مدیریتمطالب آموزشی

در روزهای اول به عنوان مدیر کلینیک چه کاری باید انجام دهید

به عنوان یک مدیر کلینیک کارهای زیادی باید انجام دهید تا یک مطب پزشکی موفق داشته باشید. شما باید در مدیریت امور پزشکی، امور مالی و کارکنان متخصص باشید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که بیماران مراقبتی را که شایسته آن هستند دریافت می‌کنند.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

با این حال، زمانی که با بودجه‌های محدود، افزایش هزینه‌ها و شرکت‌های بیمه سلامت روبرو هستید، انجام وظایف روزمره و همچنین نگاه کردن به استراتژی‌های بلندمدت برای جذب و حفظ بیماران و دریافت ارجاعات بیشتر می‌تواند چالش برانگیز باشد.

اگر اخیراً به عنوان یک مدیر کلینیک جدید استخدام شده اید، بسیار مهم است که از 30 روز اول خود بهترین استفاده را ببرید تا زمینه موفقیت را فراهم کنید. در اینجا مهم‌ترین پروژه‌هایی هستند که باید ابتدا به آنها رسیدگی کنید.

به عنوان مدیر کلینیک قابل دسترس باشد

قبل از شروع اجرای سیستم ها و سیاست های جدید، باید دقیقاً بدانید که عملکرد پزشکی چگونه است. زمانی را برای مشاهده عملیات روزانه، مانند برنامه ریزی و مصرف، و همچنین نحوه تعامل کارکنان با پزشکان و با یکدیگر اختصاص دهید. ملاقات با پزشکان، کارکنان و بیماران را در اولویت قرار دهید. اگر متوجه شدید که بیماران به موقع ویزیت نمی‌شوند، یا کارکنان زمان زیادی را صرف کارهای اداری می‌کنند، آن را یادداشت کنید.

با هر یک از کارکنان مصاحبه کنید

مهم است که به عنوان مدیر کلینیک نقش همه افراد را درک کنید تا بتوانید راه‌هایی را برای کارآمدتر کردن عمل پزشکی شناسایی کنید. در 30 روز اول، مصاحبه‌های کوتاهی با پزشکان و هر یک از کارکنان انجام دهید تا از آنها در مورد مسئولیت‌ها، تنگناها و چالش‌هایی که تجربه می‌کنند و دردهای رایجی که از بیماران می‌شنوند بپرسید. از بازخورد آنها در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید که ممکن است به بهبود و رشد عمل پزشکی کمک کند، استقبال کنید.

یاد بگیرید که چگونه کارهای کلیدی کارکنان اداری را انجام دهید

دانستن نحوه انجام وظایف هر یک از کارکنان که به شما درک عمیق تری در مورد مطب می‌دهد و زمانی که نیروی کار کوتاهی دارید، می‌توانید وارد عمل شوید و به اجرای کارآمد تمرین کمک کنید. شما لزوماً نیازی به نکات مهم در هر موقعیتی ندارید، اما هر روز چند ساعت را صرف سایه هر یک از کارکنان کنید تا به درک اساسی دست پیدا کنید.

 اطمینان حاصل کنید که اطلاعات آنلاین به روز هستند

مطالعات نشان می دهد که بیماران قبل از مراجعه به پزشک، جستجوی خود را به صورت آنلاین آغاز می‌کنند. طبق مطالعه‌ای که توسط مرکز تحقیقاتی پیو انجام شد، ۷۲ درصد از مردم در سال گذشته به دنبال اطلاعات سلامتی آنلاین بودند. علاوه بر این، از 35 درصد بیمارانی که برای تشخیص بیماری به اینترنت مراجعه کرده اند، 53 درصد برای تایید تشخیص خود با پزشک پیگیری می‌کنند.

برنامه ریزی مسیر شغلی پزشکی

با این حال، اغلب زمانی که بیماران به صورت آنلاین پزشک جدیدی پیدا می‌کنند، فهرست‌ها حاوی آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها و اطلاعات نادرستی در مورد بیمه‌هایی هستند که می‌پذیرند. نه تنها اطلاعات نادرست یکی از بزرگترین نقاط درد برای بیماران آینده نگر یا جدید است، اگر لیست های شما نادرست باشد، خطر این را دارید که با بیماران وقت ملاقات بگذارید تا متوجه شوید که آنها تحت پوشش نیستند.

در 30 روز اول خود، نمایه های آنلاین خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که همه اطلاعات دقیق هستند و عکس های پزشکان خود را دارید تا بیماران بتوانند قبل از ورود به مطب، با ارائه دهنده خدمات ملاقات کنند.

یک طرح ایجاد کنید

بعد از اینکه وقت گذاشتید تا همه چیزهایی را که می‌توانید به عنوان مدیر کلینیک یاد بگیرید و دیدی کل نگر از عملکرد پزشکی پیدا کردید، می‌توانید شروع به ایجاد یک برنامه استراتژیک برای بهبود عملیات و کارایی، تصمیم گیری در مورد استخدام کارکنان، اجرای سیاست ها و رویه های جدید، بررسی پیشنهادات کنید. از شرکت‌هایی که می‌توانند به شما در افزایش درآمد، جمع‌آوری و رسیدگی به بازخورد بیماران و بازاریابی فعالیت‌های پزشکی کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 8 = 64

دکمه بازگشت به بالا