سایت و سئومطالب آموزشی

چگونه تعامل وب سایت پزشکی خود را به حداکثر برسانید

با رقابت بالا در حوزه پزشکی داشتن یک وب سایت پزشکی جذاب، آموزنده و موثر برای هر مطب پزشکی ضروری است. بر اساس یک مطالعه، هر 19 ثانیه یک بار توجه افرادی که از رایانه شخصی استفاده می کنند به سمت سوژه جدید تغییر می کند. بنابراین، از لحظه‌ای که یک بیمار بالقوه به صفحه فرود شما می‌رسد، شما فقط زمان کمی برای تاثیرگذاری و افزایش تعامل وب سایت پزشکی خود دارید.

راه های افزایش تعامل وب سایت پزشکی

در عصر دیجیتال امروزی، یک وب سایت کاربر پسند برای هر کسب و کار یا سازمانی ضروری است. اولین قدم در جذب بیماران جدید از طریق سایت پزشکی، طراحی سایت بهینه و داشتن یک UX وب سایت استاندارد است. با توجه به اینکه 75 درصد از محتوای سایت برای کمتر از یک دقیقه مشاهده می شود، طراحان وب سایت و بازاریابان باید برای جلب توجه بازدیدکنندگان وب سایت بسیار سخت کار کنند.

اندازه‌گیری‌های رسانایی پوست نشان می‌دهد که برانگیختگی هنگام تغییر به محتوای جدید بالاتر است و پس از آن به سرعت کاهش می‌یابد. این به عنوان مکانیسم جذب شناخته می شود. مکانیسم جذب یک حلقه خودپایه ایجاد می کند که یک نبرد دائمی برای تعامل وب سایت فراهم می کند. با استفاده از نکات زیر، برای افزایش تعامل وب سایت پزشکی می توانید تلاش های بازاریابی خود را بهبود ببخشید و رشد مطب خود را به حداکثر برسانید.

1. در مورد مخاطب خود تحقیق کنید

شناخت مخاطبان هدف اولین قدم در ایجاد یک وب سایت جذاب و افزایش تعامل وب سایت پزشکی است. علایق بیمار بالقوه شما چیست؟ چرا آنها به وب سایت شما آمدند؟ آنها چه کسانی هستند؟ هنگامی که مخاطبان خود را بشناسید، می توانید محتوای پزشکی را ایجاد کنید که برای آنها جذاب باشد.

یکی از راه های شناخت بازدیدکنندگان وب سایت از طریق Google Analytics است. این ابزار می تواند به شما کمک کند ترافیک وب سایت را ردیابی کنید، بدانید بازدیدکنندگان شما از کجا می آیند و ببینید چه صفحاتی در وب سایت شما محبوب ترین هستند.

2. زمان بارگذاری صفحه را به حداقل برسانید

هیچ چیز بدتر از انتظار برای بارگذاری یک وب سایت نیست. بازدیدکنندگان وب سایت بی حوصله هستند و اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از حد طول می کشد، احتمالاً قبل از اینکه محتوای شما را ببینند آن را ترک می کنند. ساده نگه داشتن طراحی وب سایت و استفاده از کش وب سایت دو راه برای به حداقل رساندن زمان بارگذاری وب سایت شما است.

3. دانش خود را به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری دانش برای افزایش تعامل وب سایت پزشکی است. هیچ کس نمی خواهد مطالب خسته کننده و خشک را بخواند، در عوض، در مورد موضوعاتی بنویسید که مطب شما به آنها علاقه دارد و برای بیماران بالقوه شما نیز جذاب است.

4. استفاده از تصاویر جذاب

تصاویر، اینفوگرافیک ها و فیلم ها راه بسیار خوبی برای تعامل با بیماران بالقوه هستند. افراد یادگیرنده بصری هستند و تمایل دارند اطلاعات را زمانی که از طریق یک رسانه بصری ارائه می شود بهتر به خاطر بسپارند.

اهمیت ویدئو مارکتینگ پزشکی

علاوه بر این، قرار دادن تصاویر در وب سایت شما می تواند به شکستن بلوک های بزرگ متن کمک کند و محتوای شما را از نظر بصری جذاب تر کند. ویدئو شکل اصلی رسانه ای است که در بازاریابی محتوا استفاده می شود و می تواند راهی عالی برای جذب مخاطبان شما باشد.

5. محتوا را برای درک و بهبود  تعامل وب سایت پزشکی آسان نگه دارید

هنگام ایجاد محتوا، به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات ساده نگه داشتن آن بهترین راه است. بازدیدکنندگان وب سایت بیشتر احتمال دارد اطلاعات را زمانی که هضم آن آسان باشد، بخوانند و حفظ کنند.

6. لینک های داخلی خود را بهبود بخشید

لینک داخلی فرآیند پیوند دادن یک صفحه در وب سایت شما به صفحه دیگر است. پیوندهای داخلی به بهبود ناوبری وب سایت کمک می کنند و بیماران را جذب می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

62 + = 66

دکمه بازگشت به بالا