مدیریتمطالب آموزشی

بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی کلینیک ها

به عنوان مدیر کلینیک پزشکی در این سال ها دو چالش عمده پیش روی مراکز درمانی وجود دارد که اکنون با آن روبرو هستیم:  درآمد و نیروی کار. در این مقاله به دو مورد از مهم ترین چالش‌های پیش روی کلینیک ها می پردازیم:

درآمد

درآمد از اولین چالش‌های پیش روی کلینیک ها است. قبل از کووید، بسیاری از مطب ها درآمد را بدیهی می‌انگاشتند اما امروزه، این دیگر در اکثر مطب ها وجود ندارد. البته در کنار این نیاز به تمرکز بر درآمد، نیروهای مختلفی نیز ظاهر شده اند که تصویر درآمد را تغییر داده اند. ما شاهد تغییر چشمگیری در میزان دریافتی از پرداخت کنندگان در مقابل بیماران بوده ایم. اکنون هر مطب درصد بسیار بیشتری از بیماران را نسبت به قبل جمع آوری می کند.

راه حل مشکل درآمد مطب چیست؟

بیشتر کلینیک ها باید با درگیر کردن بیماران در طول سفر مالی آنها شروع کنند. آیا همچنان صورتحساب های کاغذی را ارسال می کنید یا گزینه ای بدون کاغذ دارید؟ در حالی که برخی از بیماران هنوز به صورت‌حساب کاغذی نیاز دارند، تعداد فزاینده‌ای از بیماران هرگز قبض کاغذی را نمی‌بینند، زیرا به ندرت نامه‌های خود را چک می‌کنند و پس از انجام این کار، صورت‌حساب را در یک انبوه تنظیم می‌کنند و آن را فراموش می‌کنند.

آشنایی با چالش‌های پزشکان تازه ‌کار

در حالی که ارسال صورت‌حساب به صورت الکترونیکی برای بیمار مؤثرتر است، شما همچنین باید آن صورت‌حساب الکترونیکی را با گزینه‌های پرداخت مدرن جفت کنید. خوشبختانه، اکثر مطب ها شروع به پذیرش نوعی گزینه پرداخت آنلاین کرده اند.

آیا شما هم از بیماران مبالغ دستی دریافت می کنید؟ این فناوری در دسترس است و می تواند به یک مطب کمک کند تا مجموعه بیماران خود را بهبود بخشد و در عین حال تجربه پرداخت عالی را برای بیماران خود فراهم کند.

هنگامی که یک کانال ارتباطی با بیماران باز کردید، فرصتی برای ارتقای این رابطه به سطح بعدی است. پیام‌های شخصی‌سازی‌شده مناسب برای بیماران می‌تواند باعث بازدید بیشتر از مطب شما برای مواردی مانند بازدیدهای سلامتی یا حتی بازدیدهای بعدی و حل چالش‌های پیش روی کلینیک ها شود. فرصتی وجود دارد که به بیماران خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید و در عین حال نتایج مالی بهتری برای مطب خود ایجاد می کنید.

حوزه دیگری که باید در نظر گرفت، نگاه کردن به موجودی های کم است. با توجه به ماهیت آنها، به نظر نمی رسد که این موجودی ها ارزش زمان جمع آوری شما را داشته باشند. اگر یکی از کارکنان کار را انجام می دهد، درست است. با این حال، با استفاده از فناوری مناسب، می‌توانید تلاش‌های جمع‌آوری موجودی کم خود را افزایش دهید تا مطمئن شوید که بدون زحمت وجوهی را که می‌تواند در طول زمان به مبالغ بزرگ‌تری اضافه شود، بازپس می‌گیرید.

چالش های نیروی کار

مراقبت های بهداشتی همزمان با چالش های متعدد نیروی کار مواجه شده است و این مورد از چالش‌های پیش روی کلینیک ها است. اولین مورد این است که بسیاری از پزشکان دچار خستگی شغلی شده اند. برخی در حال استراحت هستند و باز خواهند گشت، اما بسیاری از آنها خط مقدم را ترک می کنند و برای مطب های دیگری کار می کنند که تعادل بین کار و زندگی بهتری را ارائه می دهند.

