مدیریتمطالب آموزشی

3 نکته برای داشتن فرهنگ تیمی در کلینیک پزشکی

عضویت در یک تیم به ما کمک می‌کند تا به اهداف بزرگتری نسبت به آنچه که به تنهایی می‌توانیم انجام دهیم، دست پیدا کنیم. این امر به ویژه در مراقبت‌های بهداشتی زمانی که ریسک‌ها معمولاً زیاد است و اهداف قابل توجه هستند، صادق است. عضوی از یک تیم مثبت در مقابل تیمی که منفی است، می‌تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند. به عنوان رهبران یک کلینیک و مرکز مراقبت های بهداشتی، ایجاد یک فرهنگ تیمی برای دستیابی به اهداف مهم مانند نتایج مثبت بیمار، کاهش نرخ بستری مجدد و کاهش نرخ عفونت بر عهده شماست. فرهنگ تیمی در کلینیک پزشکی مثبت می‌تواند منجر به فرهنگ مولدتر شود و این به نفع کارکنان، بیماران و شماست. در اینجا 3 نکته برای ایجاد یک فرهنگ تیمی مثبت در سازمان شما آورده شده است.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

با مردم منصفانه رفتار کنید

عضوی از یک تیم مثبت و موفق به این معنی است که باید با همه منصفانه رفتار شود. به‌عنوان یک رهبر مراقبت‌های بهداشتی، باید از طریق رفتار و گفتارتان الگو بگیرید. داشتن فرهنگ تیمی در کلینیک پزشکی به معنای ایجاد احترام و اعتماد متقابل در بین اعضای تیم است. برای ایجاد این اعتماد و احترام، باید از تیم خود با درک وظایف روزانه آنها حمایت کنید و با نقاط قوت و ضعف آنها کار کنید. این به معنای حمایت از تیم در زمانی است که سؤالات نیاز به پاسخ دارند یا منابع بیشتری برای انجام آن وظایف مورد نیاز است. به این معنی است که با تیم خود صادق و شفاف باشید چه در شرایط خوب و بد. آنها را از تغییرات سیاست های آینده، محصولات جدید و پروتکل های جدید مطلع کنید و از ایده های همه اعضا استقبال کنید. اعضای تیم را که از پیشینه‌های مختلف می‌آیند یا تجربیات شغلی یا طول عمر متفاوتی دارند تشویق کنید تا صحبت کنند و افکار و دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارند. شنیدن از همه دیدگاه ها می تواند رویکردهای مختلف را تشویق کند و هیجان را در گروه تحریک کند.

نقش های روشنی داشته باشید

مردم معمولاً وقتی احساس می‌کنند که مورد سوء تفاهم قرار گرفته اند یا وقتی شما را اشتباه متوجه شده اند، ناامید می‌شوند. ارتباط نقش کلیدی فرهنگ تیمی در کلینیک پزشکی است. در پیام و انتظارات خود شفاف باشید. به عنوان رهبر آنها، گروه به دنبال مسیر شماست. اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم پزشکی در مورد نقش و مسئولیت خود روشن هستند. بازخورد مستمر ارائه دهید و از پاسخگویی هر یک از اعضای تیم خجالتی نباشید.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

به هر موقعیت به صورت جداگانه نگاه کنید. اگر یکی از اعضای تیم تحت استرس شخصی است و نمی‌تواند برای مدتی به تلاش های تیم کمک کند، آن را برای تیم توضیح دهید و از شخصی بخواهید که به طور موقت وارد کار شود. به دیگران یادآوری کنید که آنها هم از خودشان حمایت می خواهند. با این حال، اگر فردی آشکارا وظایف خود را انجام نمی دهد، با آن شخص کار کنید تا مسائل زیربنایی را مشخص کنید تا موفقیت گروه را خراب نکند.

فرهنگ تیمی در کلینیک پزشکی با ارتباط پر انرژی

کار کردن 9 ساعت یا 6 ساعت در روز سخت است اما وقتی راحت تر می‌شود که با تیم خود سرگرم شوید. اجازه طنز و خنده را بدهید. به عنوان رهبر آنها، باید انرژی و تشویق را در تیم خود به کار ببرید تا در نهایت بتوانید افراد خوب را حفظ کنید و به اهداف خود برسید. به تیم خود علاقه نشان دهید و افراد را بشناسید سرگرمی های آنها، فیلم مورد علاقه، تعطیلات آینده، و غیره. این باعث ایجاد ارتباطات عمیق تر و معنادارتر در تیم شما می‌شود.

وقتی کارمندان شما کار خود را انجام می‌دهند، مردم می‌خواهند احساس خوبی داشته باشند و می‌خواهند به خاطر مشارکت هایشان شناخته شوند. برای شناسایی اعضای تیم برای کارهای مثبتی که انجام داده اند، وقت بگذارید. از قدردانی خود آگاه باشید و یک دقیقه اضافی را صرف تشکر از کمک آنها به پروژه یا هدف کنید. یک یادداشت دست نویس می تواند راهی بسیار قدرتمند برای نشان دادن قدردانی شما از انجام کارهای بیشتر برای تیم باشد.

فرهنگ تیمی در کلینیک پزشکی اگر مثبت باشد رضایت بخش است و کارکنان شما را تشویق می‌کند تا بهترین کار را انجام دهند. این می‌تواند حس تعلق و بهره وری را ایجاد کند و در نهایت به شما کمک کند تا کارکنان خود را حفظ کرده و آنها را درگیر نگه دارید. به طور کلی، مردم می‌خواهند یک کار خوب انجام دهند، بنابراین با ایجاد یک فرهنگ تیمی مثبت، آن را تقویت کنید. با داشتن فرهنگ تیمی در کلینیک پزشکی شما و تیم شما کارهای بزرگی انجام خواهید داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + = 9

دکمه بازگشت به بالا