بازاریابیمطالب آموزشی

چگونه هوش مصنوعی می تواند نوشتن محتوا برای پزشکان را تقویت کند؟

در این مقاله با مزایای فراوان استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در نوشتن محتوا برای پزشکان آشنا می شوید. گنجاندن هوش مصنوعی (AI) در زندگی روزمره ما بسیاری از وظایف را آسان کرده است. دیگر لازم نیست در مورد فراموش کردن خاموش کردن چراغ ها نگران باشید. یک فرمان صوتی ساده به الکسا یا گوگل می تواند این کار را برای شما انجام دهد. اما، وسعت عملکرد هوش مصنوعی به خودکارسازی چنین وظایفی محدود نمی شود.  از نویسندگان هوش مصنوعی می توان برای تولید مقالات، داستان ها، پست های وبلاگ و نوشتن محتوا برای پزشکان استفاده کرد.

تولید محتوای پزشکی

نویسنده هوش مصنوعی چیست و چگونه کار می کند؟

AI Writer یک نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی است که مستقیماً متون را بر اساس ورودی های کاربر تولید می کند که توسط هوش مصنوعی درک و ویرایش می شوند. نرم افزار هوش مصنوعی بر اساس این ورودی ها شبکه را جستجو می کند و نوع محتوای منتشر شده و آن هایی که رتبه بندی می شوند را برجسته می کند. سپس این داده ها جمع آوری می شود و بدنه محتوا مطابق ساختار درخواستی کاربر تولید می شود.

نویسندگان هوش مصنوعی در حوزه های خاصی آموزش دیده اند تا محتوا دقیق تر و غنی تر باشد. به عنوان مثال، یک ربات خبری از قبل اطلاعاتی در مورد رویدادهای جاری در سراسر جهان در پایگاه داده خود ذخیره می کند. یک ربات چت مانند ChatGPT هم در مورد مکالمات عمومی و هم برای مکالمات دامنه خاص آموزش داده می شود. نویسندگان هوش مصنوعی از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای درک متن نوشته شده و تولید محتوا بر اساس آن استفاده می کنند. آنها همچنین به مجموعه بزرگی از دانش دسترسی دارند که به ساخت جملات معنی دار با دستور زبان و نحو صحیح کمک می کند.

این ابزارها می توانند چیزهای مختلفی از جمله مقاله، رمان، وبلاگ و موارد دیگر بنویسند.

نظر گوگل در مورد نویسنده هوش مصنوعی چیست؟

برای شروع، گوگل مخالف محتوای تولید شده به صورت خودکار است که با کمک ابزارهای هوش مصنوعی نوشته شده است، زیرا برخلاف دستورالعمل های وبمستر گوگل است. اما، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه ربات های خزنده گوگل می توانند بین محتوای تولید شده توسط یک ابزار و محتوای نوشته شده توسط یک انسان تمایز قائل شوند وجود ندارد.

این بدان معنی است که اگر محتوا دارای سطح متوسطی از مداخله انسانی باشد، گوگل شما را جریمه نمی کند تا حقایق را بررسی کند و برای خوانندگان ارزش افزوده را ویرایش کند. اگر در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مداخله کم یا بدون مداخله وجود داشته باشد و کیفیت محتوای مذکور ضعیف باشد، ممکن است فرد با جریمه مواجه شود. معمولاً این بدان معناست که گوگل به وب سایت شما رتبه بندی نمی کند.

برای جلوگیری از چنین شرایطی، باید محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را قبل از ارسال آنلاین اصلاح کنید. به این ترتیب، می توانید لمس انسانی را اضافه کنید و در عین اجتناب از جریمه ، آن را ارزشمندتر کنید.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در نوشتن محتوا برای پزشکان

نوشتن محتوا برای پزشکان می تواند محبوبیت مطب شما را به اوج جدیدی برساند:

