مدیریتمطالب آموزشی

4 دلیل برای اینکه دیگر بیمار جدید نمی‌گیرید

اگر روی سئوی پزشکی خود سرمایه گذاری کرده اید و صبورانه منتظر بوده اید تا سایت شما به بالای نتایج جستجو صعود کند اما با این حال، بیماران جدید وارد مطب شما نمی‌شوند. دلیل عدم دریافت بیمار جدید چیست؟

در حالی که سئو بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است، این تصویر کامل نیست. متاسفانه آسان کردن کاربران برای یافتن سایت شما به این معنی نیست که آنها در آنجا می‌مانند و شما را می شناسند، یا لزوماً تبدیل به بیمار جدید جدید خواهند شد.

دلایل عدم جذب بیمار جدید 

اینجاست که جنبه‌های دیگر بهینه‌سازی وب‌سایت وارد می‌شود. فقط چند تغییر جزئی می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند تا جریان ثابت‌تری از بیماران را جذب کند. از آنجایی که قبلاً برای اصلاح سئوی خود وقت گذاشته اید، این ترفندها باید به سرعت شروع به نتایج کنند. در اینجا چهار مشکل رایج در وب سایت های پزشکی و راه حل های آسان برای رفع آنها آورده شده است.

مشکل: سایت شما اطلاعات مهمی ندارد

بخشی از نقش وب سایت شما این است که یک معرفی گرم به بیماران جدید ارائه دهد، تا آنها بتوانند ایده ای از شما داشته باشند و تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با شما یک قرار ملاقات رزرو کنند. اگر سایت شما اطلاعاتی را که بیماران بالقوه به آن نیاز دارند را از دست داده است، به احتمال زیاد بیشتر آنها به دنبال ارائه دهنده دیگری خواهند رفت.

با در نظر گرفتن دیدگاه بیمار و قرار دادن تمام اطلاعات مورد نیاز در سایت خود با این موضوع مبارزه کنید. مکان و اطلاعات تماس خود را به صورت برجسته نمایش دهید. پست کنید که آیا بیماران جدید را می پذیرید یا نه و انواع بیمه هایی را که می گیرید فهرست کنید. لیست بیمه خود را به روز نگه دارید و در صورت تغییر فورا وب سایت خود را به روز کنید. توجه به تاریخی که آخرین بار لیست بیمه خود را بررسی کرده اید، به بیماران امکان می دهد تا بدانند اطلاعات به روز هستند، بنابراین آنها می توانند با اطمینان بیشتری نسبت به یک قرار ملاقات احساس کنند.

مشکل: پیمایش سایت شما دشوار است

حتی آموزنده ترین سایت در جهان نیز اگر راهیابی به آن دشوار باشد، کسب و کار جدیدی وارد نخواهد کرد. بیشتر مشتریان بالقوه قبل از اینکه تصمیم بگیرند در آنجا بمانند یا به نتایج جستجوی خود بازگردند، فقط چند ثانیه را برای اسکن سایت شما صرف می‌کنند. به عبارت دیگر، شما باید به سرعت توجه آنها را جلب کنید.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما در هر صفحه در جایی که به سختی قابل از دست دادن نیست، نشان داده شده است. به عنوان مثال، می تواند در منوی ناوبری یا به عنوان یک ویجت در بالای سایت شما ظاهر شود. همچنین مطمئن شوید که برنامه های بیمه ای را که می گیرید، و اینکه آیا بیماران جدید را می پذیرید یا نه، در صفحه اصلی سایت خود فهرست کنید. این اطلاعات مهم باید جزو اولین چیزهایی باشد که بازدیدکنندگان جدید هنگام ورود به سایت شما می بینند.

مشکل: شما اجازه رزرو آنلاین را نمی دهید

برداشتن تلفن برای رزرو نوبت غیرقابل قبول است. اگر به مشتریان بالقوه اجازه دهید در دسترس بودن شما را ببینند و قرارهای ملاقات را به صورت آنلاین رزرو کنند، تعداد بیشتری از بیماران جدید را جذب خواهید کرد. یکی از گزینه ها خرید و نصب ویجت رزرو قرار آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً در سایت شما رزرو کنند.

استفاده از قیف بازاریابی دیجیتال برای جذب بیماران جدید

مشکل: سایت شما کمی بیش از حد غیرشخصی به نظر می‌رسد

در پزشکی شهرت همه چیز است. ممکن است وسوسه شوید که لحن رسمی را در وب سایت خود حفظ کنید. اما اگر سایت شما نگاهی اجمالی به شخصیت شما ارائه دهد، تاثیر قوی تری (و بهتر) روی بازدیدکنندگان خواهد گذاشت. بنابراین ادامه دهید و عکسی از خودتان نمایش دهید، یک عکس هدشات حرفه ای همیشه گزینه خوبی است، اما یک عکس معمولی تر (هر چند هنوز مناسب کار) نیز کار می‌کند.

اما در اینجا متوقف نشوید. شما هم چنین برای جذب بیمار جدید باید: 

  • روی کپی وب سایت جذاب سرمایه گذاری کنید.
  • یک بیوگرافی حرفه ای ارسال کنید که شایستگی های شما را نشان دهد و سبک ارتباطی شما را نشان دهد.
  • شامل بررسی و توصیفات بیمار (با اجازه)، تا بازدیدکنندگان بتوانند احساس کنند که شما به عنوان یک ارائه دهنده چگونه هستید.

در مجموع، تبدیل وب سایت شما از یک فضای دیجیتال بیکار به یک ابزار بازاریابی قدرتمند زمان زیادی نمی‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا