سایت و سئو

حضور پزشک در internet network

حضور پزشک در internet network

امروزه تاثیر حضور پزشک در internet network بسیار افزایش پیدا کرده است و پزشکان باید برای اینکه خدمات خود را به بیماران معرفی نمایند در اینترنت و فضای مجازی حضور داشته باشند. استفاده از اینترنت و فضای مجازی در دنیای امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است و هر فردی در این فضا حضور دارد. بر همین اساس افراد برای اینکه بهترین پزشک را برای درمان بیماری‌های خود انتخاب کنند به این فضا مراجعه می‌کنند. حتی تبلیغات پزشکی گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.

حضور پزشک در internet network موجب می‌گردد پزشکان شناخته شده‌تر شوند و افراد با مشاهده خدماتی که آن پزشک ارائه می‌دهد برای درمان به پزشک مراجعه کنند. برخی از مهم‌ترین اقداماتی که پزشک باید برای حضور در اینترنت و فضای مجازی انجام دهد را در ادامه معرفی می‌‌کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

اقدامات پزشک برای حضور پزشک در internet network

برخی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقداماتی که برای حضور پزشک وجود دارد و باید پزشک به آن‌ها اهمیت دهید عبارت می‌باشد از:

  • ردپای مجازی در نظر گرفته شود:

    پزشک باید هر آنچه که در فضای مجازی و اینترنت به اشتراک می‌گذارد را قبول داشته باشد و به آن‌ها هم علاقه زیادی نشان دهد. زمانی که مخاطب یک نگاه ساده به گفته‌های پزشک داشته باشد به خوبی می‌تواند جنبه های شخصیتی پزشک را تشخیص دهد. بنابراین باید پزشک سعی داشته باشد که شخصیت خوب و مثبت مجازی خود را به دست آورد. ردپای حضور پزشک در internet network را اصلاً نباید بی‌اهمیت تلقی نمود، چرا که این امر اهمیت بسیار زیادی دارد و بیشتر بیماران به آن توجه نشان می‌دهند.

  • سرقت نکردن محتوا:

    پزشک هر نوع مطلبی را که می‌خواهد در اینترنت به اشتراک بگذارد باید باور داشته باشد و همچنین آن منابع نوشته‌ها و تحقیقات خودش باشد به عبارت دیگر محتواهای یونیک باشد. اینکه بخواهید از مطالب دیگر سایت‌های اینترنتی استفاده کنید بسیار اشتباه است و به هیچ عنوان نباید این اقدام را انجام دهید. پزشک زمانی که برای کار خود و اطلاعاتی که به بیمارانش ارائه می‌دهد احترام قائل باشد بدون شک تمامی یافته‌ها و منابع تحقیقاتی خود را در سایت می‌گذارد.

  • در نظر گرفتن شان و منزلت طبابت:

    اشتراک گذاشتن برخی از مطالب و تصاویر که پزشک ارائه می‌دهد نباید به شان و منزلت پزشکی آسیبی وارد کند. پزشکان باید با دقت بسیار زیادی هر یک از فیلم‌ها و مطالب خود را در اینترنت به اشتراک بگذارند تا افراد با مشاهده آن‌ها به منزلت و حرفه پزشکی احترام بگذارند. اینکه به عنوان مثال پزشک با تصویر کالبد شکافی بدن انسان عکس بگیرد و در فضای مجازی آن را پخش کند بدون شک یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که اصلاً نباید انجام شود.

  • احترام گذاشتن به قوانین شبکه‌های اجتماعی:

    هر یک از شبکه‌های مجازی و سایت‌های اینترنتی که پزشک در آن‌ها عضو می‌شود قوانین خاصی دارد و پزشک باید برای حضور در این شبکه ها با قوانین آن‌ها آشنایی داشته باشد. به عنوان مثال باید بدانید پزشک در یک گروه پزشکی نباید مطالبی مانند جوک و یا شعر را به اشتراک بگذارد. همچنین در برخی از گروه‌های پزشکی که مربوط به کبد و بیماری‌های کبد می‌باشد نباید مطالبی مربوط به زیبایی دندان‌ها به اشتراک گذاشته شود.

  • کاهش سکوت کردن بهتر از پاسخ دادن است:

    حضور پزشک در internet network مبنی بر این نیست که پاسخ تمامی مراجعه کنندگان را بدهد. در واقع باید بدانید برخی از بیماران احتمال دارد پزشک را تحریک کنند و پرسش‌های بیهوده‌ای را در این فضا از پزشک بپرسند. پزشک هم باید با این دسته از افراد به خوبی بتواند رفتار کند و پاسخ پرسش‌های آن‌ها را ارائه ندهد. اگر شما به عنوان یک پزشک شناخته شده بخواهید در برابر پرس‌های بیهوده عصبانی شود بدون شک وجه مثبت خود را در اینترنت و فضای مجازی خدشه دار خواهید کرد.

  • هر مطلبی نباید به اشتراک گذاشته شود:

    از دیگر اقداماتی که در مورد حضور پزشک در internet network وجود دارد این است که هر یک از مطالبی که در نظر دارید را نباید در اینترنت به اشتراک بگذارید. به خصوص آن دسته از محتواهایی که ارزش اخلاقی ندارند.

آژانس برندسازی و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در خصوص طراحی سایت پزشکی، سئو سایت می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

58 + = 61

دکمه بازگشت به بالا