سایت و سئومطالب آموزشی

12 نکته طراحی وب سایت پزشکی

تعیین اینکه کدام عناصر وب‌سایت مهم هستند و به‌علاوه، کدام یک باعث تشویق به تبدیل می‌شوند، می‌تواند گیج‌کننده باشد. به همین دلیل است که ما 12 نکته طراحی وب سایت پزشکی مؤثر را گردآوری کردیم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

چرا باید طراحی وب سایت پزشکی خود را بررسی کنید

حدود 7 درصد از کل جستجوهای گوگل مربوط به سلامتی است. وقتی در نظر بگیرید که هر روز حدود 8.5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود، این عدد خیره کننده است.

البته همه جستجوها منجر به مراجعه به مطب نمی شود. بسیاری از اینها احتمالاً سؤالات ساده ای در مورد نحوه استفاده صحیح از داروهای OTC یا آنچه در سناریوهای فرضی باید انجام شود، هستند. اما این اعداد روشن می کنند: بیماران و بیماران احتمالی شما شما را پیدا می کنند و به صورت آنلاین با شما ارتباط برقرار می کنند.

به همین دلیل ضروری است که وب سایت شما همان اعتمادی را که بازدید از مطب شما در مورد تخصص پزشکی شما، کیفیت مراقبت شما ایجاد می کند، تشویق کند. بهترین راه برای ایده گرفتن طراحی وب سایت پزشکی این است که به نمونه های دیگر وب سایت نگاه کنید.

1. از روانشناسی رنگ استفاده کنید

حتی اگر این ممکن است کم خطر به نظر برسد، رنگ هایی که برای وب سایت خود انتخاب می کنید مهم هستند. روانشناسی رنگ یک چیز است . تحقیقات نشان می دهد که رنگ سبز می تواند تاثیر روانی داشته باشد و درد و اضطراب را بهبود بخشد.

2. توسل به ارزش های مخاطبان خود

در مراقبت‌های بهداشتی، شناخت بیمار کلیدی است. در بازاریابی مراقبت های بهداشتی، شناخت مخاطبان شماست. شعار نوید یک تجربه جدید را می دهد، چهره های انسان جوان در عکس ها تجربه ای دلپذیر و مطب شیک را نشان می دهد، کپی بر دسترسی تمام ساعته به توصیه های پزشکی تاکید دارد و گزینه ورود به سیستم در نوار ناوبری بر این موضوع تاکید دارد. بعلاوه، رنگ سبز ملایم را به چشم بزنید.

اگر مخاطبان خود را به اندازه کافی بشناسید که ارزش آنها را تشخیص دهید، متوجه شوید که چه چیزهایی برای آنها مشکل است و بیان کنید که چگونه پیشنهاد شما برای آنها ایده آل است، می توانید مطمئن شوید که طراحی وب سایت پزشکی شما مستقیماً برای آنها جذاب است.

3. به دلیل آن پاسخ دهید

جستجوهای زیادی برای سوالات مرتبط با سلامتی وجود دارد زیرا نگرانی های زیادی وجود دارد. چه بررسی روده در مورد مخلوط کردن داروها در هنگام سرماخوردگی یا جستجو برای اطلاعات بیشتر در مورد علائم اخیر. اما به عنوان یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، بیماران آینده شما یک سوال مبرم دارند: چرا شما را انتخاب کنید؟ بنابراین علاوه بر سوالات متداول و صفحات اطلاعاتی در مورد تخصص مطب خود، این را با صدای بلند و واضح بیان کنید که چرا شما انتخاب مناسبی برای بیماران خود هستید.

4. از چهره ها استفاده کنید

مردم دوست دارند افراد دیگر را ببینند و تحقیقات نیز از این موضوع حمایت می کند. هنگامی که کاربران در حال مشاهده صفحه ای با چهره انسان هستند، طبیعتاً چشمان آنها به سمت افراد موجود در تصاویر جلب می شود. اگر این کار را درست انجام دهید، استفاده از عکس‌ها تجربه را انسانی می‌کند و اعتماد را تشویق می‌کند. مهمترین چیز این است که از عکس های استوک سفت خودداری کنید و در عوض تصاویر شخصی را به نمایش بگذارید. اگر بتوانید ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را در نظر بگیرید، حتی بهتر است.

