بازاریابیشبکه های اجتماعیمطالب آموزشی

بهترین روش ها برای بازاریابی ویدیویی اینستاگرام به عنوان یک متخصص 

در این مقاله نکاتی را به اشتراک می‌گذاریم تا از  بازاریابی ویدیویی اینستاگرام برای کلینیک پزشکی خود نهایت استفاده را ببرید. مهم ترین نکته این است که بدانید، به جای اصطلاحات پزشکی استاندارد، یک سبک ارتباطی مرتبط و با شخصیت همیشه برای ایجاد قرار ملاقات و حفظ بیمار بهتر عمل می کند. شما ممکن است به عنوان یک متخصص پزشکی با چنین زبان تجاری سختی آشنا نباشید. اما واقعیت این است که مراکز پزشکی نیز برای بقای خود نیازمند مهارت‌های ارتباطی خوب هستند.

ممکن است همیشه به دنبال بیماران جدید و راه‌هایی برای ایجاد رابطه‌ با آنها باشید. بازاریابی ویدیویی اینستاگرام به شما امکان می دهد با خدمات و پیشنهادات پزشکی خود به بیماران بالقوه دسترسی پیدا کنید.

چرا باید بازاریابی ویدیویی اینستاگرام را انتخاب کنید؟

وقتی از بازاریابی اینستاگرام از طریق محتوای ویدیویی صحبت می کنیم، احتمالاً این سوال برای شما پیش می آید: چرا محتوای ویدیویی را برای بازاریابی انتخاب کنید؟  بازاریابی ویدیویی اینستاگرام شامل چه مواردی است؟ بیایید ابتدا به اصول اولیه بپردازیم.

در این عصر دیجیتال، تولید محتوا برای همه برندها و مشاغل ضروری است. امروزه مردم ترجیح می دهند آگاهانه تر انتخاب کنند. آنها مایلند نیازهای خود را مستقیماً در وب بررسی کنند و اکثراً به صورت تصادفی یا بر اساس فراخوانی محتوایی که اخیراً خوانده یا تماشا کرده اند جستجو می کنند.

برای اینکه در جستجوهای تصادفی آن‌ها در دسترس باشید، کلینیک پزشکی شما باید در فهرست‌های کسب‌وکار محلی Google، سایت‌های بررسی، و فهرست‌های کسب‌وکار محلی در دسترس باشد.

ارسال انواع مختلف ویدیوهای اینستاگرام شروعی عالی برای دسترسی به تمامی افراد بومی دیجیتال Gen-Y و Gen-Z است که مسئول والدین، فرزندان و خانواده خود هستند. بنابراین، اگر بتوانید اعتبار خود را در برابر آنها تثبیت کنید، هیچکس نمی تواند شما را از داشتن یک تجارت خوب باز دارد. اگر آنها شروع به اعتماد به تخصص شما کنند، نه تنها بارها و بارها به شما مراجعه می کنند، بلکه خدمات شما را به دیگران نیز توصیه می کنند.

ارجاع یا اشتراک گذاری از طریق مکالمات مداوم در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بهترین سوخت برای بازاریابی است.

بهترین روش ها  بازاریابی ویدیویی اینستاگرام برای پزشکان

در ادامه بهترین نکات برای وادار کردن بیماران بالقوه به دنبال کردن پست‌های شما، اعتماد به تخصص شما، شیفتگی به پیشنهادات شما و بازگشت مجدد به مرکز پزشکی شما را بررسی می کنیم:

مخاطبان خود را جذب کنید

ارسال انواع مختلف ویدیو در اینستاگرام مهم است، اما ایجاد یک قلاب قانع کننده از اهمیت بیشتری برخوردار است. مردم در اوقات فراغت خود فیدهای رسانه های اجتماعی خود را مطالعه می کنند. بنابراین، احتمال زیادی وجود دارد که مخاطب به پیمایش ادامه دهد تا محتوای شما را رد کند، حتی اگر یک شاهکار باشد و دقیقاً همان چیزی باشد که آنها به دنبال آن بودند.

بنابراین، نمی‌توانید در ابتدای محتوای ویدیویی خود از یک قلاب قانع کننده سازش کنید. توجه بیننده را با استفاده از موارد زیر جلب و نگه دارید:

  • افزودن جلوه های بصری چشم نواز و تغییرات ضربه ای
  • افزودن یک بیانیه ارزش واضح که بیان می کند چرا بینندگان باید محتوای ویدیو را تا انتها تماشا کنند.
  • روی مسائل، درمان‌های خانگی یا طرح‌های درمانی بالقوه و هزینه‌هایی که در مورد آنها صحبت خواهید کرد، تأکید کنید.

