مدیریتمطالب آموزشی

5 راه ساده برای بهبود اینگیجمنت بیمار و رشد کلینیک شما

بیماران راضی یک مطب پزشکی موفق را ایجاد می کنند. کلید موفقیت این است که مهمترین چیز را به افرادی که سلامت و رفاه خود را به شما می سپارند، تحویل دهید. به غیر از ارائه مراقبت‌های پزشکی برجسته، ارتباطات یکپارچه و اینگیجمنت بیمار می‌تواند راه‌های زیادی را به سوی تعامل بهتر با بیمار انجام دهد، صرف نظر از اینکه قرار ملاقات‌ها مشاوره‌های مجازی از راه دور سلامت یا ملاقات حضوری باشد.

اعداد درباره اینگیجمنت بیمار دروغ نمی گویند

چندین گزارش اخیر نشان داده‌اند که پیام‌های متنی خودکار و دو طرفه یک عامل موفقیت‌آمیز در تعامل با بیمار و اینگیجمنت بیمار است و بیماران در واقع ارتباطات دیجیتال را ترجیح می‌دهند.

در اینجا برخی از نکات کلیدی این مطالعه درباره اینگیجمنت بیمار آورده شده است:

  • نرخ پاسخ برای یادآوری های قرار ارسال شده از طریق پیام متنی (52٪) به طور قابل توجهی بالاتر از یادآوری تماس های تلفنی (26٪) و ایمیل (28٪) بود.
  • ترجیح بیمار برای ارتباط از طریق پیام های متنی از سن فراتر می رود. نرخ تأیید یادآوری پیام‌های متنی برای افراد 18 تا 34 ساله به راحتی در 43 درصد، 56 درصد برای افراد 55 تا 74 ساله و 30 درصد برای افراد 75 تا 94 ساله است.
  • بیماران به طور قابل توجهی بیشتر به درخواست‌های پس از ملاقات برای بازخورد از طریق متن پاسخ می‌دهند (38%) در مقایسه با ایمیل (19%).

5 راز برای بهبود اینگیجمنت بیمار

در اینجا پنج راه برای بهبود مشارکت بیمار و صرفه جویی در وقت در کارهای اداری دستی وجود دارد که می تواند برای بهبود تجربه بیمار بهتر صرف کارهای معنی دارتر شود.

1. به سوالات متداول پاسخ دهید

کارکنان پزشکی اغلب ساعت‌ها پشت تلفن به سوالات اساسی و رایج پاسخ می‌دهند. پیام‌های متنی دو طرفه نیاز به این نوع تماس‌های تلفنی را کاهش می‌دهد زیرا بیماران می‌توانند از طریق پیام‌های متنی سوال بپرسند و بالعکس. شما حتی می توانید پاسخ های از پیش تعیین شده ای را برای متداول ترین سوالات ایجاد کنید، که می توانند در زمان واقعی ارسال شوند تا بیماران منتظر پاسخ نباشند. حتی اگر این فرآیند فقط نیمه خودکار باشد، شما همچنان به نیازهای آنها توجه بیشتری نشان می دهید.

2. درخواست اطلاعات بیمه و اشتراک گذاری فرم های دیجیتال

پیشرفت‌های فناوری، شیوه عملکرد خدمات بهداشتی را کاملاً متحول کرده و نیاز به بسیاری از فرآیندهای مبتنی بر کاغذ را از بین برده است. با ارسال پیامک دو طرفه می توانید کپی گواهینامه رانندگی و کارت بیمه را درخواست کنید و همچنین فرم های پذیرش بیمار را به اشتراک بگذارید.

بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی کلینیک ها

3. ارسال یادآوری قرار

مانند شما، بیمارانتان مشغول هستند، که گاهی اوقات باعث فراموشی قرار ملاقات های از پیش تعیین شده برای آنها می شود. با ارسال یادآور پیام های متنی، به آنها کمک می کنید تا سلامت خود را در اولویت قرار دهند. در واقع، ثابت شده است که ارسال یادآوری‌های قرار از طریق متن، اینگیجمنت بیمار را تا 156 درصد افزایش می‌دهد.

4. به بیماران یادآوری کنید که پیگیری ها را برنامه ریزی کنند

همه بیماران به یاد نمی آورند که برای ویزیت های مراقبت های پیشگیرانه و قرار ملاقات های بعدی برنامه ریزی کنند. استفاده از پیام‌های متنی دو طرفه، فرآیند ارسال یادآوری‌ها را در مورد هر دو ساده می‌کند. اکثر بیماران از توجه شما قدردانی می کنند و این به تقویت رابطه شما با هر یک از آنها کمک می کند، که به نوبه خود، تعداد حفظ شما را بهبود می بخشد.

5. دستورالعمل های قبل از بازدید را ارسال کنید

با پذیرش پیام‌های متنی دو طرفه، کارکنان شما می‌توانند دستورالعمل‌های قبل از بازدید را به همراه یادآوری‌های قرار ارسال کنند تا اطمینان حاصل شود که بیماران آماده نشان داده می‌شوند. این ممکن است شامل اطلاعاتی در مورد نحوه شرکت آنها در یک ویزیت از راه دور یا اطلاعات اتاق انتظار برای بازدیدهای حضوری باشد. همچنین می‌توانید بیماری‌هایی را که ممکن است نیاز به برنامه‌ریزی مجدد داشته باشند، از قبل غربالگری کنید و همچنین به آنها یادآوری کنید که آزمایش خون بگیرند.

خارج از پیام‌های متنی دو طرفه ایمن که خطوط ارتباطی واضح‌تری را ارائه می‌کند، همچنین بیماران را با کمک به بهبود نتایج و رضایت کلی به دلیل تبادل سریعتر داده‌ها، در اولویت قرار می‌دهد. اما این همه ماجرا نیست و پیام متنی علاوه بر بهبود اینگیجمنت بیمار:

  • بی نیاز از ساعت های بی شمار تماس تلفنی است
  • هماهنگی ارجاعات را آسان تر می کند
  • فرآیند به اشتراک گذاری اطلاعات با مراقبین، داروسازان و سایر متخصصان پزشکی را ساده می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 7 = 70

دکمه بازگشت به بالا