مدیریتمطالب آموزشی

مزایا و معایب برون سپاری کارهای مطب

آیا باید به برون سپاری کارکردهای پذیرش و مدیریت کلینیک خود فکر کنید؟ با توجه به افزایش هزینه‌ها و مشکلات بازار کار، ممکن است برخی از پزشکان  برون سپاری کارهای مطب را در نظر بگیرند. بیایید به جوانب مثبت و منفی  برون سپاری کارهای مطب نگاه کنیم.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

معایب برون سپاری کارهای مطب چیست؟

با  برون سپاری کارهای مطب قطعاً احتمال به تنظیم کارها و فراموش کردن آن وجود دارد. حدس بزنید، اگر این شرکت ها/پیمانکاران خارجی به خوبی از پس کارها برآیند یا منجر به از دست دادن تولید و درآمد شود، ناگهان مشکل شماست که آن را حل کنید.

هنگامی که یک کارمند را استخدام می کنید:

  • به آنها آموزش دهید که چگونه کارها باید در دفتر شما انجام شود
  • جلسات هماهنگی منظم برگزار کنید
  • ارتباط درون اداری باز بین اعضای تیم داشته باشید
  • نظارت بر تولید و آمار کارکنان
  • کمک کنید و در صورت نیاز به سوالات پاسخ دهید
  • همه کارهای کوچک را برای تیم سازی انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که همه با هدف کلی کسب و کار شما، اولویت دادن به مراقبت از بیمار، روحیه تیمی، دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت و غیره هماهنگ هستند.

وقتی به یک شرکت یا پیمانکار خارجی برون سپاری می کنید، انجام همه این کارها ممکن است دشوار شود. اکثر صاحبان مطب در حال حاضر تمایل دارند با مدیریت و نظارت کارکنان مشکل داشته باشند. چیزهایی وجود دارد که ممکن است هرگز نکنید به‌ویژه کارکردهایی که برای عملیات تجاری حیاتی هستند: به‌عنوان مثال، وظایف هماهنگ‌کننده درمان در مطب، برنامه اداری و…

جوانب مثبت برون سپاری کارهای کلینیک پزشکی

 

برون سپاری در دنیای تجارت به عنوان راهی برای کاهش سربار و بهبود کارایی رایج و در صنعت طب نیز  برون سپاری کارهای مطب برای کاهش خستگی شغلی پزشکان است. اگر کاری است که نیازی به انجام داخلی ندارد، گاهی اوقات ممکن است ارزانتر باشد که آن را به شخص دیگری که در آن متخصص است برون سپاری کنید.

عملکردهای خاصی وجود دارد که لزوماً نیازی به انجام داخلی ندارند ، مانند تایید بیمه، تشکیل پرونده بیمه، بازاریابی پزشکی (پست، طراحی وب، Google PPC، SEO و غیره). بنابراین، اگر شخص دیگری بتواند با هزینه کمتر از عهده آن برآید و کار بزرگی انجام دهد زیرا در آن تخصص دارد، عالی است.

خدمات طراحی سایت پزشکی

من حتی دیده ام که برخی از مشتریان ما با موفقیت وظایف پذیرش محدود را برون سپاری می کنند، جایی که یک شرکت خارجی تماس های تلفنی بیماران جدید را برای یک کمپین بازاریابی خاص انجام می دهد. با این حال، یک معیار بزرگ در اینجا وجود دارد: شما واقعاً باید دقت لازم را در این زمینه انجام دهید و یک شرکت فوق‌العاده را استخدام کنید تا بتواند این کار را کند.

سخن پایانی

 برون سپاری کارهای مطب می تواند ایده خوبی در سناریوهای خاص باشد. اگر نمی توانید کارمندان مورد نیاز خود را پیدا کنید و با برون سپاری آن پول زیادی را پس انداز خواهید کرد، ممکن است معقول ترین راه حل باشد. همچنین زمانی که برخی از وظایف خسته کننده در جای دیگری انجام می شود، می تواند خوب باشد، بنابراین تیم شما می تواند بر تکمیل برنامه، ارائه مراقبت عالی از بیمار، و رشد تمرین تمرکز کند.

آخرین نکته این است که صرفاً به این دلیل که شما یک کار را برون سپاری می کنید به این معنی نیست که نیازی به دانستن اینکه چگونه خودتان آن را به طور مؤثر انجام دهید یا سیاستی در مورد نحوه انجام آن داشته باشید نیست. اگر نمی دانید چگونه کاری را به خوبی انجام دهید، پس اگر نیروی خارجی شما ناپدید شود یا کار بدی انجام دهد چه اتفاقی می افتد؟  بنابراین، اولین گام این است که در عمل و سیاست خود در مورد نحوه انجام کارها برای موفقیت و ایجاد رشد، سیستم‌های مؤثری برای همه سیستم‌های فرانت آفیس ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

66 + = 74

دکمه بازگشت به بالا