سایت و سئو

تاثیر نظرسنجی آنلاین در سایت

تاثیر نظرسنجی آنلاین در سایت کلینیک

فکر می‌کنید چرا فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر دنیا توانست جای خودشان را به خوبی باز کنند و بازار خوبی نسبت به فروشگاه‌های حقیقی پیدا کنند؟ ویژگی‌هایی مانند سرعت در انتخاب و رسیدن راحت به دست مشتری و تخفیف که در وهله اول به ذهن انسان می‌رسد به سادگی می‌تواند توسط یک فروشگاه حقیقی نیز اجرا شود و در واقع فرق چندانی بین یک فروشگاه مجازی با حقیقی در این ویژگی‌ها نمی‌توان دید. این ویژگی‌های مثبت که معمولا نام می‌بریم همه بمباران تبلیغاتی است که در ذهن ما نقش بسته است.

فروشگاه اینترنتی تنها یک ویژگی بسیار شاخص و ممتاز دارد که باعث شده است همه جذب آن شوند و آن حضور مشتریان دیگر است. در واقع نظراتی که درباره محصولات داده می‌شود مهمترین و اصلی‌ترین راهنمای خرید امروزی محسوب می‌شود. تجربه استفاده از محصول یا خدمات می‌تواند به ما جهت فکری مناسبی بدهد. این ویژگی باعث شده است حتی اگر نخواهیم محصولی را به شکل اینترنتی بخریم، برای اطمینان از انتخاب خود سراغ نظرات آن می‌رویم. بنابراین عملا نظرسنجی آنلاین را دست کم نگیرید.

نظرسنجی آنلاین در یک سایت پزشکی

کلینیک‌ها عموما کسب و کار خدماتی محسوب می‌شوند از این رو تجربه بیماران مراجعه کننده به آن‌ها و نمره آن‌ها به این خدمات در واقع مشخص کننده اصلی کیفیت کلینیک می‌باشد. این اتفاق چندین اثر مختلف می‌تواند داشته باشد:

  1. وقتی یک خدمت توسط فرد سومی که نفعی در این میان ندارد توصیه می‌شود، مخاطب بدون گارد آن را قبول می‌کند.
  2. انسان‌ها دوست دارند همرنگ جماعت باشند. وقتی اکثر جمعیت نمره خوبی در یک نظرسنجی آنلاین داده باشند، ناخودآگاه مخاطب و بیمار می‌خواهد که از آن خدمات استفاده کند.
  3. مهم‌ترین عامل در انتخاب یک خدمات خاص در واقع اعتماد است. یک نظرسنجی آنلاین می‌تواند این اعتماد را پرورش دهد.

برای مشاهده نکات دیگر سایت کلینیک کلیک کنید.
چنانچه برای مدیریت سایت  و برندینگ پزشکی خود نیاز به کمک دارید می‌توانید با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا