سایت و سئو

کاهش نرخ پرش(bounce rate) سایت

کاهش نرخ پرش (bounce rate) سایت

شما برای اینکه به بهترین نحو ممکن سایت کلینیک را طراحی کنید باید به خوبی با نکات کاهش نرخ پرش سایت کلینیک آشنایی داشته باشید. هر سایتی که شما طراحی می‌کنید امکان دارد نرخ پرش داشته باشد که اگر می‌خواهید با روش های بهبود بخشیدن به آن آشنا شوید باید نکاتی که در این مورد وجود دارد را جدی بگیرید.

یکی از راه‌های موثر دیگری که برای سایت کلینیک موثر است نرخ تبدیل سایت است.

آژانس برندسازی و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ دارای کادری متخصص در خصوص طراحی سایت پزشکی برای پزشکان و دندانپزشکان می‌باشد.

نکات کلیدی کاهش bounce rate سایت کلینیک:

برخی از مهمترین نکات کاهش نرخ پرش که باید به کار بگیرید عبارت می باشد از :

  1. اگر سایت شما دارای فرم می‌باشد و کاربران شما برای عضویت باید فرم پر کنند، بهتر است فرم‌ها کوتاه باشد. اینکه فرم‌های طولانی داشته باشید موجب می‌گردد افراد در سایت عضو نشوند.
  2. هر گونه مشکل فنی که در سایت وجود دارد را باید به طور کلی از بین ببرید، چرا که تاثیر زیادی روی بانس ریت سایت کلینیک می‌گذارد. استفاده کردن از مرورگرهای مختلف به شما مشکلات سایت را به خوبی یادآوری می‌کند.
  3. به روز رسانی محتواهای قدیمی یکی از دیگر نکات کلیدی کاهش bounce rate سایت کلینیک می باشد که باید آنها را جدید و به روز رسانی نمایید. اگر آنها را به روز رسانی نمایید می‌توا‌نید به لینک سازی آن هم کمک کنید.
  4. متن‌هایی که در سایت وجود دارد را باید بهبود دهید تا خوانایی شان بالاتر رود. در صورتی که آن‌ها خوانایی اصولی و درستی نداشته باشند، بدون شک افراد از مطالعه کردن آن‌ها دلسرد می‌شوند.
  5. بهبود بخشیدن تعامل با کاربر. شما برای اینکار می‌توانید “فرم تماس با ما” را که در سایت‌ها وجود دارد در دسترس بازدید کننده ها قرار دهید تا اطلاعات بیشتری در مورد خدمات و شماره تلفن شما به دست آوردند.

چنانچه برای تولید محتوا نیاز به کمک دارید کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 5 = 35

دکمه بازگشت به بالا