ایمیل می‌شود، هرچه خاص تر باشد، بهتر است. برای مثال، فرض کنید با یک بیمار در مورد ایمپلنت دندان صحبت کرده اید. در این صورت، می‌توانید اطلاعات تماس آن‌ها را به فهرستی اضافه کنید که گاه به گاه ایمیل‌هایی درباره مزایای ایمپلنت و نحوه عملکرد آن‌ها ارسال می‌کند.

یادآوری قرار

ارسال ایمیل یا پیام های متنی برای یادآوری به بیماران در مورد قرار ملاقات های آینده می‌تواند یک رابطه مثبت بین شما و بیمارانتان ایجاد کند. به عنوان یک امتیاز، یادآوری‌های قرار می‌توانند عدم حضور را کاهش دهند و در هزینه مطب شما صرفه‌جویی کنند.

خبرنامه های جامعه

ارسال خبرنامه های الکترونیکی می‌تواند به بیماران موجود و بالقوه شما کمک کند که خارج از قرار ملاقات با مطب شما ارتباط برقرار کنند. صرف نظر از اینکه از چه ابزار بازاریابی استفاده می کنید، سرمایه گذاری زمان و پول می‌تواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل است تیم خود را آموزش دهید تا مطمئن شوید که برای هر بیمار جدید، یک منبع ارجاع وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

82 + = 90

دکمه بازگشت به بالا