مطالب آموزشی

راهنمای نوشتن محتوای سئو فرندلی پزشکی

به عنوان یک طراح سایت پزشکی نوشتن محتوای سئو فرندلی برای حضور آنلاین کلینیک در وب بسیار مهم است. به همین دلیل است که بازاریابی محتوای مراقبت های بهداشتی برای بسیاری از بیمارستان ها و ارائه دهندگان خدمات درمانی و کلینیک ها نیز مهم است. این راهی برای صحبت با بیماران، فعلی و بالقوه و ارائه اطلاعات مفید و جذاب است. در میان بسیاری از فواید، ابزاری برای حفظ بیمار است. یکی از ابزارهای مهم دیجیتال مارکتینگ پزشکی نوشتن  محتوای سئو فرندلی پزشکی است.

قرار دادن وب سایت در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) می‌تواند به طور موثر به شما در جذب مشتریان، بیماران، کلینیک های شریک آینده و سایر ذینفعان کمک کند. با این اوصاف، بیایید نگاهی به چندین مزیت مهم نوشتن  محتوای سئو فرندلی پزشکی برای وب سایت مطب یا کلینیک بیاندازیم و همچنین برخی از دستورالعمل های عملی را برای انجام این کار بررسی کنیم.

مزایای نوشتن  محتوای سئو فرندلی پزشکی

قبل از اینکه به «چگونگی» بپردازیم، اجازه دهید به طور خلاصه درباره «چرا» سئو بخش ضروری بهینه‌سازی وب‌سایت است بحث کنیم. بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) مجموعه ای از الگوریتم ها را نشان می‌دهد که توسط گوگل نظارت و اجرا می‌شوند.

هر صنعت، از جمله مراقبت‌های بهداشتی، دارای گرایش‌های محتوای متفاوتی است، از جمله کلمات کلیدی محبوب، موضوعاتی برای بررسی در مقالات آینده، و غیره. پیروی از این روندها از طریق ابزارهای اختصاصی مانند Google AdWords و SEM Rush به شما این امکان را می‌دهد که در مورد رقابت خود دست بالا را داشته باشید. کلمات، عبارات، و الگوهای بهینه سازی در پیش انتشار محتوای شما. با انجام این کار، چندین مزیت مهم به عنوان یک وب سایت مراقبت های بهداشتی محور در وب به دست خواهید آورد، از جمله:

  • افزایش ترافیک ورودی، تعامل و تبدیل
  • جایگاه بالاتر در صنعت مراقبت های بهداشتی و شهرت برند
  • رشد اقتدار صنعت مراقبت های بهداشتی که منجر به شراکت و فرصت های همکاری می‌شود
  • بهینه سازی محتوای بلند مدت و بازاریابی برند، برخلاف تبلیغات سنتی.
  • بازده بالای سرمایه گذاری (ROI) از نظر جذب مشتریان و بیماران از طریق سئو

رهنمودهایی برای نوشتن  محتوای سئو فرندلی پزشکی

  • با ذهن مخاطب بنویسید

اولین قانون محتوای موفق و سئو پسند این است که آن را با در نظر گرفتن مخاطب ایجاد کنید. با توجه به اینکه وب سایت شما در صنعت مراقبت های بهداشتی فعالیت می کند، می‌توانید مخاطبان خود را به بیماران بالقوه (بر اساس حوزه تخصصی خود) و شرکا (کلینیک های دیگر، داخلی یا خارجی) محدود کنید.

این به شما این حس را می‌دهد که چه کسی محتوای شما را می‌خواند، که به شما امکان می‌دهد ایده‌ها را فیلتر کنید و مقالاتی ایجاد کنید که در درازمدت معنی‌دارتر باشند. هرگز به خاطر پر کردن سهمیه انتشار محتوا ایجاد نکنید – پست های کمتر با کیفیت بالاتر از انتشار مداوم در هر روز هفته بهتر عمل می‌کنند.

  • ترکیب انواع محتوا

هر از چند گاهی محتوای خود را با هم ترکیب کنید، آن را سئو دوستانه و برای مخاطبان جالب تر می کند. شما می توانید مقاله بنویسید و فیلم ها، مصاحبه های صوتی، اینفوگرافیک ها و سایر مطالب را ایجاد کنید و آنها را همانطور که با محتوای نوشتاری انجام می دهید منتشر کنید.

