سایت و سئومطالب آموزشی

چگونه محتوای پزشکی و سئوی شما با هم کار می‌کنند؟

برای داشتن یک کسب و کار آنلاین موفق، چه پزشکی و چه غیر پزشکی، باید از شیوه های بازاریابی دیجیتال به روز مطلع باشید. در رابطه با این واقعیت، بسیاری از صاحبان مشاغل آنلاین محتوا و سئو را دو جنبه بسیار متفاوت در نظر می‌گیرند. آنها از نظر فنی متفاوت هستند اما سئوی پزشکی شما در واقع به بازاریابی محتوای پزشکی شما متکی است تا مثمر ثمر باشد. هر سایتی به کلمات قانع کننده، مقالات قابل اعتماد و محتوای جذاب نیاز دارد تا سئو سایت جادویی خود را روی آنها اعمال کند.

بدون یک برنامه سئو محکم برای پزشکان، محتوای شما قابل توجه نخواهد بود و بالعکس. یک سیستم قدرتمند بازاریابی پزشکی آنلاین به سئو و محتوایی نیاز دارد که به طور جدی با هم کار کنند تا محتوای پزشکی با کیفیت بالا ایجاد کنند و آن را به بالاترین رتبه از فهرست های موتور جستجو هدایت کنند.

محتوای پزشکی و سئو دو روی یک سکه

سئو و محتوای پزشکی دو نوع متمایز از سیستم های ترافیکی هستند، هدف اصلی آنها این است که به عنوان دو ستون اصلی که کسب و کار پزشکی آنلاین شما را حفظ می‌کنند، عمل کنند. برای سئو، محتوای پزشکی یک نیاز غیرقابل انکار است. در این دوران پیشرفت، محتوا و سئو با هم ادغام شده‌اند و در حالی که به آرامی پیش می‌روند، کارکردن آنها کمی مبهم شده است.

پیش از این، سئو به انواع مختلفی از محتوا نیاز داشت. وب سایت پزشکی شما با مقالات پزشکی کوچک و 350-600 کلمه ای با کلمات کلیدی پزشکی شما برای سئو عالی عمل می‌کرد. اکنون، برای اینکه در نظر گوگل رتبه بالاتری داشته باشید، باید محتوای پزشکی با کیفیت بالایی داشته باشید تا برای سئوی شما در دسترس باشد تا بتواند روی آن کار کند. در چند سال گذشته، محتوای مورد نیاز برای سئو با استفاده از کلمات کلیدی، هدر، لینک های داخلی و غیره تکامل یافته است.

کیفیت و نگرانی اصلی برای کارکرد محتوا در سئو است. سئو بدون محتوا وسیله نقلیه ای بدون چرخ و موتور است. به طور خاص، سئو واقعاً حول محتوای پزشکی شما برنامه ریزی می‌شود زیرا سایت پزشکی شما برای موثر بودن به کلمات، مقالات، محتوا، کلمات کلیدی و غیره نیاز دارد.

حاملان کلمات کلیدی: SEO و محتوای پزشکی

سئوی پزشکی شما به کشف کلمات کلیدی پزشکی خوب و مرتبط و استفاده از آنها در محتوای پزشکی خود متکی است تا در SERP رتبه بالاتری داشته باشند. ضروری است که از کلمات کلیدی به روشی مناسب استفاده کنید و محتوای پزشکی خود را بر اساس آنها قرار دهید.

اما باید مراقب باشید که محتوای خود را بیش از حد بهینه نکنید زیرا ممکن است آن را بی فایده و بی ربط کند. یک برنامه ساختاریافته را دنبال کنید و از کلمات کلیدی اصلی در عنوان و ناحیه بدنه محتوای پزشکی استفاده کنید.

محتوای پزشکی و سئوی شما روی کلمات کلیدی پزشکی شما کار می کند تا جایگاهی را در بازاریابی موتورهای جستجو – SEM تضمین کند. برای یک کسب و کار پزشکی آنلاین، شما به دنبال کلمات کلیدی پزشکی با رتبه و کیفیت بالا هستید که به طور محکم با خدمات پزشکی شما ادغام شده اند.

شما باید یک کمپینگ کلمات کلیدی با ساختار دقیق را دنبال کنید و از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل برای تجزیه و تحلیل شناخته شده ترین حجم کلمات کلیدی استفاده کنید.

سپس باید محتوای پزشکی، بازاریابی و شیوه های سئوی خود را بر اساس آن کمپین قرار دهید. قرار دادن کلمات کلیدی پزشکی عینی تضمین می کند که وب سایت پزشکی شما از نظر ترافیک بیمار رتبه خوبی دارد و بالا می‌رود. برنامه ای بسازید که کلمات کلیدی پزشکی، محتوای پزشکی و سئوی شما را ادغام کند، نه اینکه از نظر تکرار محتوای پزشکی قدیمی و قدیمی و کلمات کلیدی پزشکی بیهوده با آنها برخورد کند.

