مدیریتمطالب آموزشی

چگونه اولین کمپین تبلیغات تجهیزات پزشکی خود را راه اندازی کنید

آیا می‌خواهید اولین کمپین تبلیغات تجهیزات پزشکی خود را راه اندازی کنید ، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ به خواندن ادامه دهید تا فرایند 6 مرحله ای اثبات شده برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی دستگاه پزشکی موفق را بیاموزید.

کمپین تبلیغات تجهیزات پزشکی چیست؟

کمپین تبلیغات تجهیزات پزشکی ترکیبی از تاکتیک‌های برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند دستگاه‌های پزشکی خود را هنگامی که آنلاین هستند به پزشکان، پرستاران، پزشکان، مدیران بیمارستان‌ها و سایر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی معرفی کنید.

بهترین استراتژی‌های تبلیغات تجهیزات پزشکی می‌تواند آگاهی دستگاه را ایجاد کند، توجه را افزایش دهد و در غیر این صورت بر تصمیم‌گیری‌های خرید تاثیر بگذارد.

راه اندازی کمپین تبلیغاتی تجهیزات پزشکی در 5 مرحله

KPI ها را تنظیم کنید

با تنظیم پست های هدف خود، که به شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) معروف هستند، شروع کنید. برای انجام این کار، از خود بپرسید: “در پایان کمپین تجهیزات پزشکی من، کدام نتایج را می خواهم ببینم؟”

  • آیا هدف شما افزایش فروش به میزان “X” درصد است؟
  • شاید بخواهید تعداد مشخصی جلسه ایجاد کنید تا درباره دستگاه خود با جزئیات بیشتر صحبت کنید؟

همه اینها KPIهایی هستند که می‌توانند در قلب یک کمپین تبلیغاتی موفق تجهیزات پزشکی باشند. اگر در تعریف این موارد با مشکل مواجه هستید، به اهداف خود در سه سطح فکر کنید: آگاهی، توجه، و تبدیل. یک KPI را برای ایجاد کمپین خود انتخاب کنید. اهداف متحرک بیش از حد باعث می‌شود که از کمپین خارج شود و هزینه عملکرد و هزینه شما را به همراه داشته باشد.

تجزیه و تحلیل استراتژی های تبلیغات رقابتی

قبل از اینکه به استراتژی‌ای که برای تبلیغ دستگاه‌های پزشکی استفاده می‌کنید عمیق شوید، کمی زمان بگذارید تا یک تحلیل رقابتی کامل انجام دهید. اهداف شما؟ مناطق فرصت و نقاط اهرمی را پیدا کنید که می توانید از آنها برای ارتقاء کمپین های تبلیغاتی دستگاه پزشکی خود استفاده کنید.

سوالاتی که باید پرسید:

  • رقبای شما به طور فعال کدام دستگاه های پزشکی را تبلیغ می‌کنند؟
  • چه کسانی را هدف قرار می‌دهند؟
  • آنها دستگاه های خود را چگونه قرار می‌دهند؟
  • از کدام انواع تبلیغات و در کدام کانال های دیجیتال استفاده می‌کنند؟
  • برای کدام کلمات کلیدی در جستجو پرداخت می‌کنند؟

تا جایی که می توانید سوال بپرسید و به درک دقیقی از آنچه رقبای شما با بودجه خود انجام می‌دهند برسید.

ساختمان مخاطب در تبلیغات تجهیزات پزشکی

در مرکز هر استراتژی تبلیغات تجهیزات پزشکی موفق مخاطب قرار دارد. وقتی برای انجام این کار آماده می شوید، دو گزینه دارید: داده های شخص اول و داده های شخص ثالث. در حالی که هر دو گزینه به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کنند، تنها یکی از آنها عملکرد را به حداکثر می رساند: داده های شخص اول .

داده های شخص اول دقیقاً چیست؟ آیا تا به حال نام یا ایمیل خود را در یک وب سایت ارسال کرده اید؟ این اطلاعات اکنون به بخشی از داده های شخص اول آن شرکت تبدیل می‌شود. به عبارت دیگر، داده هایی است که از یک کاربر به یک برند منتقل می‌شود. سپس می‌توان از آن برای هدف قرار دادن بیماران و HCP استفاده کرد.

با این حال، به دست آوردن این نوع داده ها آسان یا ارزان نیست.

استراتژی و تحویل محتوا

هنگامی که مخاطبان خود را آماده کردید، وقت آن است که در مورد محتوا و استراتژی ارائه خود فکر کنید، یعنی اینکه چگونه می خواهید پیام خود را ارائه دهید. ترفند اینجا این است که برای تبلیغات تجهیزات پزشکی مختصر باشید و از زبانی استفاده کنید که با متخصصان حوزه پزشکی که هدف قرار می‌دهید همخوانی داشته باشد. واقعیت این است که آن‌ها زمان زیادی برای صرف تبلیغات شما ندارند، بنابراین ضروری است که پیام خود را به سرعت منتقل کنید و آن را کاملاً روشن کنید که چه چیزی در آن برای آنها وجود دارد.

اندازه گیری و تکامل

در نهایت، زمان آن رسیده است که KPI ها را اندازه گیری کنید (آنهایی که در مرحله شماره 1 هستند)، کمپین های فعلی را بهینه کنید و استراتژی خود را برای آینده توسعه دهید. با نگاه کردن به هدف کلی خود شروع کنید. اگر سرنخ های بیشتری داشت، آیا در واقع تعداد بیشتری دریافت کردید؟ اگر به دنبال فروش بیشتر بودید، آیا آنها افزایش پیدا کردند؟ هر چیزی که در نظر دارید، عملکرد را بررسی کنید و تعیین کنید که آیا کمپین شما در نهایت کار خود را انجام داده است یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

28 + = 30

دکمه بازگشت به بالا