بازاریابیمطالب آموزشی

7 راه آسان برای بهبود رابطه با بیماران از طریق ایمیل

 مدیریت یک مطب چیزی فراتر از دیدن بیماران است. شما یک مدیر کسب و کار تمام عیار هستید و با تمام چالش هایی که با این مسئولیت همراه است مدیریت می‌کنید. برای بسیاری از کلینیک ها، یکی از مهم ترین جنبه های اداره یک کسب و کار بازاریابی است. بیماران مدرن امروزی بیش از هر زمان دیگری در تاریخ در مورد گزینه های مراقبت های بهداشتی خود تحقیق می‌کنند. آنها در حال خواندن نظرات به صورت آنلاین، بازدید از چندین وب سایت، و بررسی انتخاب های خود در رسانه های اجتماعی قبل از توافق با یک پزشک هستند. اما حتی پس از اینکه آنها شما را انتخاب کردند، هنوز در امان نیستید. تقریباً از هر سه بیمار یک نفر می‌گویند که احتمالاً در چند سال آینده مطب های خود را تغییر خواهند داد. خوشبختانه، چند کار ساده وجود دارد که می‌توانید امروز برای بهبود بازاریابی خود انجام دهید و یکی از این راه ها رابطه با بیماران از طریق ایمیل است.

اهمیت بهبود رابطه با بیماران از طریق ایمیل

برای رشد بازاریابی پزشکی‌خود توصیه می‌کنیم که رابطه با بیماران از طریق ایمیل را در نظر بگیرید. مطالعات نشان می‌دهد که ROI (بازده سرمایه گذاری) برای ایمیل 122 درصد است و با در دسترس بودن الگوهای ایمیل با استفاده آسان و خدمات اتوماسیون، ایمیل راهی سریع و آسان برای دسترسی به بیماران است. در واقع، ارسال ایمیل های بازاریابی به بیماران خود برای آموزش یا ارتقای خدمات، فقط یک کار تجاری خوب است. برای ارسال ایمیل هایی که به جذب و نگهداری بیماران کمک می‌کند، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا 7 نکته برای رابطه با بیماران از طریق ایمیل آورده شده است.

پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ پزشکی

  1. از یک موضوع مهم استفاده کنید

هر کسی یک صندوق ورودی دارد که دائماً با درخواست های کاری، خبرنامه ها یا کوپن ها پر می‌شود و تنها چیزی که ما را از زدن دکمه آرشیو روی همه آن باز می‌دارد، موضوع است. هنگام نوشتن خط موضوع باید چند نکته را به خاطر بسپارید.

  • جرقه کنجکاوی : باید خواننده را ترغیب کند که ایمیل را باز کند و بیشتر بخوانید. آن را سرگرم کننده و مرتبط با محتوای ایمیل خود کنید.
  • ساده نگه دارید : خط موضوع شما نباید بیشتر از 50 کاراکتر باشد. در حالت ایده آل بیش از پنج کلمه نیست.
  • توصیفی باشید : گاهی اوقات بهتر است مستقیم باشید اما تکراری نباشید.
  • بیش از حد قول ندهید : استفاده از تاکتیک های کلیک طعمه، که بیماران را فریب می دهد تا ایمیل شما را باز کنند، ممکن است برای اولین بار کارساز باشد، اما تاثیرات طولانی مدتی نخواهد داشت.
  1. پیام اصلی را در بالای صفحه نگه دارید

بیماران تمایل دارند در تلاش برای جمع‌آوری سریع اطلاعات مورد نیاز، ایمیل‌های خود را از بین ببرند. اگر خواننده برای مشاهده کل ایمیل نیاز به پیمایش داشته باشد، احتمال اینکه پیام شما به طور کامل خوانده شود یا فراخوانی برای اقدام دیده شود، کمتر است. هنگام نوشتن پیام خود برای برقراری رابطه با بیماران از طریق ایمیل سه نکته را به خاطر بسپارید: واضح، مختصر و متقاعد کننده.

  1. لوگوی خود را درج کنید

یکی از اهداف اصلی ایمیل های بازاریابی ایجاد آگاهی از برند است. تحقیقات ردیابی چشم نشان می‌دهد که موثرترین مکان برای قرار دادن لوگوی شرکت شما گوشه سمت چپ بالای ایمیل شما است. اگر لوگو ندارید، باید در اسرع وقت یک لوگو تهیه کنید.

ایمیل مارکتینگ یا sms مارکتینگ

  1. ایمیل های خود را به لیست های مختلف تقسیم کنید

ایمیل خود را فقط برای بیمارانی ارسال کنید که پیام مربوط به آنها باشد. اگر لیست ایمیل خود را تقسیم نکنید و مکرراً همه را خسته کنید، بیماران شروع به نادیده گرفتن و لغو اشتراک ایمیل های شما خواهند کرد. برخی از راه‌های آسان برای تقسیم‌بندی فهرست ایمیل‌تان، استفاده از اطلاعات جمعیتی، مکان، نیازهای مراقبتی یا نوع امتحان است.

  1. از تصاویر بصری استفاده کنید

عکس‌ها یا ویدیوها راهی آسان برای شکستن بلوک‌های متن و ایجاد یک حس حرفه‌ای به ایمیل شما و‌ بهبود رابطه با بیماران از طریق ایمیل هستند. خوانندگان همچنین در هنگام استفاده از تصاویر یا ویدیوها احتمالاً خوانده می شوند، می‌فهمند و با پیام شما درگیر می‌شوند.

  1. تصحیح ایمیل برای بهبود رابطه با بیماران از طریق ایمیل

هیچ چیز بدتر از فشار دادن دکمه ارسال نیست تا متوجه شوید اشتباه تایپی کرده اید. هنگامی که نوشتن ایمیل را تمام کردید، آن را تصحیح کنید.

  1. پیگیری نتایج را فراموش نکنید

با ردیابی عملکرد ایمیل، مزیتی برای تغییر تاکتیک یا بهبود ایمیل بعدی خود خواهید داشت. معیارهای اساسی برای ردیابی عبارتند از:

  • نرخ باز
  • نرخ کلیک
  • نرخ تحویل

نرخ باز کردن تعداد کل ایمیل های ارسالی تقسیم بر تعداد باز شده است. این اغلب نشانه خوبی از موفقیت خط موضوع شما است. نرخ کلیک تعداد کل ایمیل های ارسالی تقسیم بر تعداد کلیک روی لینک های ایمیل شما است. طرح ایمیل و قرار دادن تماس برای اقدام بر نرخ کلیک تأثیر می گذارد. نرخ تحویل، مجموع ایمیل های تحویلی تقسیم بر ایمیل های واقعی ارسال شده است. حذف ایمیل‌های نامعتبر و غیرفعال از لیست، نرخ تحویل شما را بهبود می‌بخشد.

اجرای این هفت نکته ساده در بازاریابی ایمیلی به افزایش بازگشت سرمایه، ایجاد آگاهی از برند و تقویت روابط با بیماران کمک می‌کند. بنابراین بهتر است که به بهبود رابطه با بیماران از طریق ایمیل فکر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

71 + = 81

دکمه بازگشت به بالا