اهمیت ویدئو مارکتینگ پزشکی

  • انتشار برنامه ریزی شده شگفت انگیز است

انتشار نوشتار خود به صورت موقت و بدون برنامه ریزی به چند دلیل برای وب سایت شما مضر خواهد بود. رتبه سئوی شما به دلیل انتشار پراکنده کاهش می یابد، در حالی که دنبال کنندگان شما از نظر زمانی که انتظار محتوای جدید شما را داشته باشند، الگویی برای دنبال کردن ندارند.

در این زمینه، بهتر است برای نوشتن، چندین مقاله و محتوای خود برنامه ریزی کنید. استفاده از تکنیک‌های برنامه‌ریزی شما را قادر می‌سازد تا فعالیت‌های نوشتاری خود را با شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) ملموس و عینی برنامه‌ریزی کنید. این به نویسندگان شما زمان می‌دهد تا تحقیق کنند، موضوعات مرتبط را مطرح کنند و آنها را به درستی بنویسند و به اهداف سئو دوستانه شما به عنوان یک وب‌سایت مراقبت‌های بهداشتی اضافه کنند.

  • ابزارهای نوشتن محتوای سئو فرندلی پزشکی

    و بهینه سازی مهم هستند

وقتی صحبت از انتشار آنلاین و سئو به میان می آید، هرگز ایده خوبی نیست که فقط به ویرایشگرهای متنی مانند Microsoft Word یا Google Docs تکیه کنید. در حالی که آنها ممکن است در نوشتن و ویرایش به شما کمک کنند، سئو و بهینه سازی بعدی برای موتورهای جستجو بیش از این طول خواهد کشید.

  • کال تو اکشن داشته باشید

هر نوشته ای که در وب سایت خود منتشر می‌کنید باید تعامل کاربر را در کانون توجه خود قرار دهد. به این ترتیب، گنجاندن فراخوان برای اقدام (CTA) در نوشتار و محتوای چندرسانه‌ای شما به شدت توصیه می‌شود.

فراخوان‌ها برای اقدام نشان‌دهنده یک استراتژی بازاریابی است که حول محور درخواست از بازدیدکنندگان می‌چرخد تا نسبت به اطلاعاتی که به‌تازگی به دست آورده‌اند عمل کنند یا واکنش نشان دهند. از ساده «اکنون با ما تماس بگیرید» تا «نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید»، CTA ها به شما امکان می‌دهند تا خوانندگان خود را متحرک کنید و به موتورهای جستجو اطلاع دهید که وب‌سایت مراقبت‌های بهداشتی شما به دلیل فعالیت‌هایش به سؤالات جستجوی آینده مرتبط است.

  • در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

ممکن است در ابتدا به نظر نرسد که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به رتبه‌بندی سئو مرتبط هستند؛ با این حال، افزودن آنها به نوشتن و انتشار شما در آینده از اهمیت بالایی برخوردار است. هم شبکه B2B شما و هم بیماران آینده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین برای تماس با حلقه های اجتماعی خود و کشف محتوای جالب استفاده می‌کنند.

با ایجاد صفحات اختصاصی رسانه های اجتماعی تحت نام تجاری وب سایت مراقبت های بهداشتی خود، به طور موثر خود را به عنوان یک نهاد رقابتی در صنعت قرار خواهید داد. این به شما این امکان را می دهد که محتوای جدید را همانطور که در وب سایت شما ظاهر می شود به اشتراک بگذارید، به سؤالات خوانندگان پاسخ دهید، با جامعه درگیر شوید و در مورد روندهای جدید مراقبت های بهداشتی و ایده هایی که باید به صورت کتبی بررسی کنید، بیاموزید.

سخن پایانی

ایجاد  محتوای سئو فرندلی پزشکی تماماً در مورد وفادار ماندن به صنعت مراقبت های بهداشتی و مخاطبانی است که نوشته شما برای آنها در نظر گرفته شده است. به استراتژی هایی مانند پر کردن کلمات کلیدی یا ارسال محتوای ساخته شده توسط سایر شرکت ها یا نویسندگان در وب سایت خود متکی نباشید.

در عوض، زمانی را برای ایجاد یک برنامه زمان بندی بر اساس منابع موجود و زمانی که می‌خواهید به بهینه سازی رتبه بندی سئو در آینده اختصاص دهید، در نظر بگیرید. قبل از اینکه متوجه شوید، با تحقیقات صنعتی، نوشتن محتوا و بهینه‌سازی بعدی، به یک روال سالم می‌پردازید. هنگامی که این اتفاق بیفتد، وب سایت پزشکی شما شاهد افزایش در ترافیک ورودی، رتبه بندی جستجو و درآمد کلی به عنوان نتیجه مستقیم تلاش های شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 24 = 28

دکمه بازگشت به بالا