تبلیغاتمطالب آموزشی

چگونه ROI کمپین تبلیغات کلیکی پزشکی خود را افزایش دهیم؟

تبلیغات کلیکی پزشکی یا PPC راهی عالی برای پزشکان برای موفقیت تجارت آنلاین است.  تبلیغات کلیکی پزشکی همچنین می‌تواند بازده سرمایه گذاری (ROI) بسیار بالایی را ارائه دهد، به شرطی که آن را به درستی انجام دهید. بهینه سازی ارگانیک یا سئو پزشکی برای موتورهای جستجو مهم است، اما فقط می‌تواند شما را تا این حد پیش ببرد. اگر می خواهید کلینیک خود را رشد دهید، نمی‌توانید از PPC غافل شوید، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیکی یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی پزشکی است که می‌توانید انجام دهید.

در حالی که می‌توانید از تبلیغات PPC در رسانه‌های اجتماعی و سایر اشکال تبلیغات‌ پولی استفاده کنید، امروز می‌خواهیم در مورد اینکه چگونه یک دندانپزشک می‌تواند بازگشت سرمایه را برای کمپین‌های تبلیغاتی گوگل خود افزایش دهد صحبت کنیم.

یک مطالعه نشان داد که وقتی مردم در جستجوی یک محصول یا خدمات هستند، تبلیغات PPC تقریباً دو سوم کل کلیک‌ها را روی نتایج موتور جستجوی گوگل به خود اختصاص می‌دهند. این قابل توجه است، اما تبلیغات گوگل بیش از افزایش کلیک شما چیزهای بیشتری دارد.

مزایای گوگل ادز و تبلیغات کلیکی پزشکی

یک برنامه بازاریابی موثر یک برنامه بازاریابی متنوع است. این به این دلیل است که مخاطبان هدف شما متنوع هستند. اگر می‌خواهید به آن‌ها برسید، باید جایی باشید که به احتمال زیاد شما را پیدا کنند.

به همین دلیل است که هر صاحب کسب و کاری باید Google Ads را به عنوان بخشی از بازاریابی آنلاین دندانپزشکی خود آزمایش کند.

اگر در بازاریابی آنلاین کاملاً تازه کار هستید، ممکن است ندانید تبلیغات گوگل چیست. Google Ads یک برنامه تبلیغاتی از گوگل است که به صاحب کسب و کار اجازه می دهد تا از طریق خرید آگهی در صفحه اول گوگل قرار گیرد. این کاری است که انجام آن از طریق سئو بسیار دشوار است، به خصوص اگر وب سایت شما جدید باشد و ترافیک زیادی دریافت نکند.

تبلیغات گوگل بر روی کلمات کلیدی متمرکز شده است. هنگامی که شخصی کلمات کلیدی را جستجو می کند که شما برای آن پیشنهاد داده اید، تبلیغ شما در بالای لیست نتایج جستجو ظاهر می شود. زمانی که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند و از وب سایت شما بازدید می کند و سپس با شما تماس می گیرد یا به صورت آنلاین قرار ملاقات می گذارد، سود خواهید برد.

تبلیغات گوگل هزینه دارد. در نتیجه، بسیاری از صاحبان مطب های دندانپزشکی تعجب می کنند که آیا تبلیغات گوگل موثر است و آیا نتایجی که به دست می آورند به اندازه کافی برای توجیه هزینه ای که خرج می کنند خوب است یا خیر.

ما معتقدیم که تبلیغات گوگل، هنگامی که در ترکیب با بازاریابی و تبلیغات دیگر استفاده می‌شود، می‌تواند درآمد مطب دندانپزشکی را افزایش دهد و به جذب بیماران جدید حتی بهتر از هر استراتژی بازاریابی دندانپزشکی دیگری کمک کند.

در اینجا 5 دلیل قانع کننده برای اینکه گوگل ادز را بخشی از آمیخته بازاریابی خود قرار دهید، آورده شده است.

دلیل 1: تبلیغات گوگل را می‌توان اندازه گیری کرد

تبلیغات گوگل یک شکل عالی از تبلیغات است زیرا شرکت ها می‌توانند موفقیت خود را به روش های مختلفی اندازه گیری کنند. گوگل تجزیه و تحلیل های دقیقی را ارائه می دهد که شامل:

  • Impressions (هر چند وقت یک‌بار تبلیغ شما مشاهده شده است)
  • کلیک ها یا Clicks (هر چند وقت یکبار مردم روی تبلیغ شما کلیک می کنند)
  • Call clicks (چند نفر روی نماد «تماس» در تبلیغات تلفن همراه ضربه می‌زنند)
  • Verified calls (هر چند وقت یک‌بار تماس‌هایی را که توسط Google بازارسال می‌شوند دریافت کرده‌اید)
  • Map actions (هر چند وقت یکبار افراد روی پین کسب و کار شما در Google کلیک کردند یا مسیرهایی را به سمت تمرین شما دریافت کردند)
  • اهداف تجزیه و تحلیل (از شناسه ها و برچسب های ردیابی برای نظارت بر ترافیک تبلیغات خود استفاده کنید)
  • هزینه‌های تبلیغاتی (میزان هزینه‌ای که در Google Ads خرج کرده‌اید)

با استفاده از این تجزیه و تحلیل‌ها، می‌توانید دقیقاً ببینید چه چیزی باعث افزایش ترافیک و تعامل می‌شود و چه چیزی تاثیری کم یا بدون تأثیر دارد. این امر ارزیابی اینکه آیا کمپین شرکت شما در حال تولید درآمد است یا پول نقد را بسیار ساده تر و راحت تر می‌کند.

دلیل 2: تبلیغات گوگل بسیار سریعتر از سئوی سنتی است

اگر تا به حال روی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) کار کرده اید، می‌دانید که دیدن هر نوع نتیجه ای از کمپین سئوی خود ممکن است زمان ببرد. این می‌تواند ناامید کننده باشد، به خصوص برای صاحبان مطب دندانپزشکی که می‌خواهند فوراً نتایج را ببینند. غیر معمول نیست که شش ماه یا بیشتر طول بکشد تا نتایج قابل اندازه گیری از سئو را مشاهده کنید.

تبلیغات کلیکی پزشکی به سرعت کار می‌کنند و ماه ها منتظر نخواهید بود تا نتایج را ببینید. کلیک‌ها روی کمپین‌های تبلیغاتی گوگل شما فوراً انجام می‌شود و همچنین به شما این امکان را می‌دهد که ببینید کدام کلمات کلیدی فوراً کار می‌کنند. داده های جمع آوری شده در مورد موفقیت تبلیغات شما تقریباً فوری است.

به عنوان یک امتیاز، اندازه گیری نتایج Google Ad می تواند به شما در بهبود سئو کمک کند. اگر تبلیغات گوگل شما کلیک های زیادی ایجاد می کند، احتمالاً استفاده از کلمات کلیدی مشابه در سایت شما نتایج جستجوی ارگانیک شما را نیز بهبود می بخشد.

دلیل 3: شما می‌توانید دوباره بازاریابی کنید

بازاریابی مجدد برای مطب های دندانپزشکی مفید است زیرا می‌توانید افرادی را که به محصول شما ابراز علاقه کرده اند با نشان دادن تبلیغات Google مرتبط با فعالیت آنها در سایت خود به آنها هدف قرار دهید. بازاریابی مجدد به شما امکان می دهد از کوکی ها برای ردیابی افرادی که به سایت شما علاقه نشان داده اند استفاده کنید.

هنگامی که کوکی ثبت شد، تبلیغات شما آنها را دنبال می‌کند و Google Ads را فعال می‌کند تا تبلیغات خاصی را متناسب با علایق بیمار بالقوه نشان دهد. تبلیغات بازاریابی مجدد به مردم یادآوری می کند که به چه چیزی علاقه داشتند و در عین حال شناخت برند را افزایش می‌دهند.

دلیل 4: تبلیغات گوگل بسیار قابل تنظیم است

مدیریت تبلیغات کلیکی پزشکی با Google آسان است زیرا صاحبان مطب دندانپزشکی می‌توانند تبلیغات Google را سفارشی کنند تا آنها را با کلمات کلیدی مورد نظر مرتبط تر کنند. این برای هدف قرار دادن کلمه کلیدی خاص یا ترکیبی از کلمات کلیدی که می توانید به طور منحصر به فرد هدف قرار دهید بسیار مهم است.

می‌توانید هر تبلیغی را به‌صورتی که می‌خواهید تنظیم کنید، اما Google Ad Customizers سفارشی‌سازی را به سطح جدیدی رسانده‌اند. آنها شامل گزینه های زیر هستند:

  • درج کلمه کلیدی پویا: کلمات کلیدی را بر اساس پرس و جو به پرس و جو در تبلیغات قرار می‌دهد. به عنوان مثال، می گ‌توانید یک تبلیغ واحد ایجاد کنید و سپس بر اساس کلمات کلیدی که انتخاب می کنید، چندین عنوان ایجاد کنید.
  • شمارش معکوس به شما این امکان را می‌دهد که روی تبلیغات و پیشنهادات ویژه تایمر قرار دهید
  • اگر می‌خواهید معیاری برای نمایش نسخه تبلیغاتی مشخص کنید، سفارشی‌کننده‌های عملکرد مفید هستند. اگر معیار رعایت نشود، متن آگهی پیش‌فرض شما نشان داده می‌شود.

همچنین می‌توانید تمام کارهای معمولی را که از تبلیغات Google انتظار دارید، از جمله استفاده از پسوندهای تبلیغاتی، تنظیم تطابق کلمات کلیدی، انتخاب مخاطبان و هدایت تبلیغات به صفحات مختلف در وب‌سایت خود، انجام دهید.

دلیل 5: تبلیغات گوگل درگیر اشتباهات تبلیغات گوگل است

قالب‌های تبلیغاتی مورد استفاده برای تبلیغات Google جذاب‌تر از آن‌هایی هستند که ممکن است در جاهای دیگر پیدا کنید. گوگل طرح‌بندی تبلیغات خود را به‌روزرسانی کرده است تا توجه بیشتری را به خود جلب کند، جذاب باشد و کلیک‌ها دریافت کند. با خرید این محتوای با کیفیت بالا که توسط گوگل طراحی شده است، می دانید که بهترین محتوا را برای افزایش کلیک دریافت می کنید.

گوگل ادز به دلایلی به عنوان یکی از برترین پلتفرم های تبلیغاتی ثابت شده است. مطب های دندانپزشکی باید از تبلیغات گوگل برای جذب بیماران جدید و افزایش درآمد استفاده کنند.

چگونه ROI  تبلیغات کلیکی پزشکی خود را افزایش دهیم؟

اجازه دهید در مورد برخی از کارهایی که می توانید برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه تبلیغات PPC دندانپزشکی خود انجام دهید صحبت کنیم. این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند هزینه PPC خود را به حداقل برسانید و تعداد کلیک‌ها و تبدیل‌هایی را که کمپین تبلیغاتی شما ایجاد می‌کند افزایش دهید.

در اینجا چند راه برای به دست آوردن بیشترین بازگشت سرمایه ممکن از تبلیغات PPC وجود دارد.

  • کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید

ممکن است واضح به نظر برسد، اما بسیاری از دندانپزشکان از کلمات کلیدی مناسب در کمپین های PPC خود استفاده نمی‌کنند. در اینجا چند نکته برای کمک به انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای کمپین PPC آورده شده است.

کلیدواژه های محلی و لانگ تیل را هدف قرار دهید. اینها رقابت کمتری دارند، به شما کمک می کنند مخاطبان خود را هدف قرار دهید، و تمایل به تبدیل بهتر از کلمات کلیدی تعمیم یافته دارند.

گروه کلمات کلیدی خود را برای تبلیغات مختلف تغییر دهید. برای مثال، ممکن است یک آگهی داشته باشید که کلمات کلیدی بهداشت دندان را هدف قرار می دهد و دیگری کلمات کلیدی دندانپزشکی زیبایی را هدف قرار می دهد.

  • تبلیغات خود را برای تماس های تلفنی بهینه کنید

از سال 2018، دستگاه های تلفن همراه بیش از نیمی از جستجوهای ارگانیک را تشکیل می دهند. معنای آن برای  تبلیغات کلیکی پزشکی این است که فعال کردن تماس های تلفنی از طریق تبلیغ شما برای موفقیت تبلیغات PPC ضروری است.

در نهایت، با تنظیم آگهی‌های بهینه‌شده با شماره تلفن خود، پتانسیل ایجاد تماس تبلیغات PPC خود را به حداکثر برسانید تا فقط در ساعات کاری زمانی که شخصی برای برداشتن تلفن در اطراف است، نمایش داده شود.

  • صفحه فرود خود را بهینه کنید

ارسال ترافیک تبلیغات PPC خود به صفحه اصلی یا صفحه نامرتبط دیگر وب سایت شما یک قاتل برای نرخ تبدیل است. یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که در  تبلیغات کلیکی پزشکی می‌بینیم. اگر می‌خواهید تبدیل‌ دریافت کنید، نه فقط کلیک‌ها، باید تبلیغ خود را به یک صفحه فرود هدفمند پیوند دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 62 = 71

دکمه بازگشت به بالا