تبلیغاتمطالب آموزشی

5 مزیت قدرتمند تبلیغات برنامه ریزی شده پزشکی

شرکت های مراقبت های بهداشتی در طول تاریخ کمپین های تبلیغاتی خود را بر اساس استراتژی ها و تاکتیک های تبلیغاتی سنتی ساخته اند. در حالی که آن‌ها هنوز جایگاه خود را در آمیخته بازاریابی هر شرکتی دارند، تغییر مداوم صنعت مراقبت‌های بهداشتی به همه فناوری‌ها به این معنی است که بودجه تبلیغات باید برای راه های جدیدتر خرج شود. تبلیغات برنامه ریزی شده پزشکی پنج مزیت قدرتمند دارد: کارایی، شفافیت، هدف‌گیری، اندازه‌گیری و بهینه‌سازی.

کمپین تبلیغاتی پزشکی به چه معناست؟

تبلیغات برنامه ریزی شده چیست؟

تبلیغات برنامه ریزی شده از فناوری خودکار و ابزارهای الگوریتمی برای خرید رسانه استفاده می‌کند. اصطلاح برنامه نویسی به فرآیند نحوه خرید و فروش تبلیغات در فضای تبلیغاتی مربوط می‌شود. تبلیغات برنامه‌ای با روش‌های سنتی خرید رسانه‌ای در استفاده از اتوماسیون متفاوت است.

تبلیغات برنامه ریزی شده بسیاری از سیگنال های کاربر را تجزیه و تحلیل می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تبلیغات به شخص مناسب، در مکان مناسب و در زمان مناسب ارائه می‌شود.

مزیت های  تبلیغات برنامه ریزی شده پزشکی

بهبود کارایی

قبل از  تبلیغات برنامه ریزی شده پزشکی تنها راه برای استفاده از تبلیغات آنلاین، کار مستقیم با ناشران بود. در اوایل دهه 2000، این امکان پذیر بود. اینترنت هنوز نوپا بود و ناوبری نسبتا آسان بود. دیگر اینطور نیست. امروزه، اگر یک شرکت مراقبت های بهداشتی بخواهد یک کمپین دیجیتال جامع اجرا کند، باید کانال به کانال پیش برود.  تبلیغات برنامه ریزی شده مراقبت های بهداشتی با استفاده از اتوماسیون، اسکریپت را تغییر می‌دهد. هنگامی که کمپین به صورت زنده اجرا می‌شود، مهم نیست چقدر پیچیده باشد، فناوری برنامه نویسی بسیاری از کارهای سنگین را انجام می‌دهد و اطمینان می‌دهد که همه چیز به طور موثر و کارآمد انجام شود.

پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ پزشکی

شفافیت بیشتر در خرید رسانه

در دنیای پیش از برنامه‌ریزی، تبلیغ‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی تقریباً در همه جنبه‌های کمپین‌های خود از جمله مکان‌یابی، عملکرد و هزینه در تاریکی فعالیت می‌کردند. بدون فناوری برنامه‌ریزی، تبلیغ‌کنندگان به سخنان ناشران متکی بودند.

اهمیت ویدئو مارکتینگ پزشکی

فناوری مراقبت‌های بهداشتی برنامه‌ریزی شده پرده را کنار می‌کشد و به تبلیغ‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی دید بهتری از کمپین‌های خود، همه در یک مکان می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد ببینند تبلیغاتشان کجا نمایش داده می‌شود.

هدف‌گیری دقیق مخاطبان با  تبلیغات برنامه ریزی شده 

اگر راه‌های مطمئنی برای تبلیغ‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی وجود نداشته باشد که به طور مؤثر و کارآمد ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی (HCP) آنلاین را هدف قرار دهند، تبلیغات دیجیتال تقریباً غیر ممکن خواهد بود. بدون این توانایی، کمپین‌ها اساساً ابتکارات آگاهی از برند غول‌پیکر با هدف توده‌ها خواهند بود.

با فناوری برنامه‌ریزی، تبلیغ‌کنندگان فهرست طولانی‌ای از راه‌ها را برای هدف‌گیری و تعامل با HCP دارند، از جمله هدف‌یابی مبتنی بر مکان و هدف‌یابی متنی که به کمپین‌های مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند تا HCP‌های با هدف بالا را با احتمال بیشتری تبدیل کنند.

اندازه‌گیری دقیق

قبل از تبلیغات برنامه ریزی شده ایجاد بینش در سطح کمپین فرآیندی کند، خسته‌کننده و تا حد زیادی ناکارآمد بود. این یک سطح ترسناک از حدس و گمان را معرفی کرد. با فعال کردن کمپین‌های خود با فناوری برنامه‌ای، تبلیغ‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی فرصت ارزشمندی برای بهره‌گیری از اطلاعات بی‌درنگ درباره عملکرد دارند.

بهینه‌سازی‌های معنادار

کدام آگهی تبلیغاتی HCP را با بهترین قیمت تبدیل می‌کند؟ کدام مشخصات هدف بیشتر HCP ها را درگیر می‌کند؟ این بینش ها برای فرآیند بهینه سازی کمپین ضروری هستند. مشکل اینجاست: اکثریت قریب به اتفاق کمپین های مراقبت های بهداشتی ده ها و حتی صدها قطعه متحرک دارند. این خریداران رسانه‌ها اگر می‌خواهند بهترین عملکرد و قیمت را داشته باشند، باید در زمان واقعی بهینه‌سازی کنند. این امکان پذیر نیست، حتی برای باتجربه ترین ذهن های رسانه ای.

فناوری مراقبت‌های بهداشتی برنامه‌ای با این چالش‌ها مقابله می‌کند و ابزارهای بصری را در اختیار تبلیغ‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی قرار می‌دهد که می‌توانند از آنها برای انجام تنظیمات در یک برنامه سریع استفاده کنند – و مهم‌تر از همه، بهترین استفاده را از کمپین‌هایی که برای زنده ماندن به آنها متکی هستند، ببرند.

سخن پایانی

به هر دلیلی، برخی از تبلیغ کنندگان مراقبت های بهداشتی در تاکتیک های سنتی گیر کرده اند. در حالی که هیچ کس جایگاه بازاریابی سنتی را در استراتژی های تبلیغاتی مراقبت های بهداشتی انکار نمی‌کند،  تبلیغات برنامه ریزی شده یک جایگزین ضروری با چندین مزیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 3 = 6

دکمه بازگشت به بالا