مدیریتمطالب آموزشی

4 راز برای ایجاد یک تیم پزشکی با عملکرد بالا

انواع بسیاری از متخصصان دندانپزشکی در سرتاسر جهان وجود دارند که مطب خود را متفاوت از سایرین اداره می کنند. قبل از اینکه بتوانید با یک تیم قدرتمند شروع به ساخت یک مطب دندانپزشکی با عملکرد بالا کنید، ابتدا باید به عنوان یک متخصص مراقبت های بهداشتی به درون تیم پزشکی خود نگاه کنید.

از خود بپرسید که در طول دوران کاری خود برای چه چیزی و چه کسی خدمت خواهید کرد. اگر می خواهید با بیماران و اعضای تیم خود اعتماد ایجاد کنید، باید در هر کاری که انجام می دهید صادق و اخلاق مدار باشید. حفظ سوگند و وعده استانداردهای اخلاقی در پشت ذهن به شما کمک می کند بهترین نوع مراقبت را برای بیماران خود ارائه دهید.

1. تیم پزشکی رویایی خود را با دقت انتخاب کنید و به آنها قدرت دهید

برای انتخاب دقیق تیم پزشکی خود، باید روی هر مرحله از فرآیند استخدام خود تمرکز کنید. یک عبارت کلیدی که همیشه سعی می کنم و به خاطر می آورم وقتی در حال ساختن یک تیم هستم، از کتابی به نام خوب به عالی نوشته جیم کالینز است. این عبارت می‌گوید: «افراد مناسب را در اتوبوس، روی صندلی مناسب بیاورید».

هر یک از اعضای تیم شما بهداشتکاران دندانپزشکی، دستیاران دندانپزشکی و میز پذیرش باید با دقت انتخاب شوند. هنگامی که آنها انتخاب شدند، باید در مکان مناسب قرار گیرند تا بیشترین تاثیر را داشته باشند. این اطمینان حاصل می کند که افراد مناسب کار درست را انجام می دهند و تیم شما می تواند در سطح بالایی کار کند.

3 بخش در فرآیند استخدام وجود دارد که بهترین روش من برای ایجاد یک تیم رویایی شده است:

  1. فرد را غربال کنید و یک مصاحبه اساسی در مورد نگرش ها و اهداف شغلی او برگزار کنید.
  2. آنها را به تمرین بیاورید و از آنها بخواهید که یک روز را به تیم کمک کنند و یک روز کاری عادی را تجربه کنند.
  3. از تیم بخواهید نامزد را برای ناهار بیرون ببرند و زمانی را دور از دفتر با او بگذرانند. اگر تیم موافقت کرد، آنها را استخدام کنید.

اهمیت این مراحل بر یک اصل اساسی برای ایجاد تیم رویایی شما تأکید می کند. به عنوان یک دندانپزشک، شما نباید تنها در مورد اینکه چه کسی استخدام می شود، حرف بزنید. تیم شما 24/7 با این نامزد کار خواهد کرد و باید مدتی را نیز با آنها بگذراند. تیم شما ممکن است بتواند نکات ظریف ظریف را راحت‌تر از آنچه شما می‌توانید انتخاب کند و ورودی آنها باید بسیار ارزشمند باشد. 

این استراتژی استخدام باعث ایجاد اعتماد در تیم شما می شود و به آنها یادآوری می کند که وقتی با هم کار می کنند می توانند موفق باشند. مواقعی که به دلیل شکاف کارکنان، فشار را برای کوتاه کردن فرآیند استخدام احساس کردم، مواقعی است که از آن پشیمان شده‌ام. گوشه ها را برش ندهید و درست انجام دهید. این اولین قدم برای ایجاد یک تیم با عملکرد بالا است.

2. ارتباطات

ارتباطات یک جزء حیاتی برای ایجاد یک تیم با عملکرد بالا است. این با جلساتی که در داخل و خارج از دفتر برگزار می کنید و نحوه ساختار روز کاری خود شروع می شود.

جلسه صبحگاهی روزانه

بهترین شیوه های ارتباطی با یک جلسه صبحگاهی روزانه شروع می شود. این یک راه ساده برای خوشامدگویی و گپ زدن با هر یک از اعضای تیمتان قبل از اینکه مشغول شوید است و این جلسه لحن آن روز را تعیین می کند. یکی از اجزای حیاتی این امر این است که جلسه صبحگاهی خود را هر روز صبح در زمان مشخصی بدون شکست برگزار کنید.

این باعث برقراری ارتباط واضح می شود و تیم شما شروع به حساب کردن روی آن چت های صبحگاهی می کند تا خود را برای روز آماده کند. این همچنین مکان مناسبی برای بررسی قرارهای روز و چگونگی ساختار روز کاری است.

جلسات ناهار با تیم پزشکی خود

این یک راه عالی برای توسعه روابط و ایجاد اعتماد با تیم است. اغلب اوقات، اعضای تیم بینش بیشتری نسبت به کلینیک شما و نحوه انجام کارها نسبت به شما خواهند داشت. این به این دلیل است که آنها در خط مقدم هستند و بیشتر وقت خود را با بیماران سپری می کنند. بردن آنها به ناهار راهی عالی برای گذراندن مدتی برای گوش دادن به افکار و نظرات آنهاست.

آموزش/کوچینگ اجرایی

بسیاری از مردم ممکن است ادعا کنند که سرمایه گذاری در آموزش های اجرایی و مربیگری برای تیم شما گران است و پاسخ من همیشه “در مقایسه با چه چیزی” است؟ شما باید هر متغیر را در مطب خود وزن کنید و هزینه ها را در مقابل ارزشی که به ارمغان می آورد تعیین کنید.

3. برای ایجاد تجربه بهتر، روی فناوری سرمایه گذاری کنید

وقتی صحبت از اجرای موفقیت آمیز مطب دندانپزشکی به میان می آید، فناوری دوست شماست، نه دشمن شما. تعدادی از مهم‌ترین آنها دوربین‌های دیجیتال با کیفیت بالا، دوربین‌های داخل دهانی DigiDoc در هر اتاق، Isolite Bite Blocks، شروع بافر بی‌حسی موضعی، و نرم‌افزار تعامل بیمار برای کمک به برنامه‌ریزی، یادآوری‌های قرار ملاقات و صورت‌حساب بودند.

4. سطح مراقبت از بیمار

اما ایجاد یک سطح مراقبت بیمار محور به چه معناست؟ این به معنای ارائه مراقبتی است که به نفع بیمار شما باشد. اقدامات حرفه ای شما و روشی که مطب خود را اداره می کنید باید بر روی رفاه بیمار و سلامت دندان آنها متمرکز باشد. ممکن است وسوسه‌انگیز باشد که در بخش‌های خاصی صرفه‌جویی کنید، اما این می‌تواند به ضرر بیمار شما باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا