اخبار

درگاه ارتباطی برای متقاضیان فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت

بدون شک یکی از بهترین شرایط برای فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف عضویت در هیات علمی دانشگاه ها است و این موضوع راجع به هیات علمی وزارت بهداشت نیز صدق می‌کند. هر سال دانشگاه های علوم پزشکی کشور بر اساس نیازمندی که دارند با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به جذب هیات علمی وزارت بهداشت می‌کنند.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

اخیرا رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از راه اندازی درگاه ارتباطی با متقاضیان شرکت کننده در نوزدهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داده است.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت دکتر سعید چنگیزی آشتیانی با اشاره به جزئیات نوزدهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی اظهار داشت:

با توجه به راه اندازی پرتال مرکز امور هیات علمی و به روز رسانی این سامانه، کلیه اطلاعیه های مرتبط در این پرتال به روز رسانی می شود و داوطلبان می‌توانند اطلاعات لحظه ای خود را از محل پرتال مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت دریافت کنند.

یکی از نکات مهم برای شرکت کنندگان در این دوره از فراخوان جذب هیات علمی این است که فرم های توانمندی در پست هیات علمی آموزشی و پست هیات علمی پژوهشی به طور جداگانه در دسترس متقاضیان قرار دارد و متقاضیان می توانند آن را مطالعه کنند.

دکتر سعید چنگیزی آشتیانی خاطرنشان کرد:

همچنین آخرین اطلاعات مربوط به نحوه توزیع بوردهای تخصصی ۵ درصد و ۱۰ درصد و بوردهای تخصصی دندانپزشکی و فوق تخصصی و اطلاعات مربوط به آنها در سامانه بارگذاری می‌شود.

وی ارائه اطلاعات در مورد مشمولان سربازی و همچنین ضوابط ویژه شرکت نخبگان را از دیگر موارد جدید سامانه اطلاعاتی جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت برشمرد و گفت:

به زودی درگاه ارتباطی با متقاضیان جذب هیات علمی وزارت بهداشت ایجاد می شود تا بتوانیم در اسرع وقت پاسخگوی متقاضیان باشیم و نیازی به حضور افراد در وزارت بهداشت نباشد.

منبع: mehrnews.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا