مدیریتمطالب آموزشی

مزایای ویزیت پزشک در منزل برای بیماران و ارائه دهندگان خدمات

ویزیت پزشک در منزل در پایان قرن بیستم تقریباً منسوخ شده بود. اما در سال های اخیر، محبوبیت ویزیت خانگی در حال افزایش است. در این مقاله 5 مورد از مزایای اصلی ویزیت پزشک در منزل برای بیماران و ارائه دهندگان را بررسی می‌کنیم.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

مزایای ویزیت پزشک در منزل

با افزایش ترس از بیماری همه گیر کرونا، ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی به راحتی و ایمنی محیط خانه عملی ترین راه حل است. پیشرفت در تکنولوژی مدرن به یک موهبت برای این وضعیت تبدیل شده است. خدمات پزشک در منزل یکی از این خدمات است که خدمات پزشکی حرفه ای را در آسایش خانه شما به ارمغان می آورد. این یکی از پیشرفت های مهم در خدمات مراقبت های بهداشتی خانگی است.

1. ویزیت پزشک در منزل باعث کاهش بستری شدن در بیمارستان می شود

یکی از قانع‌کننده‌ترین مزایای ویزیت پزشک در منزل این است که می‌توانند هزینه‌ها را برای پرداخت‌کنندگان کاهش دهند.

2. ویزیت پزشک در منزل می تواند ایمنی بیمار را بهبود بخشد

بسیاری از جمعیت مسن خانه نشین هستند. بیش از یک سوم افراد 75 تا 85 ساله در راه رفتن مشکل دارند. ویزیت پزشک در منزل به پزشکان این امکان را می‌دهد تا بیمارانی که تحرک کمتری دارند بررسی کنند و بدانند که آیا آنها داروهای خود را به طور منظم مصرف می‌کنند، خوب غذا می‌خورند و از خطراتی مانند تصادف یا سقوط در امان هستند. همانطور که محققان در American Family Physician می‌نویسند‌:

ویزیت خانگی می‌تواند چشم‌انداز منحصربه‌فردی از زندگی بیمار ارائه دهد که در ویزیت مطب یا در طول بستری شدن در بیمارستان در دسترس نیست. ویزیت پزشک در منزل می‌تواند رابطه پزشک و بیمار را تقویت کند و درک پزشک از محیط و سیستم های حمایتی بیمار را افزایش دهد.

3. ویزیت خانگی باعث صرفه جویی در وقت بیماران می شود

مطالعه‌ای که اخیراً در مورد ملاقات‌های ارائه‌دهنده تماس‌های خانگی Heal نشان می‌دهد که این فقط افراد مسن نیستند که از تماس‌های خانگی سود می‌برند. محققان داده‌های بیش از 13000 بازدید از بیمار را از طریق این سرویس مبتنی بر برنامه بررسی کردند تا زمان انتظار، زمان ویزیت، تشخیص‌ها، نتایج و رضایت بیمار را ارزیابی کنند. حدود 70 درصد از بیماران گزارش داده اند که برای راحتی کار درخواست تماس با خانه کرده اند. یکی دیگر از دلایل رایج دریافت خدمات با سرعت بیشتر بود. میانگین زمان انتظار برای تماس های خانگی در اسرع وقت حدود 1.5 ساعت بود.

بزرگسالان جوان و والدین دارای فرزندان کوچک متوجه می‌شوند که یکی از مزایای تماس های خانه راحتی است. تماس‌های خانگی از برنامه‌ریزی قرار ملاقات برای اواخر هفته (یا ماه)، رانندگی به دفتر و اتلاف وقت در اتاق انتظار جلوگیری می‌کند.

4. ویزیت خانگی می تواند به یک عمل سودآور کمک کند

در نگاه اول، منطقی به نظر می‌رسد که پزشکان در دوره‌ای که کارایی در درجه اول اهمیت است، کمتر به خانه مراجعه کنند. مراقبت‌های اولیه در خانه از پزشکان می‌خواهد تا زمانی را صرف رانندگی و انجام وظایفی کنند که اغلب می‌توانند به کارکنان مطب یا پرستاران محول کنند. اما در واقعیت، بسیاری از پزشکان با دیدن بیماران در خانه به صورت تمام وقت یا پاره وقت، اقدامات سودآوری را انجام می‌دهند.

5. ویزیت خانگی رضایت پزشک را افزایش می دهد

تاکید بر این نکته مهم است که بسیاری از پزشکان نیز ویزیت خانگی را ترجیح می‌دهند. در میان نگرانی های فزاینده در مورد فرسودگی شغلی پزشک، بسیاری از پزشکان دریافتند که تماس های خانگی یک پادزهر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا