تبلیغاتمطالب آموزشی

آیا می‌خواهید برای پرستاران تبلیغ کنید؟ اهمیت تبلیغ برای پرستاران چیست؟

چرا برندهای بهداشت و درمان باید برای پرستاران تبلیغ کنند؟ اغلب این تصور غلط وجود دارد که شما باید فقط پزشکان سطح ارشد، مدیران اجرایی، مدیران کلینیک ها و سایر افراد دارای قدرت تصمیم گیری را هدف قرار دهید. اما تبلیغ برای پرستاران نیز اهمیت ویژه ای دارد که در این مقاله بررسی می‌کنیم.

پرستاران بر تصمیمات خرید پزشکان تأثیر می‌گذارند

متقاعد کردن تصمیم گیرندگان مهم است، اما آنها تنها کسانی نیستند که در خرید نهایی نظر دارند. پرستاران نیز نقش دارند و تبلیغ برای پرستاران مهم است. به عنوان مثال، پرستاری که آگهی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) را از یک شرکت تامین پزشکی می‌بیند، می‌تواند به مدیر پرستار نشان دهد که می‌تواند پیام را در زنجیره ارسال کند. به طور مشابه، پرستاری که آگهی یک شرکت داروسازی را دید می‌تواند به پزشک مراجعه کند و در مورد دارو یا درمانی که آن را تبلیغ می‌کند با او صحبت کند.

افزودن تبلیغ برای پرستاران به استراتژی تبلیغات پزشکی شما می‌تواند به برند شما کمک کند تا وارد مرحله بررسی شود. به عبارت دیگر، می توانید تصمیم گیرندگان را درگیر کنید که در غیر این صورت دسترسی به آنها دشوار است.

درک مخاطبان پرستاری

تبلیغ برای پرستاران در صورت تاثیرگذاری بر درک شما از پرستارانی که مد نظر شماست و داده هایی که برای انجام آن استفاده می کنید متکی است. چگونه مطمئن می شوید که از دسترسی استفاده می کنید؟ از خود بپرسید در مورد پرستارانی که مد نظرتان است چه می‌دانید.

  • آیا آنها به وب سایت های خاصی مراجعه می کنند؟
  • آیا آنها در ساعات خاصی از روز به صورت آنلاین فعال تر هستند؟
  • خارج از محل کار چه می‌کنند؟
  • نقاط مشکل اولیه محل کار آنها چیست؟
  • چگونه آنها با فناوری های مختلف تعامل دارند؟

پاسخ به این سوالات باید استراتژی شما را راهنمایی کند و به شما کمک کند تا کمپین های تبلیغ برای پرستاران را بسازید که در زمان و مکان مهم به آنها برسد.

 

بهترین راه برای تبلیغ برای پرستاران چیست؟

در اینجا برخی از بهترین شیوه‌ها و تاکتیک‌ها وجود دارد که باید هنگام ایجاد کمپین تبلیغ برای پرستاران در نظر بگیرید.

هدف گیری

موثرترین تبلیغات دیجیتالی یک چیز مشترک دارند: آنها شخصی هستند و با مخاطبان هدف طنین انداز می شوند؛ 75٪ از مردم بیشتر از مارک هایی که تجربیات شخصی سازی شده را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند خرید می‌کنند. برای مثال، فرض کنید در حال تبلیغ یک مانیتور نوار قلب هستید. در آن صورت، می‌توانید پرستارانی را که در یک بیمارستان خاص کار می‌کنند یا در یک منطقه خاص زندگی می‌کنند، هدف قرار دهید.

تبلیغ برای پرستاران با تبلیغات ویدیویی

اگر ویدیو بخشی از استراتژی تبلیغات پرستاری شما نیست، باید باشد. زیرا 72 درصد از مردم هنگام یادگیری یک محصول یا خدمات، ویدیو را به متن ترجیح می‌دهند. همچنین احتمال کلیک روی آنها 27.4 برابر بیشتر از بنرهای استاندارد است .  استفاده از قالب‌هایی مانند ویدیوی بومی به شما این امکان را می‌دهد که برند و پیام خود را به شیوه‌ای قانع‌کننده زنده کنید که تعامل را تشویق می‌کند.

اهمیت ویدئو مارکتینگ پزشکی

تبلیغات موبایلی و درون برنامه ای

مورد و نکته: مردم روزانه 5 تا 6 ساعت را با تلفن خود صرف می کنند ، بدون احتساب استفاده مرتبط با کار، پس به راحتی می‌توان فهمید که چرا تبلیغات موبایلی باید بخشی از استراتژی شما باشد.

در تبلیغ برای پرستاران از داستان سرایی استفاده کنید

آیا تا به حال کتابی خوانده اید که نتوانید آن را زمین بگذارید؟ اگر چنین است، احتمالاً به این دلیل است که نویسنده داستان‌نویس خوبی بوده است. شما می‌توانید با استفاده از تکنیک های خوب داستان گویی در تبلیغات خود چیزی مشابه را تداعی کنید. چه تعداد انگشت شماری از تبلیغات در یک کانال اجرا شود یا یک کمپین متقابل با چندین قطعه متحرک، تبلیغات شما باید داستان منسجمی را بیان کند که برای مخاطبان پرستاری منطقی باشد، مهم نیست چه زمانی و کجا آنها را ببینند.

به پرستاران نشان دهید که آنها را درک می کنید

نکته موفقیت تبلیغ برای پرستاران ارائه تبلیغاتی است که کاملاً روشن می‌کند آنها را درک می‌کنید. به آنها نشان دهید که نقاط مشکلاتشان را می‌دانید و با پخش کورکورانه تبلیغات آنلاین وقت آنها را تلف نمی‌کنید. شفاف سازی کنید که متوجه هستید آنها در حال عبور از چه چیزی هستند و چگونه می توانید راه حل ارائه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × = 6

دکمه بازگشت به بالا