سایت و سئو

تاثیر محتوای به روز سایت پزشکی روی سئو

آپدیت کردن مطالب سایت پزشکی

اگر شما می‌خواهید سایت کلینیکتان رتبه بالاتری در گوگل بدست آورد باید در مورد اهمیت آپدیت کردن مطالب سایت پزشکی روی سئو اطلاعات بیشتری داشته باشید. عملکرد سایت شما با استفاده از محتواهای جدید و به‌روز رسانی شده بسیار بالاتر می‌رود، به همین دلیل سعی کنید همیشه اطلاعات به روز در سایت خود قرار دهید. اینکه شما تنها اقدام به ساخت و طراحی سایت پزشکی  نمایید کافی نمی‌باشد، بلکه باید به محتواهای درونی و یونیک آن هم اهمیت بیشتری دهید تا گوگل به آن رتبه بالاتری دهد.
شما در صورتی می‌توانید اهمیت آپدیت کردن مطالب سایت پزشکی روی سئو را درک کنید که با تاثیرات منفی محتواهای قدیمی آشنا شوید. بر همین اساس برخی از مهم‌ترین تاثیرات منفی که پست‌های قدیمی می‌تواند روی سایت شما بگذارد را در ادامه معرفی می‌کنیم.

چنانچه برای سئو سایت پزشکی و دندانپزشکی خود نیاز به مشاوره دارید آژانس برندسازی و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ این خدمت را به شما ارائه می‌دهد.

تاثیرات منفی پست‌های قدیمی روی سئو سایت

 برخی از مهم‌ترین تاثیرات منفی پست‌هایی قدیمی سایت کلینیک که موجب کاهش بازدید از آن‌ها می‌باشد عبارت است از:

  1. گوگل با توجه به اهمیت مطالب سایت اگر وبلاگ قدیمی داشته باشید آن را در رده‌های جستجوی پایین‌تری نشان می‌دهد. بر همین اساس آپدیت کردن پست‌هایی که قدیمی هستند و نگارش محتواهای جدید بسیار مهم می‌باشد.
  2. پست‌های قدیمی که شما در سایت خود دارید با توجه به استانداردهای سئو قدیمی نوشته شده‌اند و همین امر آسیب‌های جدی به سایت شما می‌زند. اهمیت آپدیت کردن مطالب سایت پزشکی روی سئو را از اینجا باید متوجه شوید که در گذشته تعداد زیاد کلمه کلیدی برای سایت مفید بود ولی امروزه به عنوان تخلف شناخته می‌شود.
  3. این اشتباه را انجام ندهید که روی پست‌های قدیمی خود کلمات کلیدی متنوعی بگذارید، چرا که گوگل سریعاً این مسئله را تشخیص می‌دهد.

داشتن محتوای یونیک هم از این قضیه مستثنی نیست و روی سئو تاثیر زیادی دارد. برای مطالعه بیشتر در این خصوص کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × = 5

دکمه بازگشت به بالا