مدیریتمطالب آموزشی

نکاتی برای استخدام بهترین کارمندان میز پذیرش کلینیک

دفتر پذیرش اولین نقطه تماس با بیماران شما است، به این معنی که اولین برداشت از مطب شما است. به همین دلیل است که شما باید بدانید که چگونه بهترین کارمندان میز پذیرش کلینیک خود را پیدا کنید. هنگامی که بهترین کارکنان فرانت آفیس را برای مطب خود استخدام می کنید، چندین راه وجود دارد که به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که تصمیم درستی برای بیماران خود می گیرید و مطب شما به خوبی کار می کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند در مسیر درست حرکت کنید.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

بدانید برای انتخاب کارمندان میز پذیرش کلینیک چه چیزی نیاز دارید

چند ساعت به خود فرصت دهید تا در مورد چیزهایی که برای کارمندان میز پذیرش کلینیک نیاز دارید فکر کنید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • شخصیت جذاب
  • توانایی حفظ آرامش حتی با چالش برانگیزترین بیماران
  • با چند وظیفه راحت است
  • دانش فنی یا با درک نرم افزار تمرین شما
  • اعتماد به نفس

6 اشتباه که کارمندان میز پذیرش مطب مرتکب می شوند

حقوق سخاوتمندانه بدهید

به خاطر داشته باشید که شما کارکنانی را استخدام می کنید که باید تاثیر اولیه خوبی برای شما و کارتان داشته باشند، این یک مسئولیت بزرگ است، بنابراین بر این اساس سرمایه گذاری کنید. پرداخت دلارهای بیشتر در ساعت نسبت به رقبای شما می تواند تفاوت زیادی در کیفیت کارمندانی که می توانید استخدام کنید ایجاد کند و به آنها اجازه می دهد رضایت بیشتری داشته باشند و مدت طولانی تری با شما بمانند. به یاد داشته باشید که حفظ یک کارمند کمتر از پرداختن به گردش مالی هزینه دارد.

یک پست کاری خوب ارائه دهید

یک پست شغلی جذاب باید شرایط خاصی را که درخواست می کنید فهرست کند. از یک عنوان ساده برای کارمندان میز پذیرش کلینیک استفاده کنید و خلاصه‌ای از خود و عملکردتان، مسئولیت‌هایی که بر عهده خواهند داشت، شرایطی که برای شغل درخواست می‌کنید، برنامه کاری، حقوق و آنچه از نظر عملکرد انتظار دارید را در آن بگنجانید. ویژگی‌هایی مانند تیپ شخصیتی را که برای تمرین شما مناسب است، مهارت‌های مذاکره، مهارت‌های ارتباطی خوب و هر آنچه که احساس می‌کنید برای کار مورد نیاز است، درج کنید.

از کارکنان فعلی خود برای توصیه ها بخواهید

از کارمندان فعلی خود بپرسید که آیا کسی را برای کارمندان میز پذیرش کلینیک که استخدام می کنید خوب می شناسند. آنها ممکن است شخصی را بشناسند که می تواند کاملاً با آنچه شما نیاز دارید مطابقت داشته باشد.

شرح شغل کارمندان میز پذیرش کلینیک

در مورد الزامات، وظایف، مسئولیت ها و مهارت های کلیدی که باید در شرح شغل پذیرش پزشکی باشد، بیاموزید. مسئول پذیرش پزشکی به بیماری که برای آن روز قرار دارد خوشامد می گوید و از او مراقبت می کند.

کارمندان میز پذیرش کلینیک افرادی هستند که مسئول هماهنگی اداره روزانه پزشکان، کارکنان، بازدیدکنندگان و بیماران در یک مرکز مراقبت های بهداشتی هستند. آنها قرار ملاقات ها را برنامه ریزی می کنند، به سؤالات بیمار پاسخ می دهند، اورژانس های بیمار را مدیریت می کنند، و بر موجودی و لوازم موجود در مرکز مراقبت های بهداشتی نظارت می کنند.

کاندیداهای برتر به راحتی تحت فشار و در حالی که چند کار را در محیطی سریع انجام می دهند کار می کنند و می توانند به طور موثر به شرایط اضطراری بیماران واکنش نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 5 = 50

دکمه بازگشت به بالا