سایت و سئومطالب آموزشی

5 ویژگی برای تبدیل وب سایت پزشکی

هر کسب‌وکاری که می‌خواهد به موفقیت برسد، باید حضور قدرتمندی در وب داشته باشد و امکانات مراقبت‌های بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در دنیای دیجیتالی امروزی، درک ویژگی‌های وب‌ سایت کلینیک برای هدایت بیماران به افزایش ترافیک و تعامل و دریافت تبدیل‌های بیشتر کمک می‌کند. اما چه چیزی باعث تبدیل وب سایت پزشکی می شود؟

وب سایت شما چه وظایفی را انجام می دهد؟

وب سایت شما باید یک کپی مجازی از امکانات آفلاین شما باشد و کلیه اطلاعات لازم را در مورد آنچه ارائه می دهید و نحوه، هزینه آن، محل قرارگیری شما و غیره را ارائه دهد. وب سایت شما ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با بیماران آینده نگر و تبدیل آنها به بیماران واقعی است.

وب سایت کلینیک دارای سه عملکرد است:

  • در مورد خدمات خود و قیمت آنها، راه های دسترسی به این خدمات و کارکنان خود که این خدمات را ارائه می دهند، اطلاع دهید.
  • میل به در نظر گرفتن کلینیک خود را نسبت به سایر کلینیک ها با ارائه توصیفات، رتبه بندی ها، داستان های بیماران، پیشنهادات ویژه و غیره تحریک کنید.
  • با ارائه گزینه های رزرو آنلاین یا حداقل جزئیات تماس برای تعیین وقت ملاقات با یکی از متخصصان خود، بیماران آینده نگر را به بیماران واقعی تبدیل کنید.

چه چیزی باعث بهبود تبدیل وب سایت پزشکی می شود؟

تعاملات بین وب سایت کلینیک شما و بیماران آینده نگر شما را می توان به سه مرحله تقسیم کرد:

  1. دیدن. یک بیمار آینده نگر وب سایت شما را پیدا می کند و برای درک آنچه ارائه می دهید، آن را پیمایش می کند.
  2. پسندیدن. بیمار آینده نگر طراحی و قابلیت استفاده وب سایت شما را دوست دارد.
  3. خرید. بیمار آینده نگر محتوای شما را به اندازه کافی قانع کننده می داند که بیمار واقعی شما شود.

کیفیت وب سایت کلینیک شما نقش مهمی در تمام این مراحل دارد. هرچه هر جنبه از وب سایت شما بهتر ایجاد شود، احتمال اینکه بازدیدکنندگان شما به بیماران واقعی تبدیل شوند، بیشتر می شود. اجازه دهید لیستی از ویژگی ها و عناصر ضروری یک وب سایت کلینیک خوب را به اشتراک بگذاریم.

پنج ویژگی ضروری وب سایت کلینیک

شماره 1 برندسازی قوی

برندسازی قدرتمند برای وب سایت کلینیک شما ضروری است، زیرا به شما کمک می کند روابط بیمار و ارائه دهنده را تقویت کنید، اعتماد بیمار را تقویت کنید و وفاداری بیمار را در طول سفر بیمار جلب کنید. وب سایت شما باید بازتاب دیجیتال برند شما باشد و به طور مثبت کلینیک شما را نشان دهد. این بدان معنی است که به طرح رنگ اصلی خود پایبند باشید و با آن سازگار باشید، از یک لوگوی با وضوح بالا استفاده کنید و پیام اصلی و پیشنهاد ارزش خود را منتقل کنید.

به یاد داشته باشید که نام تجاری شما باید در تمام کانال های ارتباطی که استفاده می کنید یکسان باشد. این به بیماران احتمالی شما این امکان را می دهد که هر زمان و هر کجا که شما را می بینند، شما را بشناسند.

شماره 2 ارزش پیشنهادی را پاک کنید

برداشت اولیه برای وب سایت شما حیاتی است. کاربران اینترنت بی حوصله هستند. آنها می خواهند به سرعت وب سایت شما را اسکن کنند و نظر خود را فرموله کنند. در واقع، شما فقط 50 میلی ثانیه فرصت دارید تا مشتریان بالقوه خود را تحت تأثیر قرار دهید و آنها را متقاعد کنید که در وب سایت شما باقی بمانند.

