مدیریت

مدیریت کسب و کار اینترنتی پزشکی با متد GTD

مدیریت کسب و کار اینترنتی پزشکی با متد GTD

اکثریت ما امروزه با مقوله کامپیوتر، لپ تاپ و گوشی هوشمند درگیر هستیم و کم و بیش از کارکرد آن ها اطلاع داریم. این وسایل هوشمند از یک هسته مرکزی تشکیل شده است که به نوعی مغز اصلی محسوب می‌شود و به واسطه آن کارها را انجام می‌دهد. همه ما به وضوح می‌دانیم که این مغز کوچک بسیار بسیار ضعیف‌تر از مغز انسان است، اما سوال اینجاست چطور می‌تواند مسائل بسیار پیچیده را که بسیار سریع‌تر از انسان حل کند؟

شاید پاسخ این سوال را بتوان در مفهومی به نام تمرکز دانست. کامپیوتر به کاری که انجام می‌دهد فکر می‌کند نه چیز دیگر. احتمالاً این تجربه را دارید که وقتی دو یا چند برنامه همزمان اجرا می‌شود سرعت پردازش افت محسوسی می‌کند. چون در حال تفکر به دو چیز مختلف است. حال تصور کنید انسان همچین کاری کند، یعنی به جای انبار کردن هزاران فکر، تنها به کاری که می‌کند فکر کند. این مفهوم کلی متد GTD می‌باشد.

متد GTD در یک کسب و کار

متد GTD در حقیقت مفهوم مدیریتی برای ما دارد. حال این مدیریت در زندگی باشد یا کسب و کارپزشکی می‌تواند بسیار مفید باشد. در کلام بهتر یک بهینه کننده می‌باشد و باعث می‌شود نوک پیکان ما تیز و تیزتر شود. اما در یک تجارت اینترنتی و پزشکی متد GTD می‌تواند اثرات زیر را داشته باشد:

  1. بر اساس این متد و روش می‌توان مخاطب هدف دقیق‌تری انتخاب کرد و این باعث بهینه‌تر شدن تبلیغات پزشکی می‌شود.
  2. این روش به ما آموزش می‌دهد که چگونه یک کار مشخص و اصلی انتخاب کنیم. در کلام بهتر متد GTD در راستای تخصصی شدن شما را پیش می‌برد. این باعث می‌شود بدون درگیر شدن با رقیبی بازار را در اختیار بگیرید.
  3. زمان فاکتور مهمی است که باید در هر کسب و کار و تجارتی و در هر بخش از زندگی به آن توجه کرد. خب متد GTD این را انجام می‌دهد.

چنانچه مایل هستید درباره استراتژی PR در مدیریت کلینیک نیز بدانید کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا