بازاریابیمطالب آموزشی

چگونه بازاریابی محتوا را انسانی کنید تا خوانندگان را به بیماران جدید تبدیل کنید؟

انسانی کردن بازاریابی محتوا پزشکی برای ارتباط با مخاطبان در سطح شخصی و ایجاد اعتماد بسیار مهم است. بیماران فقط افرادی نیستند که پزشکان آنها را درمان می کنند و ایجاد ارتباط با بیمار بسیار مهم است.

نکاتی برای بازاریابی محتوا موفقیت آمیز در حوزه پزشکی

برای بازاریابی پزشکی موفقیت آمیز باید مطالب جالب، جذاب و مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید تا همه مطالب شما را بخوانند، نه اینکه فقط با خواندن تیترها از مطلب شم بگذرند. برای تحقق این امر، باید درک کنید که چگونه محتوای خود را انسانی کنید، که باعث می‌شود برند شما محبوب تر شود و به شما امکان می‌دهد بیماران بیشتری را جذب کنید.

ارائه راهنمایی به بیماران

ارائه راهنمایی در وب سایت ها و از طریق کمپین های ایمیلی نشان دهنده نگرش پزشکی شما است. شما می توانید از این منابع برای معرفی خود و کارکنانتان به شیوه ای معنادار استفاده کنید. ارائه اطلاعات در مورد اولین قرار ملاقات، مشخصات درمان، توصیفات بیمار و پاسخ به سوالات رایج، محتوایی را که برای بیماران خود ارسال می کنید و بازاریابی محتوا شما را انسانی می کند.

طراحی وبسایت پزشکی

اجتماعی باشید

شبکه های اجتماعی به یک منبع مهم پزشکی برای بسیاری از افراد تبدیل شده اند. از اینستاگرام و توییتر گرفته تا لینکدین، رسانه های اجتماعی بستر دیگری را برای دستیابی به مخاطبان و افزایش آگاهی شما فراهم می کنند. گاهی افزایش آگاهی به سادگی ارائه نکات بهداشتی یا پزشکی به مخاطبان است. یکی دیگر از مزایای بزرگ رسانه های اجتماعی این است که یک راه کلیدی برای اطمینان از آگاهی عموم و مخاطبان شما از آخرین مسائل، دستورالعمل ها و توصیه ها است. رسانه های اجتماعی به پزشکان روشی فعال برای انسانی کردن برند خود و برقراری ارتباط با بیماران ارائه می دهند. فعال ماندن و آموزنده بودن در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به بهبود حضور در اینترنت کمک می کند.

به تعامل با بیماران فعلی ادامه دهید

استراتژی های بازاریابی پزشک باید شامل ایجاد روابط با بیمار نیز باشد. ا ایجاد رابطه با بیمار می تواند از طریق پیامک برای یادآوری قرار ملاقات یا یک ایمیل باشد.

کارکنان خود را معرفی کنید

تیم پزشکی خود را از طریق پروفایل ها، مصاحبه ها یا نگاه های اجمالی به پشت صحنه معرفی کنید. با نشان دادن شخصیت، تجربیات و اشتیاق کارمندان کلینیک خود به بیماران، بازاریابی محتوا خود را انسانی کنید.

از تصاویر معتبر استفاده کنید

تصاویر معتبر و متنوع را در مطالب بازاریابی خود بگنجانید. از استفاده از عکس های استوک که ممکن است تکراری به نظر برسند خودداری کنید. تصاویر واقعی از تیم، امکانات و بیماران شما می تواند به ایجاد اعتماد کمک کند.

به یاد داشته باشید، نکته کلیدی برای بازاریابی محتوا موفقیت آمیز این است که محتوای پزشکی خود را نه تنها آموزنده، بلکه مرتبط و همدلانه کنید. با انسانی کردن محتوای خود، می توانید ارتباط قوی تری با مخاطبان خود برقرار کنید و روابط پایدار ایجاد کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

68 + = 77

دکمه بازگشت به بالا