استراتژی های مشابه، نام های مختلف

سئوی بدون محتوا مانند ماهی بیرون از آب مبارزه می‌کند. بدون ترکیب این دو گروه، انجام تلاش های بازاریابی پزشکی پیشرفته دشوارتر است. شما باید یک برنامه بازی ایجاد کنید که با هر دو جنبه به صورت موازی کار کند. استفاده از سئو برای یافتن بهترین سیستم ها برای هدایت ترافیک بیمار به وب سایت پزشکی شما است. مسئولیت محتوا این است که این سیستم ها را در قطعات اطلاعاتی قابل اعتماد و منحصر به فرد برای به دست آوردن رتبه های بالا و SERP های بالا هماهنگ کند.

مقالات پزشکی حاوی موضوعات و اطلاعات مرتبط در رتبه بالاتری نسبت به مقالات پزشکی با اطلاعات قدیمی و اشتباه قرار می‌گیرند. محتوای پزشکی شما ارتباط شما را از نظر گوگل فراهم می‌کند و سئوی شما بر اساس آن ارتباط کار می‌کند تا بیماران را به وب سایت پزشکی شما هدایت کند.

تولید محتوای پزشکی

محتوای ترکیب شده و همکاری سئو این امکان را دارد که به سرعت نتایج را با محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی برای موفقیت وب سایت پزشکی شما بهبود بخشد.

الزامات و نتایج موازی سئو و محتوا

هنگامی که محتوای پزشکی و شیوه های سئو را با هم ترکیب می‌کنید، نتایجی که به دست می آورید نیز کاملا مشابه و قدرتمندتر هستند. یکی از مواردی که اکثر مشاغل پزشکی از همان ابتدا درک نمی‌کنند این است که سئو و محتوا مکمل یکدیگر هستند. اقدامات زیر بر سئو و محتوای شما تأثیر می گذارد:

  • محتوای پزشکی خود را با لینک‌های داخلی جاسازی کنید تا پاسخگو باشد
  • سرعت بارگذاری صفحه خود را به روز کنید
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای پزشکی شما با سرفصل ها و زیر عنوان ها به خوبی ساختار یافته است
  • لینک های خراب و بک لینک های بی ربط وب سایت را حذف کنید

اگر وب سایت پزشکی شما برای پزشک دارای سرعت بارگذاری سریع باشد، سئوی سایت شما از آن سود می‌برد زیرا تجربه مشاهده آنلاین بیمار شما را افزایش می‌دهد. نتیجه مشابه با پاسخگو کردن محتوای پزشکی شما و رفع لینک های خراب به دست می‌آید. با بهبود محتوای پزشکی خود، سئو وب سایت پزشکی خود را بهبود می‌بخشید.

یک نکته عالی برای محتوا و سئو

در اینجا راهی وجود دارد که می‌توانید همکاری خود را در زمینه محتوای پزشکی و سئو بهبود بخشید زیرا بهترین لینک ها برای سئو بهترین لینک ها برای محتوا هستند.

  • پیوندهای محتوا: محتوای پزشکی خود را با آنها جاسازی کنید. وقتی صحبت از سئو می شود، هیچ چیز بهتر از تخمین یک اتصال مرتبط در یک صفحه قطعی نیست. هرچه محتوای شما بهتر باشد، تعداد بیشتری از این پیوندها را دریافت خواهید کرد، که نه تنها برای شما ترافیک ارسال می کند، بلکه باعث بهبود ترافیک بیمار نیز می شود.
  • پست‌های مهمان: اکنون که از مزیت پلتفرم‌های SMM مختلف برخوردار هستید، می‌توانید با ارسال پست روی آنها، بیماران را به سایت خود هدایت کنید. در این پست‌ها، شما معمولاً چند پیوند به سایت خود در بیو سازنده دریافت می‌کنید. تا زمانی که در پلتفرم هایی مانند فیسبوک یا اینستاگرام پست می‌گذارید، این لینک ها رتبه بندی کلمات کلیدی شما را بهبود می بخشد و ترافیک بیمار شما را افزایش می‌دهد.

محتوای پزشکی و SEO شما باید همیشه با هم همکاری داشته باشند

اگر می‌خواهید کسب و کار پزشکی آنلاین شما موفق شود، همکاری بخش محتوای شما و سئو ضروری است. محتوا و سئو به یکدیگر نیاز دارند تا به درستی کار کنند. اگر فعالیت‌های پزشکی شما ترکیبی از این دو باشد، می‌توانید کسب و کار پزشکی خود را در کوتاه‌مدت به یک کسب و کار موفق تبدیل کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + = 5

دکمه بازگشت به بالا