سایت و سئومطالب آموزشی

6 راه برای موفقیت سئو وب سایت پزشکی در یک ماه

در تجارت شکست دادن رقبا یکی از حیاتی ترین اهداف موفقیت است که در صنعت مراقبت های بهداشتی و پزشکی نیز صادق است. از آنجایی که بیماران بیشتر به جستجوی اطلاعات آنلاین می‌پردازند، داشتن یک استراتژی سئوی پزشکی خوب بسیار مهم است. در این مقاله به 6 راه موفقیت سئو وب سایت پزشکی در یک ماه می‌پردازیم.

اهمیت سئو وب سایت پزشکی

این روزها، جست‌وجوی هر چیزی که به صورت آنلاین انجام می‌شود، تعداد زیادی از نتایج جستجو را به ارمغان می‌آورد که اغلب بیمار را سردرگم و ناامید می‌کند. در بیشتر موارد، آنها به سادگی یکی از اولین وب سایت های ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را که می بینند انتخاب می‌کنند.

اگر می‌خواهید یک وب سایت پزشکی طراحی کنید که تعداد زیادی بازدید کننده آنلاین را جذب کند و در موتورهای جستجو رتبه بالاتری نسبت به سایر مشاغل بهداشتی داشته باشد، این مقاله را مطالعه کنید.

بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجوی مراقبت های بهداشتی (SEO) بهترین راه برای کمک به گوگل و سایر موتورهای جستجو برای هدایت بیماران بالقوه به صفحات وب است که سازمان، خدمات یا محصولات مراقبت های بهداشتی شما را تبلیغ می‌کنند. مطالعات متعدد مراقبت‌های بهداشتی نشان داده‌اند که جستجوی آنلاین به روش ترجیحی بیماران مدرن برای یافتن خدمات مراقبت‌های بهداشتی مورد نیازشان تبدیل شده است.

در حالی که اختصاص زمان و منابع به تلاش‌های سئو وب سایت پزشکی در میان بسیاری از کلینیک های پزشکی رایج نیست، مزایای مستقیمی خواهد داشت، مانند:

  • به طور قابل توجهی پایگاه بیماران خود را افزایش دهید
  • کلینیک پزشکی شما در صفحات نتایج موتور جستجوی محلی نشان داده می‌شود
  • شما را بالاتر از سایر متخصصان پزشکی قرار می‌دهد
  • به بهبود آگاهی از برند در بین بیماران بالقوه کمک می‌کند

نکاتی برای موفقیت سئو وب سایت پزشکی

به‌عنوان یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی که سعی می‌کند رتبه‌بندی بیشتری نسبت به سایر سایت‌های پزشکی کسب کند، اگر می‌خواهید در صفحه نتایج موتور جستجو عملکرد بهتری داشته باشید، باید بدانید که موفقیت سئو وب سایت پزشکی بسیار بیشتر از تحقیق کلمات کلیدی پزشکی است. می‌توانید از نکات زیر استفاده کنید:

1. شما به نمایه کسب و کار Google درجه یک نیاز دارید

با داشتن یک نمایه کسب و کار آنلاین خوب، نه تنها دید خود را در موتورهای جستجو افزایش می‌دهید، بلکه تمام اطلاعات مهمی را که به بیماران جدید بالقوه نیاز دارند، مانند محصولات و قیمت، ساعات کاری، لینک‌های وب‌سایت و نحوه برنامه‌ریزی زمان‌بندی در اختیار بیماران قرار می‌دهید.

این یک راه عالی برای کمک به کاربران برای تعامل با اعضای تیم شما است، در حالی که می‌توانید نظرات کاربران را مشاهده کنید و از پیام‌های مستقیم برای پاسخ به هر سوالی در مورد سلامت خواننده استفاده کنید. سازگار کردن نمایه تجاری خود با موتورهای جستجوی صوتی نیز راه دیگری برای بهبود دسترسی آن است.

حتی می‌توانید از «Google برای کسب‌وکار من» برای انتشار پست‌های وبلاگی درباره فعالیت‌های خود در رابطه با رویدادها یا تبلیغات ویژه‌ای که ممکن است داشته باشید، استفاده کنید.

2. برای موفقیت سئو وب سایت پزشکی جستجوی محلی و نتایج جستجوی ارگانیک را هدف قرار دهید

سئوی مراقبت های بهداشتی تنها در مورد هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت شما بدون در نظر گرفتن هدف جستجوی آنها یا اینکه آیا این بازدیدکنندگان در منطقه محلی هدف کسب و کار شما هستند، نیست.

تمرکز بر استراتژی های سئوی محلی، تعداد نقل قول های محلی را که صفحه وب شما دریافت می کند افزایش می دهد، به این معنی که کسب و کار، خدمات، محصولات یا آدرس شما در وبلاگ های محلی و صفحات رسانه های اجتماعی بسیار بیشتری ظاهر می‌شود. همچنین می‌توانید نوع مناسبی از بازدیدکنندگان سایت خود را که احتمالاً به محصولات و خدمات شما نیاز دارند، هدف قرار دهید.

3. تاثیر Google Reviews در موفقیت سئو وب سایت پزشکی

دلیلی وجود دارد که بررسی‌های گوگل بخش مهمی از بهترین شیوه‌های سئو هستند و این به این دلیل است که بهترین راه برای کسب اعتبار برای کسب و کار مراقبت‌های بهداشتی شماست. بیشتر احتمال دارد که بیماران به نظراتی که از سایر بیماران ارائه می شود به جای پست وبلاگ شما اعتماد کنند.

این یک واقعیت است که عملکرد سئو با داشتن ترکیبی از نظرات گوگل و محتوای با کیفیت بسیار بهبود می یابد. علاوه بر این، می‌توانید این بررسی‌ها را در تلاش‌های دیجیتال مارکتینگ خود برای ارتقای محصولات و خدمات فعالیت خود بگنجانید.

4. خطاهای وب سایت پزشکی خود را بررسی و رفع کنید

در حالی که کیفیت محتوای عالی و استراتژی های مدرن سئو در نهایت منجر به دریافت ترافیک ارگانیک زیادی از وب سایت شما می شود، اگر سایت شما به دلیل خطاهای رایج پایین بیاید، رتبه شما ضربه بزرگی خواهد خورد.

برخی از مضرترین انواع خطاها، خطاهای لینک شکسته (خطای 404) هستند و اینها باید در اسرع وقت به عنوان بخشی از فرآیند بهبود سئو اصلاح شوند. سایر خطاهایی که باید مراقب آنها بود عبارتند از بک لینک های سمی، مشکلات محتوای مراقبت های بهداشتی تکراری، خطاهای دسترسی ممنوع، درخواست های بد، و خطاهای گواهی امنیتی SSL.

یکی از ابزارهای بسیار مفید سئو که می توانید برای اسکن، رفع یا حذف خطاهای خراب از وب سایت خود استفاده کنید، کنسول جستجوی گوگل است. اگر خودتان نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، استخدام یک ارائه دهنده خدمات سئو بهترین گزینه است.

5. بازدیدکنندگان وب سایت شما بارگذاری سریع را دوست دارند

گوگل اخیراً تلاش زیادی برای ارائه تجربه کاربری بهتر انجام داده است و یکی از زمینه هایی که آنها بسیار مشتاق بهبود در آن هستند سرعت سایت است. گوگل در حال حاضر وب سایت ها را ملزم می کند که حتی در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر برسند و در کمتر از دو ثانیه بارگیری شوند.

برای بهبود عملکرد وب سایت مراقبت های بهداشتی خود، می توانید:

  • از یک طرح هاست بهتر استفاده کنید
  • درخواست های HTTP را کاهش دهید
  • فقط تصاویر سازگار با اینترنت اضافه کنید
  • از فایل های کوچکتر استفاده کنید
  • استفاده از اسکریپت ها و افزونه های خارجی را به حداقل برسانید
  • فایل های CSS و جاوا اسکریپت را بهینه کنید

6. از موتورهای جستجو بخواهید که در صفحه وب شما پس از به روز رسانی های جدید بخزند

خزنده های گوگل مسئول کشف و اسکن وب سایت هایی هستند که به دنبال عبارات جستجوی خاص هستند و پیوندهایی را که در آنجا هستند دنبال می‌کنند. گوگل از Googlebot استفاده می‌کند تا هدف جستجوی مصرف کننده معمولی را با نتیجه جستجوی مناسب مطابقت دهد.

هر زمان که تغییراتی در مواردی مانند شیوه های مراقبت های بهداشتی، بازاریابی محتوا یا حتی موارد کوچکتر مانند برچسب های عنوان ایجاد می‌کنید، می‌توانید درخواست بازخوانی مجدد وب سایت خود را بدهید تا عوامل مهم رتبه بندی تحت تأثیر قرار نگیرند.

سخن پایانی

سئو وب سایت پزشکی گامی مهم در بهبود استراتژی های بازاریابی محتوای سازمان های مراقبت های بهداشتی است. هنگام انجام تجزیه و تحلیل رقابتی، یکی از رایج ترین یافته ها این است که مشاغلی که در صفحه موتور جستجو رتبه بالاتری دارند، معمولاً فروش بهتری دارند. سئوی مراقبت های بهداشتی خود را بهبود بخشید و به کسب و کار پزشکی خود شانس موفقیت را بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 34 = 43

دکمه بازگشت به بالا