مطالب آموزشی

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پزشکی که نباید در کمپین خود از دست بدهید

بخش مراقبت های بهداشتی به طور مداوم در حال تغییر است و مراکز پزشکی دائما در حال تلاش برای کشف بهترین راه برای مدیریت کمپین های بازاریابی خود هستند. از آنجایی که بیماران از روش‌های جدید برای یافتن امکانات و پزشکان استفاده می‌کنند، برای بیمارستان‌ها، سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی و مراکز پزشکی بسیار مهم است که از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پزشکی مناسب استفاده کنند.

چرا به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پزشک نیاز دارید؟

برای اینکه همه چیز را سازماندهی کنید و اطمینان حاصل کنید که کمپین های بازاریابی شما در بین کانال ها سازگار هستند، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پزشکی می توانند مفید باشند. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا بیماران آینده نگر را روشن کنید و در عین حال تعامل بیمار و پزشک را تقویت کنید. همچنین با استفاده از روش‌های زیر، شاهد افزایش سطوح نرخ تبدیل هستیم که یکی از سخت‌ترین کارهایی است که در بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی باید با آن مقابله کرد. به همین دلیل ما فهرستی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پزشکی را گردآوری کرده ایم.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی برای هر کمپین بازاریابی مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است زیرا روابط قدرتمند و ثابتی را با بیماران، فروشندگان و سایر افراد مرتبط ارائه می دهد. ارائه به‌روزرسانی‌های مکرر در مورد پیشرفت‌های اخیر که دریافت‌کنندگان ایمیل ممکن است در حین ارتقای موقعیت سازمان شما به‌عنوان یک مرجع در صنعت، جذاب باشند. این تلاش را با نوشتن محتوا در وبلاگ مراقبت های بهداشتی همراه کنید زیرا به شما این امکان را می دهد که وبلاگ های خود را در بازاریابی ایمیلی خود قرار دهید و در عین حال مزیت بسیار زیادی در سئو کسب کنید.

موفق‌ترین کمپین‌های بازاریابی ایمیلی مراقبت‌های بهداشتی شامل محتوای مناسب برای موبایل، سرفصل‌های جذاب و ارتباطات بیمار محور است که ارزش واقعی را برای خوانندگان می‌افزاید.

منابع دیجیتال برای افزایش بهینه سازی موتور جستجو

افراد مضطرب قبل از تصمیم به رفتن به پزشک، مرتباً علائم خود را به صورت آنلاین بررسی می کنند. بسیاری در حین مشاهده صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) به دنبال مطالبی از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی معتبر هستند. .

در حالت ایده‌آل، منابع دیجیتال می‌توانند برای نیازهای خاص بیماران هدف شخصی‌سازی شوند. در نتیجه، نوع جستجوهای اینترنتی را که بیماران به احتمال زیاد متعهد به تضمین محتوای شخصی‌شده خواهند بود، تعیین کنید. با تحقیق عمیق کلمات کلیدی پزشکی شروع کنید و به دنبال فرصت هایی باشید که حجم بالایی را به همراه دارند، اما رقابت کم دارند. به این کار تحلیل شکاف کلمات کلیدی می گویند.

بررسی آنلاین و مدیریت شهرت

خریداران امروزی قبل از گرفتن هر گونه تصمیمی، به ویژه تصمیمی به اندازه شخصی که بسیاری از تصمیمات مربوط به مراقبت‌های بهداشتی است، به اندازه کافی مدرک اجتماعی می‌خواهند که باعث شود در فرآیند تصمیم‌گیری احساس راحتی کنند. بر اساس داده های تحقیقاتی، اکثر مردم حداقل گاهی اوقات قبل از خرید یک محصول یا انتخاب یک خدمات، ارزیابی های آنلاین را بررسی می کنند. علاوه بر این، بسیاری از مردم به بررسی های آنلاین بیشتر از قوانین دولتی اهمیت می دهند، به خصوص در مورد اطمینان خریدشان.

بیماران اغلب به پزشکان یا امکانات بدون رتبه بندی مشکوک هستند، که ممکن است به سازمان مراقبت های بهداشتی شما آسیب جدی وارد کند. بررسی‌ها می‌توانند منجر به نظرات منفی شوند، بنابراین شما به یک ابزار قابل اعتماد برای مدیریت شهرت نیاز دارید که به شما کنترل بیشتری بر نحوه مشاهده آنلاین شما توسط دیگران بدهد.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک

اگرچه بسیاری از سازمان‌های بهداشتی و درمانی یک رویکرد ارگانیک مبتنی بر سئوی خوب را انتخاب می‌کنند، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)  ممکن است در درازمدت چندین مزیت را ارائه دهد.

پروفایل کسب و کار Google

بسیاری از بیماران برای کسب اطلاعات در مورد ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مربوط به Google مراجعه می کنند. نمایه کسب‌وکار Google  به صاحبان مشاغل و بازاریابان امکان می‌دهد فهرست‌هایی را که بیماران از طریق جستجوها مشاهده می‌کنند، مانند ساعات کاری، اطلاعات تماس و حتی خدمات بهداشتی از راه دور، به‌روزرسانی کنند.

هم بیماران جدید و هم بیماران فعلی می‌توانند از Google برای ترتیب قرار ملاقات آنلاین یا دریافت مسیرهای دسترسی به امکانات شما استفاده کنند. این یک انگیزه کارآمد است که منجر به تبدیل سریع در بین بیمارانی می شود که آماده پیشرفت در سفر مراقبت های بهداشتی خود هستند.

رسانه های اجتماعی

طبق مطالعات، 41 درصد از مردم  بر اساس شهرت خود در رسانه های اجتماعی، پزشک را انتخاب می کنند. این باعث می‌شود که استراتژی بازاریابی اجتماعی برای کمپین تجاری شما حیاتی‌تر به نظر برسد. پلتفرم‌هایی مانند توییتر و لینکدین به شما این امکان را می‌دهند که با مصرف‌کنندگان خارج از قرارهای برنامه‌ریزی شده‌شان ارتباط برقرار کنید. تولید و انتشار مکرر در پلتفرم‌های مختلف، شما را در کانون توجه قرار می‌دهد، بنابراین بیماران می‌دانند در صورت نیاز به کجا مراجعه کنند.

اینستاگرام همچنین در میان کارکنان مراقبت های بهداشتی، از جمله پزشکان، پرستاران، داروسازان و مدیران بیمارستان ها محبوب است.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یک گرایش قابل توجه در بین سازمان های تجاری به مصرف کننده است که هدف آن افزایش اعتبار برای محصولات یا خدمات خود است. به طور سنتی، اینفلوئنسرها بر اساس نام تجاری خود، گروه یا دنبال کننده ای ایجاد می کنند.

نکته کلیدی این است که خلاق باشید و کمپینی ایجاد کنید که اینفلوئنسرها از بیماران بالقوه حمایت کرده و واقعاً شگفت زده، هیجان زده یا آموزش دهند. همچنین بسیاری از اینفلوئنسرها وجود دارند که بر اساس دانش خود از یک بیماری خاص، طرفداران قابل توجهی ایجاد کرده اند. این اینفلوئنسرها به گروه خاصی از افراد که فردی را با یک بیماری یا تشخیص خاص دارند یا می شناسند پاسخ می دهند. همکاری با اینفلوئنسرها می تواند یک ابزار بازاریابی مراقبت های بهداشتی ساده و کارآمد باشد تا مفاهیم و محتوای درمانی جدید را در معرض مخاطبان هدف بزرگ قرار دهد.

سخن پایانی

این مقاله اهمیت ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پزشکی و چگونگی کمک به شما در مدیریت یک سازمان مراقبت های بهداشتی کارآمد و به سرعت در حال توسعه را مورد بحث قرار داده است. این ابزارها به شما در همکاری با تیم‌هایتان، نظارت بر مکالمات درباره شرکتتان، مدیریت چندین هویت رسانه‌های اجتماعی، درگیر کردن هموار با مخاطبان و توسعه وثیقه‌های بازاریابی و فروش جذاب و چشم‌گیر کمک می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 5 = 30

دکمه بازگشت به بالا