مدیریتمطالب آموزشی

5 درس کارآفرینی که پزشکان باید بیاموزند

وقتی پزشکان تصمیم می‌گیرند که یک کلینیک پزشکی مستقل را دنبال کنند، از پزشکان صرف به کارآفرینان تبدیل می‌شوند. اداره یک کلینیک مستلزم آن است که آنها بهترین مراقبت از بیمار را ارائه دهند و نحوه ادامه فعالیت کسب و کار (کلینیک) را هدایت کنند. آنها در حال حاضر با تولید درآمد و بهینه سازی هزینه مدیریت عمل سنگین شده اند. کارآفرینی در حوزه سلامت راهی است که برخی از پزشکان در نهایت با آن مواجه می شوند. مهارت های کارآفرینی ذاتی هستند یا به عنوان متخصصان مراقبت های بهداشتی آموخته می شوند. از این رو، پزشکان باید برای مطالعه و تسلط بر اداره یک کسب و کار موفق وقت بگذارند. این مقاله پنج درس کارآفرینی را که پزشکان برای موفقیت در تجارت باید بیاموزند، برجسته می‌کند.

درس 1: تجسم نگرش یادگیری مستمر، و مطالعه جنبه های تجاری و نوآوری های پزشکی.

کارآفرینی مستلزم درک دقیق تئوری ها، مفاهیم و کاربردهای تجاری عملی است. ورود به یک کسب و کار نیاز به تفکر جدی، تحقیق کامل و آزمایش کنترل شده دارد. کارآفرینان مراقبت های بهداشتی اغلب با مشکلاتی مانند درآمدزایی، استراتژی های بازاریابی، برندسازی، نوآوری ها، روابط با بیمار و موارد دیگر مواجه می شوند. برای یادگیری چگونگی غلبه بر این موارد، آنها باید سخت مطالعه کنند.

خوشبختانه، پزشکان از دانشکده پزشکی گرفته تا مطب تمام وقت، برای متخصصان تحقیقاتی آموزش دیده اند. آنها می توانند این عادت آموزشی و مطالعه را به حداکثر برسانند تا زمینه و پیچیدگی های کارآفرینی را به راحتی بیاموزند.

آموزش کارآفرینی به پزشکان کمک می کند تا دانش اولیه خود را در زمینه انجام تجارت در سیستم مراقبت های بهداشتی به دست آورند یا تأیید کنند. می‌تواند نوآوری‌ها و راه‌های جدیدی را برای برآورده کردن خواسته‌های یک جمعیت بیمار مدرن آغاز کند و تا زمانی که ممکن است عملکرد شما را بهبود بخشد.

درس 2: از دیگر مهارت های کارآفرینی طبیعی خود استفاده کنید و آنها را توسعه دهید.

پزشکان علاوه بر سخت کوشی برای مطالعه، مهارت های کارآفرینی دیگری را نیز به دلیل حرفه خود دارند. آنها می توانند از این مهارت ها بهره ببرند و آنها را تقویت کنند تا به عملیاتی نگه داشتن تجارت پزشکی کمک کنند. این مهارت ها عبارتند از:

  • شناسایی و حل مشکلات،
  • ارزیابی و مدیریت ریسک و هزینه،
  • مهارت های بین فردی،
  • تفکر انتقادی در زمان های نامشخص

پزشکان روزانه آموزش می بینند تا راه حل محور باشند. به عنوان مثال، یک مدل مراقبت بیمار محور به پزشکان آموزش می دهد که دارو یا درمانی را که احتمالاً برای همه مناسب است، تجویز نکنند. آنها باید نظرات بیمار و خانواده‌هایشان را در نظر بگیرند تا راه‌حل مراقبت‌های بهداشتی مناسب را ارائه دهند. آنها در ارزیابی ریسک ها و ارزیابی هزینه های بسیاری از سناریوهای احتمالی عالی هستند.

این مهارت‌ها در هدایت یک شرکت تجاری ضروری هستند و پزشکان را برای فرصت‌های کارآفرینی در صنعت مراقبت‌های بهداشتی مناسب می‌سازند. در حالت ایده آل، سوابق تحصیلی و حرفه ای آنها پایه و اساس خوبی برای اداره یک کسب و کار موفق فراهم می کند.

درس 3: در حین اجرای کار و تجارت خود از ارتباط مؤثر اطمینان حاصل کنید.

فرصت های کارآفرینی تنها با ارتباطات مؤثر می توانند به طور یکپارچه در عمل پزشکی جریان پیدا کنند. از این رو، ارتباط موثر یک تعهد حیاتی در کسب و کار مراقبت های بهداشتی است. این به پزشکان و کارکنان کلینیک کمک می کند تا به عنوان یک تیم در حالی که بیماران را در مدیریت مراقبت های بهداشتی درگیر می کنند، کار کنند. زمانی که پزشکان در برقراری ارتباط با بیماران و شرکای تجاری مؤثرتر باشند، پایه ای قوی برای موفقیت تجاری خود می سازند.

درس 4: روی یک سیستم مدیریت مطب و نرم افزار مدرن و بیمار محور سرمایه گذاری کنید.

یکی دیگر از درس های عاقلانه کارآفرینی، استفاده از سیستم مدیریت مطب با نرم افزار بیمار محور است که مقرون به صرفه ترین ویژگی ها را دارد. بسیاری از نرم افزارهای کاربردی قبلاً آنچه را که پزشکان برای اجرای یک مطب پزشکی به آن نیاز دارند، از جمله ابزارهایی برای افزایش درآمد و حمایت و صرفه جویی در هزینه های عملیاتی در نظر گرفته اند. سیستم های مدیریت تمرین به پزشکان کمک می کند تا به راحتی عملیات خود را انجام دهند و کلینیک های خود را از طریق یک پلتفرم حفظ کنند.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

درس 5: برای کارآفرینی صبور باشید

صبر یکی از فضایل ضروری است که پزشکان معمولاً هنگام ارائه مراقبت های بهداشتی بیمار محور از آن استفاده می کنند. این به آنها کمک می کند تا به راه حل های بهینه برای مشکلات سلامتی دست یابند و در برابر سختی هایی که در راه است مقاومت کنند. در تجارت، پزشکان باید مقدار بیشتری از آن را جمع آوری کنند.

موفقیت در کارآفرینی مراقبت های بهداشتی نیاز به صبر دارد. نتایج مثبت کسب و کار ممکن است به زودی به دست نیاید. کارآفرینان ممکن است ماه ها منتظر بمانند تا شرکت هایشان سود کسب کنند.

برای موفقیت در کارآفرینی پزشکی، باید به صحبت های بیماران گوش دهید، با آنها همکاری و همدلی کنید و اقداماتی را انجام دهید که رضایت آنها را تامین کند. این موارد حفظ بیمار را افزایش می دهد و به رشد کسب و کار و افزایش درآمد کمک می کند. پس به جرات می توان گفت که موفقیت یک پزشک کارآفرین بستگی به این دارد که چقدر آن کلینیک بیمار محور باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 1 = 7

دکمه بازگشت به بالا