مدیریتمطالب آموزشی

مزیت های کمک گرفتن از یک آژانس رشد کسب و کار پزشکی

رشد کلینیک شما کلید موفقیت است و برای انجام این کار، نمی توانید در مورد آن منفعل باشید. رقبای شما از استراتژی های بازاریابی برای گسترش کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود استفاده می کنند و شما نیز باید در این زمینه فعال باشید.  بیایید به این موضوع بپردازیم که آژانس رشد کسب و کار پزشکی چیست و چه کمکی به مطب یا کلینیک شما می کند؟

آژانس رشد کسب و کار پزشکی چیست؟

یک آژانس رشد کسب و کار پزشکی با کلینیک ها و برندهای مراقبت های بهداشتی کار می کند تا کسب و کار خود را از طریق بازاریابی رشد دهند. آژانس رشد کسب و کار  از نزدیک با کلینیک همکاری خواهد کرد تا استراتژی مناسبی برای آنها پیدا کند. با استفاده از روش‌های دیجیتال و سایر روش‌های بازاریابی، آن‌ها بیماران جدید و تبدیل‌های بیشتری را برای مطب ایجاد می‌کنند.

رشد ممکن است برای مشاغل مختلف مراقبت های بهداشتی به معنای متفاوت باشد. ممکن است به معنای ثبت نام بیماران بیشتر برای درمان های با ارزش بالا، باز کردن یک کلینیک جدید در یک مکان جدید، جذب بیماران برای درمان های جدید یا به طور کلی بیماران بیشتر بدون توجه به نوع درمان باشد.

بازاریابی رشد با بازاریابی سنتی متفاوت است زیرا نتایج بسیار سریعتر است. در این روش ممکن است بیشتر از سایر اشکال بازاریابی سرمایه گذاری کنید، اما انتظار دارید بازدهی بهتری را در سرمایه گذاری خود مشاهده کنید. این نوع بازاریابی به آزمایش برای تکمیل استراتژی متکی است. یک آژانس رشد کسب و کار پزشکی باید تجربه کافی برای شناخت موثرترین راه برای رشد کلینیک شما داشته باشد.

انواع آژانس های رشد مراقبت های بهداشتی

انواع مختلفی آژانس رشد وجود دارد و هر کدام با استراتژی های رشد متفاوتی کار می کنند.

شماره 1 بازاریابی رشد

این آژانس ها بر روی کلینیک های در حال رشد با ایجاد پرسش های جدید بیماران تمرکز می کنند. آنها از رسانه های پولی مانند تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک و تبلیغات اینستاگرام و غیره برای به دست آوردن نتیجه استفاده می کنند.

#2 مشاوره استراتژی رشد

مشاوران استراتژی رشد تمایل دارند با مشاغل بزرگتر مراقبت های بهداشتی کار کنند تا به آنها کمک کنند تا برنامه های رشد خود را از یک یا دو کانال به چند کانال افزایش دهند. این مشاوران ابتدا بر روی حوزه‌های جزئی تمرکز می‌کنند و سپس با افزودن کانال‌های بیشتر، از جمله آفلاین از طریق رسانه‌های مختلف مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی یا بیلبوردها، تقاضا را افزایش می دهند.

شماره 3 هک رشد

آژانس‌های هک رشد مهارت‌های بازاریابی، مهندسی، طراحی و تحلیلی را ترکیب می‌کنند تا به کسب‌وکارهای مراقبت‌های بهداشتی کمک کنند تا به سرعت پایه بیماران یا درآمد خود را افزایش دهند. آنها از شبکه وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای خود در رسانه های اجتماعی و سایر مخاطبین برای رشد کلینیک با افزایش قرار گرفتن در معرض مخاطبان گسترده تر استفاده خواهند کرد.

مزایای آژانس رشد کسب و کار پزشکی

کمک گرفتن از یک آژانس رشد کسب و کار پزشکی راهی سریع برای رشد مطب یا کلینیک شما می گشاید. به این ترتیب، کلینیک شما می‌تواند بیماران جدید بیشتری دریافت کند. آژانس رشد مراقبت‌های بهداشتی شما همچنین باید به شما و کارکنانتان آموزش‌های مرتبط ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که مراحل پیگیری و حضوری شما در مورد سوالات جدید بیمار تا حد امکان کارآمد و موثر هستند.

مدیران کمپین تبلیغات پزشکی در یک آژانس بازاریابی پزشکی در راه‌اندازی، انتشار و بهینه‌سازی کمپین‌ها آموزش دیده‌اند تا موثرترین کمپین‌ها را برای ارائه درخواست‌های جدید بیماران ایجاد کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا