شبکه های اجتماعیمطالب آموزشی

ایده های موفقیت در اینستاگرام برای دندانپزشکان

استفاده از اینستاگرام برای دندانپزشکان یکی از موضوعات پرطرفدار در بازاریابی پزشکی است. برای بسیاری از مطب های دندانپزشکی  این سوال وجود دارد که آیا باید حساب کاربری داشته باشند یا خیر، اما مهمتر از آن، آنها می‌خواهند در مورد اینکه چه چیزی را پست کنند، راهنمایی بگیرند.

اهمیت اینستاگرام برای دندانپزشکان

دنبال کنندگان شما می‌خواهند ببینند که زندگی شما در پشت صحنه چگونه است. آنها می‌خواهند ببینند شما کی هستید، می‌خواهند بدانند که می‌توانند برای زیبایی دندان ها و لبخندشان به شما اعتماد کنند. با این حال راه های موفقیت در اینستاگرام برای دندانپزشکان چیست؟  چگونه از طریق پروفایل اینستاگرام خود فالوور ایجاد کنید که حس اجتماعی ایجاد کند؟ با محتوای پزشکی معتبر و جذاب.

پست های آموزشی اینستاگرام برای دندانپزشکان

بر کسی پوشیده نیست که اینستاگرام متعلق به برترین پلتفرم رسانه اجتماعی در جهان است. فیس بوک. همانند فیس بوک، اینستاگرام به بینندگان محتوای ویدیویی را نسبت به عکس ها ترجیح می دهد، بنابراین ارسال ویدیوهای کوتاه یا حتی بومرنگ به افراد بیشتری کمک می کند تا شما را ببینند.

شما می‌توانید این کار را به یکی از دو روش انجام دهید: می توانید یک ویدیو (که باید کمتر از یک دقیقه طول بکشد تا در یک قاب اینستاگرام قرار گیرد) فیلم بگیرید و نکته سریع خود را توضیح دهید و یک خط توصیفی اولیه را به کپی اضافه کنید، یا می‌توانید داستان خود را بگویید و در کپی عمیق‌تر شوید و یک کلیپ ویدیویی سریع که به محتوا مرتبط است فیلم بگیرید.

اهمیت ویدئو مارکتینگ پزشکی

ایده های پست اینستاگرام دندانپزشکی پشت صحنه

هر دندانپزشکی یک نوع مطب دارد و فالوورهای دندانپزشکی شما در اینستاگرام می‌خواهند ببینند چه چیزی مطب شما را متفاوت از دیگران می‌کند و این لزوم استفاده از اینستاگرام برای دندانپزشکان است. یکی از راه‌های عالی برای نشان دادن این موضوع، گرفتن عکس‌های «پشت صحنه» است تا به دنبال‌کنندگان‌تان نگاهی اجمالی به چیزی که بخشی فیزیکی از آن نبوده‌اند، بیابند، اما سعی می‌کنید مخفیانه آن‌ها را در آن بگنجانید. مردم احساس منحصر به فرد بودن را دوست دارند، کاری کنید که احساس کنند چیزی را دیده اند که دیگران درباره آن نمی‌دانند.

در اینجا چند مثال سریع برای استفاده از اینستاگرام برای دندانپزشکان آورده شده است:

  • پشت صحنه: از یکی از مسئولین پذیرش خود بخواهید از یک بیمار و پزشک عکس بگیرد و عکس را به عنوان پشت صحنه پست کند تا به بیماران جدید بالقوه خود نشان دهد که در اولین ملاقات چه انتظاراتی می‌توانند داشته باشند. مطمئن شوید که از بیمار اجازه بگیرید.
  • تولدها! آیا کسی در تیم تولد یا سالگرد کار خود را جشن می گیرد؟ آن را به نمایش درآورید! این یک راه عالی برای فالوورهای شما است تا کارکنان شما را بشناسند.

پست های الهام بخش اینستاگرام برای مطب های دندانپزشکی

استفاده از اینستاگرام برای دندانپزشکان نباید سخت باشد. به عنوان مثال در روز اول هفته می‌توانید جمله یا عکسی الهام بخش برای فالورهای خود به اشتراک بگذارید.

قبل و بعد از دندانپزشکی در اینستاگرام

مردم تقریباً به همان اندازه که از فیلم‌های گربه‌ها در حال نواختن کیبورد و صحبت کردن یک مرد عجیب در مورد کفش لذت می‌برند، از دیدن تغییر لذت می‌برند. شما می‌توانید این کار را به روش های مختلف انجام دهید:

  • ویدئو: از لحظه‌ای که بیمار لبخند جدید خود را می‌بیند، یک ویدیوی آشکار بگیرید. جدید بودن ویدیو و احساسات واقعی که می‌گیرید باعث می‌شود یک ویدیوی مرحله بندی شده به نظر برسد. این یک راه عالی برای ایجاد اعتباری است که ما برای حضور در  اینستاگرام برای دندانپزشکان تلاش می‌کنیم.
  • عکاسی: یک عکس قبل و بعد جداگانه بگیرید تا در کاروسل در اینستاگرام نشان داده شود. لازم نیست فقط یک ویدیو یا یک عکس در هر پست نشان دهی. در اینستاگرام، شما می‌توانید حداکثر 10 عکس/فیلم را در یک پست به اشتراک بگذارید. می‌دانید چه چیزی حتی بهتر است؟ این می‌تواند ترکیبی از فیلم‌ها یا عکس‌ها باشد.

عکس های تیم دندانپزشکی در اینستاگرام

ممکن است فکر کنید جلسات تیم شما کسل کننده است و هیچ کس نمی‌خواهد آنها را ببیند، اما حقیقت این است که انسان ها به طور طبیعی موجوداتی کنجکاو هستند. ما می‌خواهیم همه چیزهایی را که روزانه به آنها دسترسی نداریم ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا