بازاریابیمطالب آموزشی

5 راه برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی

سال هاست که در مورد بازاریابی محتوا می شنوید. سروصدای بازاریابی محتوا با کسب‌وکارهایی در سایر دسته‌های مصرف‌کننده و B2B آغاز شد و در دهه گذشته به مراقبت‌های بهداشتی نیز سرایت کرد، زیرا اقدامات پزشکی، پزشکان و بیمارستان‌ها بیشتر وارد معرکه شدند و شروع به ایجاد برنامه‌های بازاریابی محتوای معنادار کردند. بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی به فعالین حوزه درمان راهی داد تا با بیماران آینده نگر صحبت کنند و اطلاعات بهداشتی مرتبط، مفید و جذاب را در اختیار آنها بگذارند. این ابزار بازاریابی برای جذب بیمار، تعامل، حفظ و ایجاد شهرت آنلاین حرفه ای شد.

بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی نحوه ارتباط ارائه دهندگان امروزی با مخاطبان هدف بزرگ و علاقه مند بیماران و سازمان های خدمات درمانی است. ارائه دهندگان با به اشتراک گذاری محتوای چندرسانه ای ارزشمند و مرتبط به یکدیگر متصل می شوند. مزایای کلیدی بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی عبارتند از:

  • ایجاد اعتماد با به اشتراک گذاشتن تخصص و توانایی های عمل خود
  • کاهش اضطراب بیمار، نشان دادن آنچه باید انتظار داشته باشد، و پاسخ دادن به سوالات آنها به شیوه ای واضح، مختصر و مستقیم
  • جلب توجه ترافیک جستجوی محلی، ایجاد سرنخ بیشتر و بازدید از بیماران
  • متمایز کردن تمرین خود از رقبا و یافتن مخاطبی که مدام به دنبال موارد بیشتر باشد

این مقاله بر این تمرکز دارد که چگونه ارائه دهندگان و سازمان های مراقبت های بهداشتی می توانند این مزایا را به دست آورند و به موفقیت بازاریابی محتوا دست یابند.

پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ پزشکی

بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی یک پیام طولانی است

بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی یک اصطلاح کلی است که اشکال و قالب های زیادی را در بر می گیرد. آن را به عنوان یک پیام طولانی در نظر بگیرید؛ ایجاد و توزیع به موقع پیام های مرتبط و جذاب که می‌تواند بر تصمیمات خرید بیماران جدید فعلی و آینده شما تاثیر بگذارد. شما می‌توانید پیام های بازاریابی طولانی مدت خود را به روش های مختلفی از جمله:

  • پست های وبلاگ پزشکی
  • مطالعات موردی
  • گزارش های داده محور
  • تالارهای بحث و گفتگو
  • کتاب های الکترونیکی
  • بازی های آموزشی / آزمون های سلامت
  • خبرنامه های الکترونیکی
  • راهنماهای آموزشی
  • گزارش های فنی
  • پادکست ها
  • خبرنامه چاپی/ایمیلی/دیجیتال
  • گزارش های تحقیقاتی
  • فیلم های
  • کنفرانس های مجازی
  • وبینار/پخش های اینترنتی
  • وب سایت ها
  • کاغذهای سفید

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می‌توانند با برنامه ریزی، ایجاد و انتشار اطلاعات معتبر سلامت به اهداف رشد کسب و کار خود دست یابند. آنها می توانند خود را به عنوان منابع قابل اعتماد و محترمی معرفی کنند که به سؤالات پزشکی پاسخ می دهند و نیازهای مراقبت های بهداشتی را برآورده می کنند. با رعایت برخی قوانین اساسی می‌توانند به موفقیت برسند.

قوانین اساسی بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی

همیشه با در نظر گرفتن مخاطب هدف خود شروع کنید. پیام‌های خود را به گونه‌ای متمرکز کنید که به افرادی مرتبط باشد که می‌خواهید در طول زمان با آنها تعامل داشته باشید و بر آنها تأثیر بگذارید. به خاطر داشته باشید که پیام شما باید در مورد چیزی باشد که به آنها علاقه دارد، نه شما.

در بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی خود تبلیغی بیش از حد شما را شکست می‌دهد. مخاطبان هدف شما می‌خواهند بدانند که چگونه می‌توانید برای آنها سود ببرید. آنها می‌خواهند از پیام شما اعتماد و اعتبار بیشتری احساس کنند. بر خلاف بازاریابی پاسخ مستقیم که هدف آن نتایج فوری است، نتایج بازاریابی محتوا نیازمند زمان و تلاش است.

ارزش بازاریابی محتوا از ارائه به‌روزرسانی‌های منظم و مطالب تازه ناشی می‌شود. به عنوان مثال، یک وبلاگ می تواند به ایجاد اعتبار و تعامل شما کمک کند، اما ارسال نادر می تواند اعتماد مخاطبان شما را کاهش دهد.

