اخبار

تدریس کامل کتاب راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرفه پزشکی 

اخلاق پزشکی شاخه ای کاربردی از اخلاق است که به تحلیل عملکرد پزشکی بالینی و تحقیقات علمی مرتبط می‌پردازد. اخلاق پزشکی مبتنی بر مجموعه‌ای از ارزش‌ها است که متخصصان می‌توانند در صورت بروز هرگونه سردرگمی یا تعارض به آن‌ها رجوع کنند. اخلاق پزشکی به ویژه در تصمیم گیری های مربوط به درمان غیر ارادی و تعهد غیر ارادی مرتبط است. مدیر دبیرخانه هیات ترویج اخلاق پزشکی از آموزش راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرفه پزشکی به صورت مولتی مدیا و در چارچوب برنامه های آفلاین بازآموزی در آینده نزدیک خبرداد.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

دکتر سعید بیرودیان با اعلام خبر فوق به خبرنگار اداره کل روابط عمومی درباره کتاب اخلاق شاغلین حرفه پزشکی اظهار داشت:

امروز مورخ 24 آبان ماه جلسه ای با حضور اساتید برجسته اخلاق پزشکی در سالن اجتماعات سازمان نظام پزشکی برگزار شد که طی آن هماهنگی با اساتید و  مدرسین اخلاق پزشکی در خصوص تدریس 13 فصل کتاب راهنمای اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی به شکل استاندارد و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش سازمان انجام شد تا بسترهای لازم برای آموزش کلیه همکاران جامعه پزشکی را به صورت مولتی مدیا فراهم کنند.

وی با اشاره به این که هر فصل این کتاب توسط یکی از اساتید اخلاق پزشکی تدریس خواهد شد، خاطرنشان کرد:

کتاب راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی مصوب شورای عالی نظام پزشکی بوده که دارای سه بعد نظارت ، انتظامی  و آموزشی است  که بعد آموزش و ترویج آن بر دو بعد  دیگر مقدم است.

وی با بیان این که تا کنون تدریس جامعی در خصوص راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی نداشته ایم گفت:

جلسه امروز بستری برای تدریس کامل این کتاب به صورت مالتی مدیا و در چارچوب برنامه های آفلاین بازآموزی است که ظرف چند ماه آینده بر روی سایت آموزش سازمان نظام پزشکی قرار خواهد گرفت.

منبع: irimc.org

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

57 + = 58

دکمه بازگشت به بالا