  • از هوش مصنوعی می توان برای ایجاد محتوای دقیق، آموزنده و جذاب استفاده کرد. می‌تواند به‌طور خودکار عناوین، توضیحات و برچسب‌های بهینه‌شده برای سئو را برای وب‌سایت ایجاد کند تا افراد بتوانند به راحتی آن را هنگام جستجوی موضوعات پزشکی مرتبط پیدا کنند.
  • هوش مصنوعی می تواند به پزشکان کمک کند تا مطالب هدفمند را برای دستیابی بهتر به مخاطبان خود ایجاد کنند. به عنوان مثال، اگر یک متخصص زنان بخواهد با زنان باردار صحبت کند، نویسنده هوش مصنوعی ممکن است موضوعاتی مانند: اهمیت مراقبت های دوران بارداری، آنچه در دوران بارداری باید انتظار داشت، و نحوه مراقبت از نوزاد. اگر یک جراح پلاستیک می‌خواهد به مردان و زنان علاقه‌مند به کانتورینگ بدن دسترسی پیدا کند، نویسنده هوش مصنوعی می‌تواند موضوعاتی مانند بهترین روش‌های کانتورینگ بدن، مزایای کانتورینگ بدن و نکاتی برای حفظ نتایج را پیشنهاد کند. اگر دندانپزشکی بخواهد درمان‌های سفیدکننده دندان بیشتری انجام دهد، نویسنده هوش مصنوعی می‌تواند مقالات یا پست‌هایی را با تمرکز بر نحوه دستیابی به لبخندی روشن‌تر و سفیدتر، بهترین درمان‌های سفیدکننده دندان و نحوه حفظ لبخند سفید پیشنهاد کند. بنابراین، هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا موضوعات و پیام‌هایی را که برای دسته خاصی از بیماران مورد علاقه هستند، شناسایی کنید.
  • هوش مصنوعی می تواند به صرفه جویی در زمان و انرژی و افزایش کارایی کمک کند. از آنجایی که این نرم افزار می تواند محتوا را به سرعت و با دقت تولید کند، پزشکان زمان بیشتری برای تمرکز بر سایر جنبه های عمل خود مانند مراقبت از بیمار خواهند داشت. علاوه بر این، هوش مصنوعی می تواند به به حداقل رساندن خطاهای انسانی در طول فرآیند نوشتن کمک کند.

نکاتی که باید هنگام استفاده از AI writer در نظر داشته باشید

اکنون در حالی که استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی محتوا و نوشتن محتوا برای پزشکان ایده خوبی است، به یاد داشته باشید که این هوش مصنوعی هنوز هم هوش مصنوعی است و توانایی انجام کارهایی که یک انسان انجام می دهد را ندارد مانند تصمیم گیری آگاهانه، بنابراین مطمئن شوید که از آن به عنوان کمکی برای کمک به نوشتن استفاده می کنید و بازاریابی و نه به عنوان نویسنده نهایی.

همه چیز را تصحیح و بررسی کنید

از آنجایی که نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی محتوا تولید کند، مهم است که هر چیزی را که ایجاد می کنید تصحیح کنید و هر واقعیت پزشکی و آماری که توسط هوش مصنوعی نوشته شده است را دوباره بررسی کنید. این اطمینان حاصل می کند که محتوای شما عاری از خطا است و حاوی تمام اطلاعات مرتبطی است که مخاطب هدف شما نیاز دارد.

اطمینان حاصل کنید که لحن محتوا ثابت است

یکی دیگر از ملاحظات مهم هنگام استفاده از نرم افزار نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی این است که اطمینان حاصل شود که صدا و لحن محتوای شما در تمام مدت یکنواخت است. خوشبختانه، اکثر نویسندگان هوش مصنوعی به شما اجازه می دهند تا انتخاب کنید که چه لحن و صدایی را می خواهید در محتوای تولید شده ببینید. با استفاده از لحن و صدای یکسان برای تمام محتوای خود، می توانید تصویر برند به یاد ماندنی ایجاد کنید که بیماران شما آن را تشخیص دهند. این به مخاطبان شما کمک می کند تا در سطح عمیق تری با شما ارتباط برقرار کنند و اعتماد آنها به برند شما افزایش یابد.

برای یافتن بهترین استراتژی آزمایش کنید

مانند همه استراتژی های بازاریابی، آزمایش و یافتن بهترین روش موثر مهم است. این ممکن است مدتی زمان و آزمون و خطا طول بکشد، اما کلید موفقیت در بازاریابی محتوا با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی است.

برای شروع، ابتدا باید وضعیت فعلی را ارزیابی کنید و بر اساس اهداف خود برنامه ریزی کنید. برای این کار، به آمار فعلی خود در وب سایت نیاز دارید و سپس بر روی تعیین مخاطبان هدف کار کنید.

در مرحله بعدی نوبت به تولید و برنامه ریزی محتوا می رسد. شما باید یک فرآیند تولید محتوا ایجاد کنید و آن را برنامه ریزی کنید تا در زمان مناسب ایجاد و منتشر شود. مرحله بعدی انتشار است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا