مدیریتمطالب آموزشی

پورتال بیمار چیست و آیا مطب شما دارای قابلیت پورتال بیماران است؟

به عنوان یک پزشک احتمالاً با EHR و نرم افزار مدیریت کلینیک آشنایی دارید. اینها ابزارهای تکنولوژیکی بسیار مهمی هستند تا مطب شلوغ شما را به خوبی اداره کنند و اطمینان حاصل کنند که بیماران تجربه خوبی در کلینیک شما دارند. یکی دیگر از ویژگی های محبوبی که مطب ها ارائه می دهند، پورتال بیمار است.

پورتال بیمار یک نقطه دسترسی آنلاین است که کاربر را با پرونده سلامت شخصی خود متصل می‌کند. آن‌ها همچنین می‌توانند مستقیماً با شما تماس بگیرند و بسته به پلتفرم انتخابی از مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیگر، مانند پر کردن مجدد نسخه، لذت ببرند. این کارایی بار کاری اضافی را برای دفتر جلوی شما به ارمغان می آورد و کاربران را قادر می‌سازد تا کنترل بیشتری بر تجربه مراقبت خود داشته باشند.

پورتال بیمار در مطب چگونه کار می‌کند؟

پورتال های بیمار بسته به فروشنده ای که برای ارائه آنها انتخاب می‌کنید، بسته های متنوعی دارند. حداقل، بیماران شما می‌توانند سابقه پزشکی خود را مرور کنند و اطلاعات سلامت شخصی خود را در پرونده با مطب شما ایمن کنند. این فناوری به سرعت تبدیل به خدماتی شده است که بیماران از پزشکان خود انتظار دارند. بسیاری از فروشندگان گزینه های پورتالی را ارائه می دهند که به طور یکپارچه با PMS فعلی و سوابق سلامت الکترونیکی شما ادغام می‌شوند. برخی از این ادغام‌ها به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ در مورد طرح‌های مهم درمان دندان و سؤالات بیمه ارائه می‌کنند.

استفاده از پورتال بیمار به نفع کلینیک شماست

افزایش محبوبیت پورتال های بیمار به این دلیل است که آنها تا چه اندازه عملیات بالینی را بهبود می‌بخشند و یک تجربه کارآمدتر برای بیمار ایجاد می‌کنند. مطب شما می‌تواند تاخیرهای اتاق انتظار را با انجام ورودی دیجیتالی با فرم‌های الکترونیکی کاهش دهد. به جای اینکه بیماران مجبور باشند تماس بگیرند و درخواست نسخه مجدد یا کپی سوابق سلامت شخصی خود را داشته باشند، می‌توانند به سادگی درخواست خود را در پورتال پردازش کنند.

طراحی کمپین تبلیغاتی پزشکی

چندین مزیت اضافی برای این فناوری وجود دارد، از جمله موارد زیر:

کمک به کارمندان میز پذیرش

اگر بخواهید از تیم فرانت آفیس خود بخواهید تکلیفی را که کمتر دوست دارند نام ببرند، احتمالاً پاسخ دادن به تلفن را خواهند گفت. برقراری تماس های تلفنی برای رشد تمرین شما بسیار مهم است، اما ساعت ها صرف پاسخ دادن به سوالات معمولی که با صفحه پرسش های متداول آنلاین بهتر پاسخ داده می‌شود، فرصتی است که نمی توانید از عهده آن برآیید.

پورتال های بیماران مطب بیشتر از پرداخت های حساب و به اشتراک گذاری اطلاعات طرح درمان انجام می‌‌دهند. آنها همچنین می‌توانند یک پایگاه دانش برای آن تماس های تلفنی غیر مولد باشند. این کاهش در زمان تلفن به تیم شما اجازه می‌دهد تا روی سایر وظایف مهم در دست خود تمرکز کند. حتی بهتر؟ بیماران همچنان می‌توانند مستقیماً از طریق پیام‌رسانی آنلاین با کارکنان دندانپزشکی شما تماس بگیرند، که کمتر مخرب است.

نتایج سلامتی مثبت بیشتری را برای بیماران خود ایجاد کنید

چند بار به یک بیمار اطلاعات درمان داده اید و بعداً متوجه شده اید که نیمی از دستورالعمل های شما را فراموش کرده اند، مدارک ارسال شده با آنها را به خانه گم کرده اند، یا سناریوهای مرتبط دیگری را گم کرده اند؟ این یک مسئله مکرر برای بسیاری از ارائه دهندگان در هر شاخه از مراقبت های بهداشتی است. پورتال بیمار یک راه حل عالی است زیرا شما و تیم شما می توانید اطلاعات پزشکی خاصی را برای بررسی بعدی پس از حضور بیمار در خانه آپلود کنید و در نتیجه انطباق را افزایش دهید. داشتن یک منبع آنلاین که به طور خاص حول نیازهای بهداشت دهان و دندان آنها متمرکز شده است، به بیماران شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به پاسخ ها دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 7 = 14

دکمه بازگشت به بالا