بازاریابی محتوا به مشتریان بالقوه ارزش می دهد، اعتماد به شما و عملکرد شما را القا می کند، ارجاعات دهان به دهان آگاهانه را تقویت می کند و خوانندگان شما را درگیر می کند. همچنین نقش مهمی در کمک به مشتریان احتمالی برای کشف شما در موتورهای جستجو دارد. گوگل به عنوان بازیگر غالب در دنیای جستجوی اینترنتی، به طور فزاینده ای بر کیفیت و ارتباط پیام های آنلاین تاکید می کند.

5 نکته برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی

اگر محتوای شما عملکرد خوبی نداشته است، این پنج نکته را برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای مراقبت بهداشتی موثر در نظر بگیرید:

1. برای درک نیازهای مخاطب خود وقت بگذارید

شما می توانید با مشاهده انواع مقالاتی که در زمینه شما محبوب هستند، نوع محتوایی را که مخاطبان شما بیشتر می خواهند تعیین کنید. محتوایی را که به طور مکرر در پروفایل شبکه های اجتماعی خوانندگانتان به اشتراک گذاشته می شود شناسایی کنید، یا از بیماران و خوانندگان درباره موضوعات مورد علاقه سلامتی خود نظرسنجی کنید. همچنین می‌توانید پست‌های وبلاگ قبلی و سایر محتوای خود را مرور کنید تا ببینید کدام موضوعات بیشترین واکنش‌ها را از نظر «لایک»، نظرات وبلاگ یا سایر معیارهای اجتماعی داشته‌اند. از یافته های خود برای برنامه ریزی محتوای آینده خود استفاده کنید.

2. منابع را به بازاریابی محتوا اختصاص دهید

محتوای پزشکی خوب به زمان و منابع نیاز دارد. پس از شناسایی موضوعاتی که برای خوانندگان شما جذاب تر هستند، زمان و هزینه ای را برای اجرای استراتژی بازاریابی محتوای خود اختصاص دهید.

4 دلیل برای اینکه دیگر بیمار جدید نمی‌گیرید

اگر قصد دارید محتوای خود را ایجاد کنید، باید زمانی را در برنامه شلوغ خود رزرو کنید. اگر در مورد مهارت های تولید محتوا خود اطمینان ندارید، کار را به یک نویسنده مستقل مراقبت های بهداشتی یا آژانسی که در بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی تخصص دارد، برون سپاری کنید. برون سپاری ممکن است هزینه داشته باشد، اما در نهایت با جذب بیماران جدید با استراتژی بازاریابی محتوای خود، بازگشت سرمایه مثبتی به شما خواهد داد.

3. برای بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی استانداردهای بالا را تعیین کنید

از وسوسه ایجاد محتوای متوسط ​​برای برآوردن برخی از تقویم های انتشار دلخواه خودداری کنید. محتوای غیراستاندارد می تواند به تصویر شما آسیب برساند و برای خوانندگان و کسب و کار شما هزینه داشته باشد. کاهش مداوم در ترافیک وب سایت یا تعامل خواننده ممکن است به معنای کاهش استانداردهای محتوای شما باشد. استانداردهای تحریریه را ایجاد کنید و به آنها پایبند باشید، چه خودتان محتوا را ایجاد کنید یا آن را به فریلنسرها برون سپاری کنید.

4. ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی

موفقیت شما در بازاریابی محتوایی به اشتراک گذاری اجتماعی توسط خوانندگان و اعضای جامعه شما بستگی دارد. در مورد ایجاد حضور و مشارکت خود در کانال های محبوب رسانه های اجتماعی فعال باشید.

با افراد در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر ارتباط برقرار کنید و از تبلیغاتی بودن خودداری کنید. با اعضای جامعه خود درگیر شوید. سپس، بهترین محتوای خود را در سایت های اجتماعی ارسال کنید تا بتواند مزایای واضحی را برای دنبال کنندگان شما فراهم کند. اگر شاهد کاهش تعداد فالوورها هستید، استراتژی خود را دوباره ارزیابی کنید.

5. ثابت قدم باشید

بپذیرید که هر محتوایی که ایجاد می‌کنید، وایرال نمی‌شود یا علاقه قابل توجهی به وب‌سایت یا تمرین شما ایجاد نمی‌کند. حتی محتوای خوب برنامه ریزی شده و ساخته شده نیز می تواند با مخاطبان هدف شما طنین انداز نشود. ناامید نشوید.

اگر به یک برنامه ثابت برای تولید محتوا پایبند باشید و به طور منظم محتوای جدید تولید کنید، احتمال جذب مشتری های بالقوه را افزایش خواهید داد. شما همچنین در زمینه پزشکی خود شهرتی خواهید داشت و خوانندگان شما به دیدن نام شما مکررا در وب عادت خواهند کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × = 2

دکمه بازگشت به بالا