دیگران به طور کامل این حرفه را ترک می کنند یا بازنشسته می شوند و بحران این است که آنها نمی توانند کارکنان کافی استخدام کنند. این واقعیت برای بسیاری از سازمان ها است.

دومین چالش نیروی کار با جنبش گسترده‌تری مرتبط است که «استعفای بزرگ» نامیده می‌شود. در حالی که قبل از کووید، بسیاری از کارمندان به کارفرمای خاصی وفادار بودند، درک این موضوع که کار مجازی خوب است، در را برای بسیاری برای کشف فرصت‌های دیگر باز کرده است. همچنین پر کردن موقعیت‌های دستمزد پایین‌تر نیز چالش‌برانگیز است.

از دست دادن کارکنان مطب نیز تاثیر مرکب بر روی آن مرکز دارد. به عنوان مثال، زمانی که کارکنان پذیرش کافی برای مدیریت چک‌های بیماران وجود نداشته باشد، تجربه بدی ایجاد می‌کند که منجر به بیماران ناراضی می‌شود. در آن سناریو، یک بیمار ناراضی باید منتظر دیدن یک پزشک با کادر کوتاه و گلوله های برفی ناامیدی بیمار باشد. یک بیمار ناامید را با یک پزشک بیش از حد کار کرده ترکیب کنید، و می دانید که این همه به کجا می انجامد.

راه حل چالش های نیروی کار چیست؟

به نظر می رسد این کمبود کارگران آموزش دیده و واجد شرایط ادامه خواهد داشت. اینجاست که فناوری و اتوماسیون می تواند کمک کند. فناوری برای خودکار سازی و بهبود تجربه پذیرش و پذیرش بیماران و کارکنان در دسترس است. اتوماسیون می تواند به پشتیبانی از تجربه باورنکردنی بیمار در مقیاس کمک کند و در عین حال بار کارکنان شما را کاهش دهد. ارتباطات بیمار موثرتر و کارآمدتر است در حالی که بیماران به نوعی توجه مصرف کننده گرا را جلب می کنند که برای تجربه کلی بهتر بیمار انتظار دارند.

تلاش دیگری که باید انجام شود، حفظ کارکنان است. برای اطمینان از داشتن محیط کاری عالی برای کارکنانتان چه می کنید؟ از قضا، جایی که قبلاً ممکن بود اتوماسیون به عنوان فناوری برای حذف پست های کارکنان تلقی می شد، اکنون به عنوان راه حلی برای پشتیبانی بهتر از یک دفتر کم کار در نظر گرفته می شود. این ابزارها بسیاری از کارهای پیش پا افتاده ای را که کارکنان را تحت فشار قرار می دهد ساده می کند و آنها را قادر می سازد در برقراری ارتباط با بیماران و رزرو قرارهای بیشتر موفق تر باشند. کارهای پیش پا افتاده توسط کارکنان به عنوان راهی برای بهبود محیط کارشان پذیرفته می شود.

هنگامی که شما کم کار هستید و 2 تا 3 نفر را به طور همزمان کار می کنید، اتوماسیون راه حلی خوشایند است که محیط لذت بخش تر و با ارزش تری را برای کارمندان ایجاد می کند.

سخن پایانی

در حالی که مراکز درمانی همچنان با موانع درآمد و نیروی کار روبرو هستند، آنها همچنین فرصت هایی را برای نوآوری و افزایش کسب و کار شما ارائه می دهند. در گذشته، بسیاری از این ارتقاها ممکن است توسط رهبری نادیده گرفته شده باشد که درآمد کافی را مشاهده می کرد. اما با توجه به فشارهای نیروی کار و درآمدی که در آینده با آن مواجه خواهیم شد، اکنون فرصتی مناسب برای استفاده از رویکردهای جدید و اتخاذ فناوری است که عملکرد شما را هم برای بیماران و هم برای کارکنان بهبود می بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 1 = 11

دکمه بازگشت به بالا