سایت و سئو

نرخ تبدیل (conversion rate)

نرخ تبدیل (conversion rate) سایت کلینیک

هریک از سایت‌های کلینیک برای هدف‌های متنوعی طراحی می‌شوند که یکی از هدف‌های اصلی آن معرفی کردن خدماتی کلینیک می‌باشد که ارائه می‌شود. بهینه سازی خاصی که در این سایت‌ها اجرا می‌شود به فعالیت‌های متنوعی اشاره دارد که آن‌ها موجب افزایش پیدا کردن نرخ تبدیل سایت می‌گردند. اگر می‌خواهید تولید محتواهای سایت کلینیک را افزایش دهید باید نرخ تبدیل آن و یا بهینه سازی آن را قوی‌تر کنید.
اینکه مخاطبان بیشتری به دست آورید یکی از هدف‌های اصلی می‌باشد که برای طراحی سایت دنبال می‌شود. عملکردهایی که مربوط به بهینه سازی سایت می‌باشد ارتباط ویژه‌ای باید ظاهر سایت و یا متن‌هایی که در سایت قرار می‌گیرد دارد. بهینه سازی کردن سایت حدس و گمان‌هایی نمی‌باشد که آماری در پشت آن‌ها وجود ندارد، بلکه تمامی آمار آن واقعی است.

بهینه سازی سایت کلینیک چگونه محاسبه می‌گردد ؟

نرخ تبدیل یا همان بهینه سازی سایت کلینیک از طریق تعداد کل بازدیدکنندگان سایت و تعداد تبدیل‌های آن محاسبه می‌شود. به طور مثال باید بدانید اگر یکی از سایت‌های کلینیک 200 بازدید داشته باشد و از آن تعداد که بازدید کننده هستند 50 نفر از خدمات سایت استفاده کنند نرخ تبدیل آن 50/200 می‌شود. یعنی 25 درصد نرخ تبدیل آن را مورد محاسبه قرار داده‌اید.
تبدیل می‌تواند هر عمل و یا اقدامی باشد که شما مایل هستید بازدید کنندگان سایت از آن‌ها بازدید کرده و توجه نمایند. این عملیات امکان دارد هر چیزی باشد که شما اصلا به آن توجه نداشته‌اید. شما برای اینکه سایت کلینیک خود را بهینه سازی نمایید بهتر است با افرادی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. در این صورت بدون شک conversion rate افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر تاثیر نرخ تبدیل در سایت کلینیک نرخ پرش سایت نیز هائز اهمیت است که می‌توانید در این قسمت درباره آن نیز اطلاعات داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

40 + = 41

دکمه بازگشت به بالا