ارزش پیشنهادی شما باید در صفحه اصلی وب سایت شما بیان شود. صفحه اصلی شما اولین جایی است که به بازدیدکنندگان خود خوش آمد می گوید و به سؤالات کلیدی آنها پاسخ می دهد، چه نوع کلینیکی هستید، چه خدماتی ارائه می دهید و چرا انتخاب مناسبی برای آنها هستید. به آن سوالات سریع و دقیق پاسخ دهید، اطلاعات واضح و مختصر ارائه دهید و به یاد داشته باشید که سادگی پادشاه است.

یک پیشنهاد ارزش نامرتب و قابل درک که بازدیدکنندگان را برای یادگیری بیشتر ترغیب می کند، می تواند معجزه کند و بیماران زیادی را به کلینیک شما جذب کند.

هنگام ایجاد ارزش پیشنهادی خود، نکات زیر را دنبال کنید:

  • آن را منحصر به فرد نگه دارید
  • روی بیماران خود تمرکز کنید

شماره 3 طراحی ریسپانسیو 

طراحی وب سایت کلینیک شما باید برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد و مرکز مراقبت های بهداشتی شما را به صورت حرفه ای ارائه دهد. علاوه بر این، باید با برند شما همخوانی داشته باشد. این به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که فوراً ارزش های شما را درک کنند.

محتوای پزشکی بصری نیز بسیار مهم است، زیرا به شفاف سازی پیام شما کمک می کند. بینندگان می‌توانند 95 درصد محتوا را در قالب ویدیو در مقایسه با 10 درصد محتوا در قالب متن حفظ کنند. این بدان معنا نیست که شما باید صفحات را با تصاویر و ویدئوها بیش از حد بارگذاری کنید، اما محتوای با کیفیت بالا و مرتبط تاثیر زیادی بر بیماران آینده شما خواهد داشت.

خدمات موشن گرافی و ویدئو مارکتینگ پزشکی

شماره 4 ناوبری بهینه

ناوبری وب سایت شما برای تبدیل وب سایت پزشکی بسیار مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید. یک سایت شهودی و آسان برای پیمایش ممکن است دلیل مهمی برای ماندن افراد در وب سایت شما و بازگشت مجدد آنها باشد، در حالی که وب سایت هایی که برای رسیدن به محتوای مورد نظر نیاز به کلیک های بیش از حد دارند فقط بازدیدکنندگان را ناامید می کنند. مشتریان بالقوه خود را در جایی که باید سریع و آسان به دست آورید.

پیمایش آسان برای وب سایت کلینیک شما برای تجربه کلی بیمار مهم است زیرا:

  • مدت زمان بازدید را افزایش می دهد. این بدان معناست که افراد برای یافتن آنچه که به دنبال آن هستند، مدت بیشتری در وب سایت شما می مانند.
  • تلاش های سئو را تقویت می کند. پیمایش آسان برای دنبال کردن خزنده‌های موتورهای جستجو (ربات‌ها) را قادر می‌سازد تا وب‌سایت شما را به طور مؤثر فهرست‌بندی کنند تا افراد بتوانند مرتبط‌ترین اطلاعات را در مورد مسائل سلامتی خود بیابند.

شماره 5 محتوای مرتبط

وب سایت شما فرصتی است برای ایجاد روابط بلندمدت با بیماران و این راز بهبود تبدیل وب سایت پزشکی است. محتوای خوب نوشته شده، به روز و مرتبط واسطه این روابط است. برای اثبات تخصص خود و کمک به افراد در حل مشکلاتشان، محتوایی را ارائه دهید. به یاد داشته باشید که محتوای شما باید مستقیماً منعکس کننده نیازهای خاص مشتریان احتمالی شما باشد. جلب اعتماد مشتریان احتمالی و ایجاد اعتبار شما بسیار مهم است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 × = 42

دکمه بازگشت به بالا