5. با CTA خود سازگار باشید

هنگامی که روی طراحی وب سایت پزشکی خود کار می کنید، باید عملکرد را نیز در اولویت قرار دهید. 67 درصد از بیماران رزرو آنلاین را ترجیح می دهند. این تعجب آور نیست زمانی که یک قرار ملاقات معمولی یا چیزی ناخوشایند برای تماس تلفنی باشد، رزرو آنلاین این روند را بدون دردسر می کند. بنابراین باید مطمئن شوید که می توانید آن تجربه ساده و بدون درد را به بیماران یا بیماران احتمالی خود ارائه دهید.

6. شامل نظرات و ستاره ها

اگر یک بازاریاب هستید، احتمالاً می دانید که نقدهای آنلاین مثبت چقدر برای هر کسب و کاری ارزشمند است و بررسی های بد چقدر می تواند مضر باشد. این به این دلیل است که بسیاری از ما قبل از تعهد به بررسی آنلاین یک محصول یا خدمات روی می آوریم. همین امر در مورد مراقبت های بهداشتی نیز صادق است.

7. دستورالعمل های بیماری های همه گیر را درج کنید

اگرچه خوشبختانه ما واکسن‌هایی داریم و درک بسیار بهتری از نحوه پیشگیری و درمان بیماری داریم، اما همچنان با همه‌گیری کووید-۱۹ زندگی می‌کنیم. مطب شما هنوز دستورالعمل‌های مخصوص بیماری همه‌گیر را دارد و بسیاری از بیماران شما می‌خواهند در مورد آنها بدانند.

8. خدمات رسانی به بیماران آینده  و فعلی

وقتی به طراحی وب سایت فکر می کنید، طبیعی است که ابتدا نیازهای بیماران آینده نگر را در نظر بگیرید. اما فراموش نکنید که بیماران موجود و بازگشتی شما نیز به طور مکرر از وب سایت استفاده خواهند کرد. باید مشخص باشد که در خدمت آنها نیز هست. به علاوه، نسخه مقدماتی برای چت بات عمدا مبهم است. پیشنهاد برنامه ریزی قرار ملاقات یا پاسخ به سؤالات هم برای بیماران فعلی و هم برای بیماران جدید کار می کند.

9. شهرت خود را جشن بگیرید

بررسی‌ها، عکس‌های افراد، و توضیحاتی در مورد تخصص و رویکرد شما، همگی برای تشویق بازدیدکنندگان وب‌سایت‌تان به این اطمینان هستند که مراقبت‌هایی که عمل شما ارائه می‌دهد بسیار عالی است. اما این تنها علامت اعتمادی نیست که برای طراحی وب سایت پزشکی در اختیار دارید.

طراحی وبسایت پزشکی

10. بگذارید اعداد صحبت کنند

یک سیگنال اعتماد عالی دیگر که زمان بیشتری می برد، اما بسیار ساده تر است: اعداد. حتی اگر مطب شما بسیار کوچکتر باشد، ممکن است تعداد قابل توجهی برای استفاده در وب سایت خود داشته باشید.

11. صفحه اصلی خود را با یک ویدیو متحرک کنید

نشان دادن افراد واقعی در عکس‌های شما راهی عالی برای انسانی کردن برند شماست. در صورت امکان، ویدیو می‌تواند به طور مشابه برای ثبت تجربه در مطب شما مؤثر باشد، به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی شما اجازه می‌دهد مستقیماً با بیماران بالقوه شما صحبت کنند یا نتایج کار با مطب شما را به نمایش بگذارند.

12. پیدا کردن خود را آسان کنید

هر بازدید از وب سایت شما منجر به یک بیمار جدید نمی شود. اما باید کاری کنید که هر بازدیدکننده ای تا حد امکان بیمار شود. بهترین راه برای انجام این کار این است که اطمینان حاصل کنید که یافتن و تماس با دفتر یا دفاتر شما آسان و عملی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 18 = 25

دکمه بازگشت به بالا