سایت و سئومطالب آموزشی

4 نکته آسان تولید محتوای پزشکی برای سئوی بهتر

تولید محتوای پزشکی می‌تواند گاهی وقت گیر، دشوار و خسته کننده به نظر برسد اما یکی از بهترین راه‌ها برای بهینه نگه داشتن سئوی سایت پزشکی شما در زمانی است که بیماران به دنبال کلینیک در منطقه شما می‌گردند.

نکات تولید محتوای پزشکی 

ایجاد محتوا برای بخش مراقبت های بهداشتی، بیمارستان‌ها یا کلینیک و مطب‌ها، روشی حیاتی برای بازاریابی پزشکی هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی است. بازاریابی محتوا ایجاد محتوای ارزشمند برای مخاطبان هدف شما است که به اشکال مختلف مانند پست‌های وبلاگ (مانند این مقاله)، مقالات، کتاب‌های الکترونیکی، تصاویر، اینفوگرافیک‌ها، ویدیوها و موارد دیگر ارائه می‌شود.

هنگامی که این محتوا را ایجاد کردید، رسانه های اجتماعی در کوتاه مدت و موتورهای جستجو در طولانی مدت می‌توانند به جلب توجه این محتوا به بیماران بالقوه، شرکا و هر کس دیگری که به خدمات یا تخصص شما علاقه مند است کمک کند.

با توجه به اینکه بازاریابی سنتی به آرامی به حاشیه می رود، بسیار مهم است که با مخاطبان خود گفتگو داشته باشید. اکنون زمان شروع ساخت استراتژی بازاریابی محتوای پزشکی شما فرا رسیده است. آیا می‎خواهید فرآیند تولید محتوای پزشکی خود را در عین اینکه هنوز مؤثر است، ساده کنید؟ در این مقاله چهار نکته ساده برای وبلاگ نویسی پزشکی وجود دارد که به شما و سئوی سایت شما کمک می‌کند.

محتوای پزشکی را جالب نگه دارید

شما در رشته خود متخصص هستید، درست است؟ به یاد داشته باشید که به عنوان مثال بیماران یک مطب دندانپزشکی نمی‌خواهند عباراتی مانند ضایعات پوسیدگی و اندودنتیک و پریودنتیت را جستجو کنند. تولید محتوا در مورد چیزهایی که مستقیماً به پزشکی مربوط نمی‌شود، اشکالی ندارد. در واقع، ترکیب کردن تولید محتوای پزشکی با محتوای غیر پزشکی می‌تواند وبلاگ شما را جذاب تر نگه دارد.

چگونه محتوای پزشکی و سئوی شما با هم کار می‌کنند؟

ظاهر در تولید محتوای پزشکی مهم است

هیچ چیز به اندازه یک بلاک متنی بزرگ، ترافیک را از سایت شما دور نمی‌کند. با این حال، سعی کنید مقدار زیادی فضای سفید را حفظ کنید تا صفحه خود را بیش از حد پر نکنید و از نظر بصری سایت پزشکی خود را جذاب نگه دارید. در اینجا چند راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • از عناوین برای شکستن متن استفاده کنید. آنها را شوخ و غیر منتظره کنید.
  • طول جمله را تغییر دهید و پاراگراف ها را به سه خط محدود کنید.
  • اگر پست شما 300 کلمه یا بیشتر است، از بیش از یک تصویر استفاده کنید. به تصاویر به عنوان تصویر یا طعمه برای ادامه کار خواننده خود فکر کنید.
  • تصاویر مرتبط و با کیفیت حرفه ای را انتخاب کنید.

خلاق باشید

عناوین در سئوی پزشکی اهمیت دارند، بنابراین عناوین جالبی بنویسید که به طور دقیق محتوای پست شما را منعکس کنند. تولید محتوای پزشکی را طوری انجام دهید که انگار با بهترین دوستتان سر ناهار صحبت می‌کنید یا با مادرتان درباره شوهر خواهرتان غیبت می کنید. یکی از بهترین نکات وبلاگ نویسی دندانپزشکی که می توانید دریافت کنید این است که سعی کنید پست های خود را به اندازه ای ساده نگه دارید که دانش آموز کلاس هشتمی بتواند به راحتی آن را بخواند و بفهمد.

زمان بندی همه چیز است

از انتشار مقاله بعد از ساعت 8 بعد از ظهر خودداری کنید و بعد از ساعت 9 صبح محتوای خود را در زمان پرترافیک وب پست کنید و به اشتراک بگذارید، یعنی از ساعت 1:30 تا 3:30 بعد از ظهر. زمان بندی وبلاگ خود را بر اساس برنامه یک تقویم محتوا که در آن موضوعات را از قبل انتخاب کرده‌اید، تنظیم کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به چند نکته برای تولید محتوای پزشکی پرداختیم. این روزها انبوهی از اطلاعات پزشکی به صورت آنلاین در دسترس است و این بدین معناست که هر برند مراقبت های بهداشتی باید برای جلب توجه بجنگد. در انتها شایان ذکر است که قبل از شروع کار خود برای چند ماه پست آماده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا