سایت و سئومطالب آموزشی

سئوی پزشکی: 7 روش برای اینکه ببینید آیا وب سایت مطب شما بهینه شده است یا خیر

در سال های گذشته، استراتژی های بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و پوستر انجام می شد اما دوره و زمانه عوض شده است. امروزه، شما باید به یک وب سایت بهینه شده با بک لینک مجهز باشید تا با حضور گوگل، از همکاران خود پیشی بگیرید. بنابراین، سئوی پزشکی یکی از مهمترین راه های بازاریابی دیجیتال است زیرا منجر به موارد زیر می شود:

  • افزایش سرنخ‌ها، مشاوره‌ها و قرار ملاقات‌های جدید با بیمار
  • درآمد بالا
  • جذب بیماران جدید بدون تبلیغات پولی
  • به عنوان یک رهبر صنعت در زمینه پزشکی خود شهرت پیدا کنید
  • رشد کلی مطب شما

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با کمک یک آژانس بازاریابی پزشکی مانند طب مارکتینگ، وب سایت مطب خود را بهینه کنید.

این که آیا به دنبال رشد فعالیت پزشکی یا مرکز مراقبت های بهداشتی خود هستید، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) می تواند بیماران، استعدادها، سرمایه گذاران و موارد دیگر را از طریق وب جذب کند. در این راهنمای قطعی نحوه شروع به کار با سئوی مراقبت های بهداشتی را بیاموزید!

سئوی پزشکی یا سئو مراقبت های بهداشتی چیست؟

سئوی پزشکی بهینه سازی یک وب سایت پزشکی برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی ارگانیک است. بهینه سازی های رایج عبارتند از تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا، بهینه سازی سرعت صفحه و موارد دیگر.

سئوی بهداشت و درمان به چند دلیل مهم است، از جمله موارد زیر:

  • دسترسی: با بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای مطب های پزشکی و مراکز بهداشتی، می‌توانید به افرادی که به دنبال شما هستند دسترسی داشته باشید.
  •  ارتباط: از طریق هدف‌یابی کلمات کلیدی، کلینیک شما می‌تواند روی افرادی که برای مرکز شما مهم هستند تمرکز کند.
  • نتایج: SEO مراقبت های بهداشتی نتایج واقعی و قابل اندازه گیری را مانند سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد.

1. سازگاری با موبایل وب سایت خود را بررسی کنید

وقتی نوبت به سئو برای پزشکان می رسد، اینکه وب سایت شما تا چه حد برای موبایل مناسب است، برای اطمینان از اینکه بیماران جدیدی به دست می آورید، بسیار مهم است. وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه مانند تبلت یا گوشی های هوشمند چگونه به نظر می رسد؟

2. بهینه سازی صفحات هدف کلمات کلیدی

امروزه سئوی پزشکی بخشی از بازاریابی پزشکی است. یکی از راه های اطمینان از دستیابی به آن، بهینه سازی کلمات کلیدی صفحات هدف شما است.

3. سرعت وب سایت شما

اگر وب سایت شما کند است، بازدیدکنندگان احتمالاً سایت شما را ترک خواهند کرد. بنابراین:

  • کدگذاری غیر ضروری را حذف کنید
  • سرعت پردازش فایل های بزرگ مانند فیلم ها یا تصاویر متعدد را افزایش دهید
  • سرعت هاست خود را افزایش دهید

4. در دسترس بودن یک پروفایل رسانه اجتماعی

امروز تقریبا 4.66 میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده می کنند. به این ترتیب، داشتن یک پروفایل رسانه های اجتماعی برای مطب پزشکی شما برای SEO مراقبت های بهداشتی ضروری است.

5. کیفیت محتوای وب سایت شما

محتوا در بازاریابی آنلاین پادشاه است. به این ترتیب، در استراتژی سئوی پزشکی شما باید در بالای لیست باشد. بیماران آینده نگر از جستجوی Google برای جستجوی پاسخ به سوالات پزشکی مختلف از جمله، محل دریافت نوع خاصی از درمان، یا اینکه کدام مرکز بهترین نوع درمان را برای یک بیماری خاص ارائه می دهد، از جمله سؤالات دیگر استفاده می کنند.

6. در دسترس بودن «Google برای کسب و کار من» برای مطب پزشکی شما

وقتی صحبت از سئو برای پزشکان می شود، ایجاد پروفایل کسب و کار من در Google برای پزشکان و مراکز پزشکی یکی از بهترین استراتژی ها برای استفاده است.

7. ترافیک وب سایت شما

درست مانند سایر صنایع، دنیای بازاریابی پزشکی آنلاین یک بازی اعداد است. اگر ترافیکی را در وب سایت خود مشاهده نمی کنید، پس استراتژی های سئو شما کار نمی کنند.

سئو یک ابزار ضروری در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است. سئوی پزشکی نه تنها به شما کمک می کند تا مطب پزشکی خود را ارتقا دهید، بلکه به شما کمک می کند تا بیماران جدید را جذب کنید. با این حال، توجه به نیازهای پزشکی بیماران و مدیریت بازاریابی پزشکی آنلاین شما می تواند چالش برانگیز باشد و به همین دلیل است که باید از یک تیم متخصص سئوی پزشکی کمک بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 2 = 6

دکمه بازگشت به بالا