سایت و سئومطالب آموزشی

اهمیت سرعت محتوا سایت پزشکی چیست؟

درست زمانی که فکر می‌کردید سئوی پزشکی و بازاریابی محتوای مراقبت‌های بهداشتی را درک کرده‌اید، اصطلاح جدید دیگری به وجود آمد: سرعت محتوا. اکثر بازاریابان سنتی در مورد آن صحبت نمی‌کنند، اما مسلما سرعت محتوا سایت پزشکی یکی از مهم ترین عوامل در به دست آوردن سریع نتایج جستجوی خوب است.

کارشناسان اغلب سرعت محتوا را بر حسب ماه، سه ماهه یا سال اندازه گیری می‌کنند. برای مثال، اگر می‌خواهید سرعت محتوای خود را در ماه اخیر اندازه‌گیری کنید، می‌توانید میزان تولید را در 30 روز محاسبه کنید.

در این مقاله، نحوه محاسبه سرعت محتوا سایت پزشکی و اهمیت آن را بررسی خواهیم کرد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه محتوای پزشکی بیشتری را با کارایی بیشتری منتشر کنید تا بتوانید نتایج بهتری ایجاد کنید و در موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید.

محاسبه سرعت محتوا سایت پزشکی 

نحوه محاسبه تولید محتوا یک اولویت است. برخی افراد آن را بر اساس صفحات، URL ها، تعداد کلمات یا سایر معیارها اندازه گیری می‌کنند. برای اهداف سئوی مراقبت های بهداشتی، ما معمولاً آن را بر اساس صفحات اندازه گیری می‌کنیم.

موفقیت شما به عواملی مانند:

  • چقدر محتوای با کیفیت دارید
  • وضعیت فعلی استراتژی سئوی شما
  • رقابت در فضای شما
  • میانگین سرعت محتوای رقیب شما

در دنیای سئوی مراقبت های بهداشتی و دیجیتال مارکتینگ، بحث بر سر کمیت در مقابل کیفیت وجود دارد. هر آژانس بازاریابی پزشکی به شما می‌گوید که بیماران کیفیت محتوا را با کیفیت مطب یکسان می‌دانند.

اما نکته اینجاست: کیفیت و کمیت نباید با هم تضاد داشته باشند. وقتی رویکرد اول کیفیت را انتخاب می‌کنید، لزوماً به معنای کمیت پایین نیست. شما هنوز هم می توانید کمیت و کیفیت را همزمان تولید کنید و از قدرت سرعت محتوا بهره مند شوید.

سرعت محتوا از نظر موارد زیر بیشترین اهمیت را دارد:

سرعت محتوا رقبای شما

رقابت شما یک عامل تعیین کننده است. هر کاری که انجام می‌دهید به کارهایی که سایر روش‌ها و وب‌سایت‌های تخصصی شما انجام می‌دهند مربوط می‌شود. فرض کنید شما سه رقیب دارید که به ترتیب 8، 12 و 16 بار در ماه مطالب جدید ارسال می‌کنند. برای دستیابی به سرعت رقابتی باید حداقل 16 بار در ماه پست کنید. اگر 20 بار در ماه پست کنید، مزیت رقابتی به دست خواهید آورد.

با تمرکز بر سرعت محتوا، درک بهتری از استراتژی های رقبای خود و بینش بهتری نسبت به چشم انداز رقابتی خود خواهید داشت.

تجربه کاربری شما

مشتریان احتمالی شما در دنیایی زندگی می کنند که اطلاعات در آن همه جا وجود دارد. آن‌ها می‌توانند در زمان و مکان به محتوای دلخواه خود دسترسی داشته باشند. اگر مطب شما محتوای کمی منتشر می‌کند یا اصلاً محتوایی منتشر نمی‌کند، بیماران شما تعجب می‌کنند که چرا، و شما برای مشتریان احتمالی نامرئی خواهید بود.

تولید محتوا و شفافیت دست به دست هم می دهند. هرچه محتوای بیشتری منتشر کنید، شفاف‌تر ظاهر می‌شوید. و این تجربه کلی کاربر با نام تجاری شما را بالا می برد.

سئوی مراقبت های بهداشتی

موتورهای جستجو محتوای وب سایت را می‌خزند، فهرست می‌کنند و رتبه بندی می‌کنند. هرچه محتوای بیشتری تولید کنید، تعامل خزنده وب بیشتری به دست خواهید آورد. با گذشت زمان، تعهد شما به تولید محتوای بیشتر باعث بهبود سئو و رتبه بندی موتورهای جستجو می شود.

خلق ارزش با محتوای پزشکی 

هرچه کیفیت بیشتری داشته باشید، بیماران و مشتریان احتمالی شما بیشتر به شما به عنوان منبع ارزشمندی از دانش و اطلاعات مراقبت های بهداشتی اعتماد می‌کنند.

اکنون که توضیح دادیم سرعت محتوا چیست و چرا اهمیت دارد، بیایید بررسی کنیم که چگونه می‌توانید برای موفقیت مطب خود سرعت محتوا سایت مطب را نیز افزایش دهید.

برای افزایش سرعت محتوا با یک نقشه راه دقیق شروع کنید

اگر می‌خواهید حجم مشخصی از محتوا را منتشر کنید، به یک نقشه راه دقیق نیاز دارید که به شما در رسیدن به آن کمک کند. هنگامی که نقشه راه خود را ایجاد می‌کنید، به همراه موضوعات، کلمات کلیدی، تعداد کلمات و تاریخ انتشار، میزان محتوای مورد نظر خود را در نظر بگیرید. هرچه نقشه راه شما دقیق تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که آن را دنبال کنید.

ایجاد گردش کار خاص

تولید محتوا در مقیاس به کارایی زیاد و گردش کار خاصی نیاز دارد. متوجه خواهید شد که بیشتر ناکارآمدی‌های گردش کار ناشی از دست دادن بین اعضای تیم است. آنها ممکن است نگارش، ویرایش، تصحیح، و انتشار واقعی را به سرعت تکمیل کنند. اما، اگر این کار از نویسنده شما به ویرایشگر، مصحح، و ناشر شما به همین سرعت نرسد، کل روند می تواند به طور چشمگیری کند شود.

با کاهش تعداد اعضای تیم درگیر، گردش کار خود را سریعتر و قابل پیش بینی تر کنید. اینکه چهار نفر مختلف محتوا را قبل از انتشار آن بررسی کنند، منجر به چهار درخواست تجدید نظر و چهار نظر در مورد جهت کلی خواهد شد.

گردش کار خود را با ایجاد رویه های عملیاتی استاندارد مستند کنید. این تضمین می‌کند که گردش‌های کاری شما دست نخورده باقی می‌ماند، حتی زمانی که گردش مالی در تیم شما وجود دارد. همانطور که جریان های کاری کارآمد را توسعه می دهید، شاهد بهبود سرعت محتوای خود خواهید بود.

برای بهبود با نویسندگان خوب کار کنید

نویسندگان خوب می توانند محتوای بهینه شده با سئوی باکیفیت تولید کنند که عملکرد شما را خوب جلوه دهد. در دسترس بودن آنها باید با نیازهای محتوای شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر سه روز دیگر به وبلاگ بعدی خود نیاز دارید، نمی توانید منتظر نویسنده ای باشید که به مدت سه هفته در دسترس نخواهد بود.

نویسندگان محتوا نیز باید قابل اعتماد باشند. اگر پروژه ای را با یک مهلت مشخص تعیین کنید، باید اطمینان کامل داشته باشید که نویسنده آن را برآورده می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 9 = 36

دکمه بازگشت به بالا