بازاریابیمطالب آموزشی

چگونه بهترین آژانس بازاریابی پزشکی را انتخاب کنیم؟

زمانی که به دنبال رشد کلینیک خود هستید، وقت آن است که یک آژانس بازاریابی پزشکی پیدا کنید. چگونه تصمیم می‌گیرید که با چه آژانس بازاریابی پزشکی یا طب مارکتینگ کار کنید؟ در این مقاله ما به شما چارچوبی برای تصمیم گیری در مورد بهترین آژانس ارائه می‌دهیم.

اهداف بازاریابی شما چیست؟

مهم ترین مکان برای شروع جستجوی آژانس، نگاه کردن به اهدافتان است. این تصمیم در درجه اول باید تصمیم بگیرد که کدام آژانس مناسب ترین است. اهداف بازاریابی رایج برای فعالیت های پزشکی یا مشاغل B2B مراقبت های بهداشتی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • افزایش سرنخ های واجد شرایط
  • افزایش بازدید از کلینیک
  • افزایش دمو با تیم فروش
  • افزایش آگاهی از برند مراقبت های بهداشتی شما
  • افزایش شهرت برای پزشکان
  • افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک واجد شرایط از Google
  • افزایش فروش آنلاین یک محصول یا خدمات

درک اهداف شما بسیار مهم است، زیرا می‌خواهید درک کنید که آژانس شما چقدر می‌تواند بر هدف شما تأثیر بگذارد. شما آژانسی می‌خواهید که تجربه گسترده ای داشته باشد تا نتایج مورد نظر شما را هدایت کند.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

اگر اهداف روشنی ندارید، ممکن است بخواهید از یک تمرین استراتژی بازاریابی برای شناسایی و اولویت بندی اهداف خود استفاده کنید. این خدماتی است که ما به بسیاری از مشتریان خود ارائه می دهیم.

بازاریابی فعلی شما چقدر پیچیده است؟

آیا در ابتدای سفر بازاریابی خود هستید و به دنبال ایجاد یک پایه و اساس هستید؟ یا آیا شما یک بازاریاب پیچیده هستید که به دنبال ارتقای رویکرد بازاریابی خود هستید؟ این تفاوت بزرگی ایجاد می کند. برخی از آژانس‌ها خدماتی را ارائه می‌دهند که عمدتاً به بازاریابان مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهند که تازه شروع به کار کرده‌اند یا «جعبه‌هایی» را برای بازاریابی پایه چک می‌کنند، در حالی که آژانس‌های دیگر برای ارائه آن نوع راهنمایی‌های استراتژیک که ممکن است بازاریابان پیچیده‌تر به آن نیاز داشته باشند، مناسب‌تر هستند.

انواع آژانس بازاریابی پزشکی

نمایندگی‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، اما یکی از رایج‌ترین اصول راهنمای آژانس‌های بازاریابی، نوع خدماتی است که ارائه می‌دهند. برخی از آژانس ها “خدمات کامل” هستند، به این معنی که طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند، در حالی که بسیاری از آژانس های دیگر ممکن است در انواع خاصی از خدمات بازاریابی تخصص داشته باشند. متداول ترین انواع تخصص در زمینه توسعه وب سایت، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی محتوا (ایجاد وبلاگ) و تبلیغات پولی خواهد بود.

سوال اینجاست آیا آژانسی می خواهید که بتواند خدمات متعددی ارائه دهد و با شما رشد کند؟ یا آیا می توانید چندین شریک آژانس را مدیریت کنید که در خدمات مختلف تخصص دارند؟

کمپین تبلیغاتی پزشکی به چه معناست؟

لازم به ذکر است که در استراتژی های بازاریابی دیجیتال با کارایی بالا، اغلب در صورت اتصال خدمات بازاریابی، کارایی هزینه و چند برابر عملکرد وجود دارد.

تجربه بازاریابی مراقبت های بهداشتی

تجربه مهم است ما اغلب با شرکت‌های پزشکی و شرکت‌های B2B مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنیم که به ما مراجعه می‌کنند، زیرا آژانس فعلی آنها بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی را درک نمی‌کند. ما اغلب می بینیم که  آژانس بازاریابی پزشکی عمومی خود را متخصص بازاریابی مراقبت های بهداشتی می‌نامند و در عین حال به دفاتر وکالت، خدمات خانگی و موارد دیگر خدمات ارائه می‌دهند.

اعضای تیم  آژانس بازاریابی پزشکی

استعداد هسته اصلی هر آژانس بازاریابی را تشکیل می دهد. شما اساساً در حال خرید زمان و تخصص اعضای تیم آژانس هستید. این مهم است که سطح تخصص شرکای خود را درک کنید. آژانس هایی که به بازاریابان مبتدی رسیدگی می کنند، اغلب اعضای تیم با تجربه کمتری دارند.

چند سوال مهم که باید از خود بپرسید عبارتند از:

  • چه کسی بر روی کسب و کار من کار خواهد کرد؟ اغلب افرادی که در کسب و کار جدید با آنها صحبت می‌کنید افرادی نیستند که روزانه در حساب شما باشند
  • چه مدت در آژانس هستند؟
  • روی چند مشتری دیگر کار می‌کنند؟
  • آنها چقدر مشکلاتی را که کسب و کار من با آن مواجه است درک می‌کنند؟

فرهنگ آژانس بازاریابی مراقبت های بهداشتی

شراکتی که با یک آژانس دارید در مورد تجربه یک آژانس و رابطه ای است که با آنها ایجاد می کنید. فرهنگ شرکت نقش مهمی در این رابطه دارد. فرهنگ شرکتی آژانس چیست؟ آیا آنها ارزش های مشابهی دارند؟ آیا فرهنگ شرکت استعدادهایی را که به عنوان شریک می خواهید جذب می کند؟

فرآیندهای آژانس بازاریابی مراقبت های بهداشتی

داشتن فرآیندهای اثبات شده اغلب کلید ایجاد نتایج مکرر است. بررسی کنید که آیا آژانس‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنید فرآیندها و روش‌هایی دارند که اعتماد ایجاد می‌کند، آنها کار خوبی انجام خواهند داد.

پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ پزشکی

اما مراقب آژانس هایی باشید که فرآیند خود را به عنوان تنها راه حل برای چالش های بازاریابی شما می فروشند – همیشه استثنائاتی وجود دارد و یک آژانس خوب باید به شما کمک کند تا بفهمید چه زمانی چنین است.

قیمت گذاری آژانس بازاریابی مراقبت های بهداشتی

آژانسی متناسب با بودجه خود پیدا کنید، اما مطمئن شوید که بودجه شما مناسب است. این بدان معنی است که درک روشنی از آنچه که می‌توانید از عهده آن برآیید و همچنین آنچه باید در بازاریابی سرمایه گذاری کنید، داشته باشید. وقتی نوبت به قیمت گذاری آژانس می‌رسد، آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت می‌کنید؛ بنابراین اگر قیمت گذاری آژانس بازاریابی پزشکی خیلی خوب به نظر می‌رسد، احتمالاً همینطور است.

سخن پایانی

دستورالعمل های بالا باید به شما کمک کند تا تصمیم انتخاب آژانس شما کمی آسان تر شود. اگر به دنبال یک آژانس بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی هستید که در هدایت سرنخ‌ها برای فعالیت‌های پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی B2B تخصص دارد، آژانس طب مارکتینگ ممکن است برای شما مناسب باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 7 = 35

دکمه بازگشت به بالا