برند را انسانی کنید

ریلزها، استوری‌ها و ویدیوهای زیادی در فید اینستاگرام وجود دارد و برای جلب توجه بیماران ایده‌آل شما مبارزه می‌کنند. شما می توانید پس از افزودن یک قلاب به مخاطبان خود دلیل روشنی برای ماندن ارائه دهید، اما چرا کاربران اینستاگرام در آینده ویدیوهای شما را بررسی می کنند؟

برای انجام این کار، باید با مخاطبان خود ارتباطات معناداری برقرار کنید، مانند روابط با دوستان رسانه های اجتماعی ما. با افزودن شخصی سازی به محتوا و رویکرد بازاریابی خود، می توانید برای بازدیدها و ارجاعات بعدی با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

این نکات مفید را برای انسانی کردن برند خود، ایجاد هویت و ایجاد وفاداری بررسی کنید:

  • باز کردن بینندگان در مورد خدمات خود به ایجاد ارتباط عمیق تر با آنها کمک می کند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد ارزش‌های شما و نکات و نکات پیشنهادی و خدمات شما را ببینند.
  • به زبان مخاطب خود صحبت کنید. شاید این یک مسئله پزشکی یا برنامه درمانی پیچیده باشد. سعی کنید آن را در محتوای ویدیویی به روشی ساده ارائه کنید.
  • مانند یک بازاریاب پست نگذارید. شما باید خود را به عنوان فردی معرفی کنید که واقعاً به نگرانی های پزشکی مخاطبانتان اهمیت می دهد.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای ویدیویی ساده، جذاب برای دیدن، سرگرم کننده برای خواندن و به یاد ماندنی است.

ارتباط را در اولویت قرار دهید

برای فروش خدمات خود بدون اطلاع از نیازهای بیمار عجله نکنید. هنگامی که پیام کلیدی ویدیوی شما به نیازها و مشکلات مخاطب می‌گوید، ویدیوها، ریل های اینستاگرام یا استوری‌های خود را به عنوان راه‌حل آن‌ها قرار می‌دهید، آنها را مجبور می‌کنید به تماشای ویدیو ادامه دهند و پست‌های آینده خود را دنبال کنند.

می‌توانید مخاطبان را تشویق کنید تا در مورد مسائل خود صحبت کنند و سوالاتی بپرسند تا مکالمات بیشتری در مورد موضوع پست شده یا فراتر از آن برای افزایش تعامل و دریافت بینش در مورد موضوع بعدی که ممکن است افراد به آن علاقه مند باشند، بپرسند.

بهینه سازی ویدیوها

اگر کاری نکنید که ویدیو به مشتریان بالقوه برسد، زمان و تلاش شما برای  بازاریابی ویدیویی اینستاگرام بیهوده خواهد بود. بهینه سازی ویدیو به روش های زیر حضور آنلاین محتوای ویدیوی شما را افزایش می دهد:

  • مخاطبان هدف خود، مشکلات آنها و زمانی که عموماً در رسانه های اجتماعی فعال هستند را شناسایی کنید.
  • برای افزایش دسترسی و ارجاعات خود، سعی کنید در خدمت منافع آنها باشید.
  • درباره موضوع تحقیق عمیق انجام دهید و صحت هر ادعا را حفظ کنید.
  • سعی کنید ویدیو را تا حد امکان کوتاه کنید و تمام اطلاعات مهم را در چند ثانیه اول قرار دهید.
  • از کیفیت فیلم ها اطمینان حاصل کنید.
  • عنوان و توضیحات ویدیو را بهینه کنید.
  • زیرنویس و تصاویر کوچک سفارشی را به ویدیوهای خود اضافه کنید.
  • برای دسترسی بهتر، زیرنویس ها و هشتگ ها را با توجه به محبوب ترین عبارت جستجوی مرتبط اضافه کنید.
  • همچنین ویدیو را به دسته خاصی اضافه کنید تا کاربران اینستاگرام در آینده به راحتی ویدیوهای شما را پیدا کنند.

هنگام بازاریابی ویدیویی اینستاگرام و ایجاد محتوایی که هم آموزنده و هم از نظر بصری جذاب است، این نکات را در ذهن داشته باشید و مطمئن شوید که داده های تعامل را برای بهبود استراتژی خود در طول زمان اندازه گیری کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا