اخبار

گوگل اکنون می‌تواند دست خط بد پزشکان را رمزگشایی کند

تعداد زیادی از پزشکان نسخه های دارویی را با عجله می‌نویسند و درک آنچه را که نوشته اند برای بیمارانشان تقریبا غیر ممکن می‌کند. این مشکل ده ها سال است که وجود داشته و بسیاری از شرکت های فناوری تلاش کرده اند تا دست خط بد پزشکان را بدون موفقیت حل کنند.

نقش گوگل ادز در تبلیغات پزشکی

اکنون گوگل در حال انجام ترجمه آن متون غیر قابل درک است. این غول جستجو در کنفرانس سالانه خود در هند روز دوشنبه اعلام کرد که با داروسازان برای بررسی دستخط پزشکان همکاری می‌کند.

این ویژگی که در گوگل لنز عرضه می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد که از نسخه عکس بگیرند یا از کتابخانه عکس آپلود کنند. یکی از مدیران گوگل نشان داد که پس از پردازش تصویر، برنامه داروهای ذکر شده در یادداشت را شناسایی و برجسته می‌کند.

این شرکت در بیانیه‌ای درباره رمزگشایی دست خط بد پزشکان گفت:

این به عنوان یک فناوری کمکی برای دیجیتالی کردن اسناد پزشکی دست‌نویس با تقویت انسان‌های موجود در حلقه مانند داروسازان عمل می‌کند، اما هیچ تصمیمی صرفاً بر اساس خروجی ارائه شده توسط این فناوری گرفته نخواهد شد.

این شرکت فوراً در مورد زمانی که قصد دارد قابلیت جدید را برای توده‌ها منتشر کند، به اشتراک گذاشت، اما اشاره کرد که هند بیشترین تعداد کاربران لنز گوگل را در جهان دارد.

Google for India رویداد سالانه این شرکت در بازار جنوب آسیا است که در آن ده‌ها پیشرفت جدید را به نمایش می‌گذارد. این شرکت همچنین گفت که در حال کار بر روی یک مدل واحد و یکپارچه برای پوشش بیش از 100 زبان هندی برای گفتار و متن است تا سفر اینترنتی میلیون‌ها نفر بعدی را در بازار جنوب آسیا تقویت کند.

منبع: techcrunch.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 3 = 6

دکمه بازگشت به بالا